Ze woont niet zo ver weg, wel in zuid-holland
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Xeen schreef:hihi oke
ga ik het zelfde doen met didle als jij deed
nee als het morgen lekker weer is, vind ik het allang leuk om een x lekker rustig te kunnen wandelen
die is soms beetje druk/dribbelig

Ik op dilde en dan met Bies

!

doppie45 schreef:Heb trouwens even een mailtje gestuurd naar stal Verboon over een virus infectie,beter duidelijkheid dan dat heel Midden Delfland aan het gissen gaat!
AnitaJoeri schreef:doppie45 schreef:Heb trouwens even een mailtje gestuurd naar stal Verboon over een virus infectie,beter duidelijkheid dan dat heel Midden Delfland aan het gissen gaat!
WAT VOOR VIRUSINFECTIE IK IS OOK WEER FF
Xeen schreef:wat staar er in die kleine letters ? Kan het niet lezenIk op dilde en dan met Bies
waahaaaaa
Arme didle
Je mag Diddle morgen ook wel doen hoor, maar dan wel apart!! (als je toch niets te doen hebt
) Lijkt me niet zo handig als je Biz ernaast hebt lopen
Is alleen voor gevorderde pennymeisjes
doppie45 schreef:Ze Zeggen Droes,maar.....je weet er wordt zo veel gezegd,beter even gewoon informeren...voorkomt een hoop gelul en onduidelijkheid.

Xeen schreef:hihihihihihih
Meligheid
Als ik niks te doen heb ga ik ook wel even met didle wanedelen :D
Maar ik vermaak me wel
Tara en Amarat moet ik ook doen , Natas belde net
Xeen heeft weer is een dagje vrij hoor
Gelukkig gaat famke morgen mee
Ik had dr me gevraagt, maar het is mijn dag
Meligheid
maar wandelen is ook al goed 

Binar schreef:Xeen schreef:wat staar er in die kleine letters ? Kan het niet lezenIk op dilde en dan met Bies
waahaaaaa
Arme didle
Als je die tekst ff "quoted" dan zie je ze in normale letters, of kopieeren en plakken in word![]()
Wie is Dilde![]()
Je mag Diddle morgen ook wel doen hoor, maar dan wel apart!! (als je toch niets te doen hebt
) Lijkt me niet zo handig als je Biz ernaast hebt lopen
Is alleen voor gevorderde pennymeisjes :=
Binar schreef:nee jij hebt geen ponykamp ervaring, sorry