Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
erniexnena schreef:KAtsbek leuke manege,
De boshoeve montfort LEuke manege
Paerdstal montfort stofige manege
Klipper bedriegende manege ( ze stelen spullen als j op concour bent,ze doen doping in het eten)
Het hetjen was een leuke manege toen Piere er nog was.
erniexnena schreef:bij hen??
protonja schreef:erniexnena schreef:KAtsbek leuke manege,
Klipper bedriegende manege ( ze stelen spullen als j op concour bent,ze doen doping in het eten)
Hoe weet je dat van de klipper dan?
Larissa_ schreef:ik rij op manege ten eysden in geleen, wat ik van katsbek vindt uhmm.. tjeeh heb daar vaak genoeg wedstrijd vind de paarden niet allemaal even vrolijk. & de kleine hal vind ik beetje raar, grote hal & kantine zijn wel erg mooi. Laatst rende daar trouwens een pony los rond tijdens het inrijden heel leuk haha
miilou_ schreef:Larissa_ schreef:ik rij op manege ten eysden in geleen, wat ik van katsbek vindt uhmm.. tjeeh heb daar vaak genoeg wedstrijd vind de paarden niet allemaal even vrolijk. & de kleine hal vind ik beetje raar, grote hal & kantine zijn wel erg mooi. Laatst rende daar trouwens een pony los rond tijdens het inrijden heel leuk haha
maestroeen vaag vermoeden
maar bedankt voor je reactie op mijn post, ik vind het qua les, met name springen een hele goede manege.
maar ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf sommige paarden er ook niet echt fatsoenlijk bij vindt staan, ok het feit dat de meesten bijna nooit op wei komen.
erniexnena schreef:KAtsbek leuke manege,
protonja schreef:
sammy1 schreef:als je brunssem mooi vind,
sory hoor die mega kleine stallen,wel de omgeving,
maar die stallen,moet je veel geld neer leggen,
en dan kan je paard in een klein vierkant hokje staan,
protonja schreef:ach onder die maneges wordt veel geroddeldwat niet waar is
ChingYi schreef:protonja schreef:ach onder die maneges wordt veel geroddeldwat niet waar is
Ja, dat klopt..