Hippisch Centrum Barendrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ROMANxBEAUTY

Re: Hippisch Centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:08

justicehcb schreef:
kenny4ever schreef:
Joehoe hier nog een HCB'er Go jij! Go jij!
manege is een top manege! De leukste paarden die je maar kan wensen, De leukste mensen die je maar kan wensen (incl mij natuurlijk Bloos )
ik ben op veel andere manege's geweest. Maar als je eenmaal de paarden bij ons gezien heb wil je nooit meer weg! Ik leas trouwens Kenny Lovers en ik rij ook al aardig wat jaartjes op hcb (10 jaar)
Komen jullie allemaal kijken bij de kerst pas de deux, want mijn groep gaat iedereen is een poepie laten ruiken Haha!
Doeii

ik kom ook in me trouwjurk Clown

Ahum mag ik eben zeggen dat ie van me moeder was Bloos
Of heb je er inmiddels zelf al 1 Tong uitsteken

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:44

Oh ja, Bimbo, Quicky, Wanda, Tarzan, Patricia, Candy, Sproet en ?? stonden in de stands naast de binnenbak.
Misky ("verzorden" Chiara -schrijf ik het goed- en ik), Bento, Baron, Kruimel, ?? ik weet niet meer welke pony's nog meer, in de groene stal bij de springtuin.
mmmm, ik heb ergens tussen mijn foto dozen een plakboek met de manege pony's en paarden van die tijd, maar waar..
Uber, Junior, Morning Star (ook nog "verzorgd"lees poetsen elke dag), Paddy, Bailey, Wopper, Chester die zo mega hoog was, ik voelde mij heel groot als ik erop zat, maakte van die grote passen.
Fabian, die reed ook geweldig, even denken, oja Bonita, verder zijn er nog een boel maar ik zou t even niet weten.

Er was toendertijd ook een vrouw met lang rood haar, altijd op de fiets met in haar fietsmandje een jack russel. Ze had toendertijd een mooie schimmel.
Laats zag ik haar weer fietsen (nog steeds:-) , waarschijnlijk heeft ze de schimmel niet meer, verbazingwekkend hoe je een gezicht in combi met paard kan onthouden.

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:53

Pepito ja, (ik las even terug Windhond) die ken ik ook nog, roodschimmeltje nietwaar?
Als ik er aan terug denk...altijd voor of na schooltijd (handig , toendetijd was de Gaarde een school waarvan veel leerlingen uit mijn klas zo van het bollenveld kwamen.) Beetje meer of minder paardenlucht maakte ook niet uit.
Eerst Misky "verzorgd" Toen Filip kwam is Misky weggegaan en ik heb nonoit meer iets van Misky vernomen (tja, zo gaat dat helaas) Daarna heb ik Morning Star gedaan, wat een lieverd..Toen ik in Rijswijk ging studeren was mijn "manege barendrechttijd" zo'n beetje voorbij, jammer hoor.

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:37

Sharief ik denk dat wij elkaar misschien wel kennen dan. Die paarden ken ik ook allemaal. Van wie had jij les?

Die vrouw met dat lange rode haar heeft haar arabier nog steeds. Die staat op het Mazeppa terrein. Hij zal nu tegen de dertig zijn.

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:40

ja klopt mirjam ze stond gisteren nog voor me bij de bank haha.
ze rijd er nog steeds op.

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:43

en de jack russel heeft ze ook nog die zat in t fietsmandje haha

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:24

En in mijn tijd was het Roman, pukkie cupido malle james hanna bettine pinoccio marit kajash carmen daisy tarzan sproet en ik vergeet er nog heel veel..

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 18:46

Tulandro schreef:
En in mijn tijd was het Roman, pukkie cupido malle james hanna bettine pinoccio marit kajash carmen daisy tarzan sproet en ik vergeet er nog heel veel..

Roman, Malle, James, Hanna, Pinoccio, Marit, Kajash, Carmen en Daisy zijn er nog en lopen allemaal braaf hun rondjes. Nja, braaf... er zitten nog koppige bij natuurlijk Tong uitsteken Cupido staat nu in Amsterdam(Hollandsche manege), pukkie weet ik ook nog, klein bruin paardje met sokken, (heb ik mijn eerste les op gereden Haha!) maar die is al heel lang geleden overleden, Tarzan heeft het nog iets langer gedaan (mijn tweede les op gereden Haha! ) en Sproet en Bettine ken ik niet...

