Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Vrijdagavond caroussel was met de oude bezetting altijd erg gezellig. Jammer dat het met de nieuwe eigenaren op de manege en de helft van de oude paarden niet meer is zoals het was
_Denise_ schreef:Ik rijd ook caroussel.
Weliswaar niet op hoog niveau, maar het is toch leuk. Het was een ponycaroussel maar het is nu een gemengde caroussel en we hebben twee keer per jaar een uitvoering op de manege.
Cayenne schreef:De oefeningen waren wel geweldig. Kurkentrekker, Molenwiek in galop met 16 naast elkaar en dan maar recht houden, en dan het groeten waarbij eerst 8 paarden in galop naar G gingen naast elkaar met ruimte ertussen, en daarna de andere 8 in Galop er precies tussendoor en dan ook halt. Was altijd erg spannend maar het liep altijd goed af
We hadden voor de Woensdagavond Jeugdcaroussel trouwens geweldige Riverdance muziek laten maken, maar de oude heren van de jury konden dat niet altijd waarderenDe kranten gelukkig wel.
tamira_ellen schreef:ik rij voor mijin 2de jaar. daarvoor was ik reserve. Ik rij in de A poule, van de Capelse manege pony's !! Vorig jaar 1rste! dat jaar ervoor 2de! ik rijd met dlientjuh(het zusje van Lous) en xMarit in de zelfde carrousel!
liberty schreef:wow, wij gaan 6 mei meerijden in waarland, wordt de eerste keer, we rijden met pony's en paarden mee bij de E pole paarden, iemand tips???
angel_moby schreef:tamira_ellen schreef:ik rij voor mijin 2de jaar. daarvoor was ik reserve. Ik rij in de A poule, van de Capelse manege pony's !! Vorig jaar 1rste! dat jaar ervoor 2de! ik rijd met dlientjuh(het zusje van Lous) en xMarit in de zelfde carrousel!
jaja dat weet ik nog ja. dit jaar word zilfiashoeve kampioen voor veel ruiters laatste jaar (mij ook maar ik ga daarna gedeeltelijk de les geven)
frappa schreef:Ik rijd sinds kort ook carrousel dit doe ik ik bij de vrijdagavond carrousel op stichting manege hillegersberg, kampioenen van 2006 in de A-poule paarden en we rijden in juni mee op capelle. Ook hebben we nog de stichting manege hillegersberg kidscarroussel en die zijn dit jaar 2e of 3e geworden in de A poule pony's en in 2005 kampioen A poule pony's.
liberty schreef:wow, wij gaan 6 mei meerijden in waarland, wordt de eerste keer, we rijden met pony's en paarden mee bij de E pole paarden, iemand tips???