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:29

he hallo allemaal ik kom ook van hcb en staat nu met mijn paardje op waalzicht. Heb bij hcb hel veel leuke tijden meegemaakt maar ook hoop gezeur. Het meest van heel de manege mis ik iemus.Hoorde dat hij weer in de lessen liep???

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:18

heey
ik heb tot een paar maandjes geleden ook nog op hcb gereden. Heb er echt een hele leuke tijd gehad. Nu rij ik op waalzicht waar ik het ook wel erg naar me zin heb

groetjes!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 01:48

talphad schreef:
he hallo allemaal ik kom ook van hcb en staat nu met mijn paardje op waalzicht. Heb bij hcb hel veel leuke tijden meegemaakt maar ook hoop gezeur. Het meest van heel de manege mis ik iemus.Hoorde dat hij weer in de lessen liep???
ja klopt alweer iets van 5/6 weken denk ik Haha!

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 02:06

dan zal ik me hier ook maar melden.
heb er heel vroeger gereden in de tijd dat kruimel, wanda, quiky, aphrodite, pepito, tarzan, sproet enzo er nog waren. dat is nu ongeveer 16 jaar geleden (oei ik wordt oud)
na een reijerbos periode en 3 jaar stoppen ben ik weer begonnen op barendrecht. heb er toen een jaar of 4 met een hoop plezier gereden, maar dat is het jaar erna volledig in het niet gevallen om het netjes te vertellen. Sta nu met mn paardje op simonshaven.

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 11:49

KellyG schreef:
dan zal ik me hier ook maar melden.
heb er heel vroeger gereden in de tijd dat kruimel, wanda, quiky, aphrodite, pepito, tarzan, sproet enzo er nog waren. dat is nu ongeveer 16 jaar geleden (oei ik wordt oud)
na een reijerbos periode en 3 jaar stoppen ben ik weer begonnen op barendrecht. heb er toen een jaar of 4 met een hoop plezier gereden, maar dat is het jaar erna volledig in het niet gevallen om het netjes te vertellen. Sta nu met mn paardje op simonshaven.

Ook wij moeten elkaar kennen dan. Ik ben rond die tijd ook naar Reyerbos gegaan wel met een eigen paard.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:06

welk paard?

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:27

Winsor een stevige vos. Als je uit de bak kwam de 2e rij dan naar rechts en dan 3e box links .

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:53

he nanni waalzicht is gezelliger he je stond trouwens in de krant met jemmi

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:20

jaja, waalzicht is echt gezellie Haha!

huh, welke krant? Tong uitsteken

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:03

windhond schreef:
Winsor een stevige vos. Als je uit de bak kwam de 2e rij dan naar rechts en dan 3e box links .

op reijerbos?

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:08

Nee op Barendrecht. Op Reyerbos stond hij tegenover het kleine bakje.

Doet Filip Dros trouwens nog wat in de paarden? Er gingen geruchten dat hij terug zou gaan naar HCB.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 14:02

windhond schreef:
Nee op Barendrecht. Op Reyerbos stond hij tegenover het kleine bakje.

Doet Filip Dros trouwens nog wat in de paarden? Er gingen geruchten dat hij terug zou gaan naar HCB.

Ik zou het niet weten, ik dacht eerst dat hij nog in Amsterdam bezig was, maar daar is hij volgens mij een tijdje geleden gestopt (hij stond ineens niet meer op de site). Het zou wel leuk zijn als hij naar HCB zou komen, maar ik heb er verder niets over gehoord...

Ik ben trouwens met Hanna gisteravond 2e geworden met 212 punten (F7 B), scheelde 1 punt met de 1e prijs. Dus ik ben blij Haha!

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:38

ik weet niet precies welke krant de plaatselijke in ieder geval hij ligt achter de bar

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:45

heey, ik heb het hcb topic ook weer gevonden hoor,, volgens mij ken ik jullie bijna allemaal wel. Ik lease goldy, zegt wel genoeg denkik Tong uitsteken

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:34

Hahah CHARLOTTE Haha! Teammattie Cool
Ghehe, hoe ging je proef gister?

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:07

JAAA team 4 still the best Haha! (team 4 was het toch?? Schijnheilig )
en mijn proef ging suuuuper!! 223 punten en 1e Haha!
en jij doet volgende keer ook weer mee beslis ik bijdeze

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:37

Hahah ja ik geloof team 4 Tong uitsteken
Goed joh 1e! Gefeliciteeeerd Go jij! Go jij!
Ghehe, en volgende keer doe ik weer mee hoor!