Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Favre

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:35

Tahnee is volgens mij weer weg?

Buffel liep inderdaad heel lekker,hij klikt goed met Tahnee!
En hij kan best goed lopen!

Linz,wanneer koop je je bareback pad eigenlijk?

Trouwens Anneke heeft er een,misschien mag je het een keer lenen om eerst te proberen? Of hoeft dat niet?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 11:39

Nee, ik wil er gewoon één!
Moet alleen even wachten tot m'n salaris is gestort Lachen
Dat ding kost namelijk 90 euro!

Ja ach he.. je had er ook een van 65, maar die van 90 is met wol... dus dat lijkt mij dan toch beter. Ik heb er ook een gevonden voor 35 euro, maar dat is net een dekje met een singel er omheen... zonde van je geld dus.

Maar als het goed is krijg ik volgende week m'n geld, dus dan kan ik er een bestellen!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:43

Wel leuk!

Maar voor Keesje is dat niks...hij is al zo extreem gevoelig! En met zo'n ding moet je toch continue doorzitten enzo,en zonder beugels enzo toch?
En tja...hij is niet zo heel rustig,dalijk heeft 'ie weer zo'n lijpe bui,liggen we er zo naast! Clown

Ik vind het wel iets voor Image! Die is ook geen heel rustig paard,maar wel koeler in haar hoofd.

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 11:49

Ja echt leuk... ik zag net dat je ook achteraf kan betalen en ze moet ze nog maken (worden met de hand gemaakt), dus dan tegen de tijd dat ik het heb, dan kan ik het geld overmaken. Dus dat is mooi!

Ja, je moet constant doorzitten, maar dat doe ik nu eigenlijk ook, dat is eigenlijk veel beter voor de rug...

Je kan bij sommige pads er beugels aan bevestigen, maar dan gaat het al snel schuiven, dus dat is eigenlijk absoluut niet de bedoeling.

Ja, nou ja... het is ook vooral het verschil in bokken. Die van im zijn wel uit te zitten, zelfs zonder zadel... maar die van Kees niet echt, haha Lachen

Ik krijg echt teveel spullen... moet eigenlijk ook een kastje hebben. Hoeveel kost een kastje eigenlijk? Ik zag er nog een leeg staan, misschien dat dat wat voor mij is Lachen haha

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:55

Jij mag geen kastje... Koe

Nee even serieus,alleen de mensen met een paard mogen een kastje,er zijn nog steeds mensen die geen kastje hebben hoorde ik...Vandaar dat Bas nu ook wil dat iedereen zijn naam erop schrijft zodat hij weet van wie welk kastje is,omdat iedereen ineens allemaal kastjes inpikte denk ik?

Maar misschien kan je het gewoon aan Bas vragen,ik denk dat het beter is dan gewoon een slot op een lege hangen,zoals veel mensen deden.

Wat heb je voor spullen teveel over dan? Misschien kunnen we wat ruilen! Knipoog
Of je zet hier een advertentie om wat dingetjes te verkopen!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 11:58

Nee ik heb niet teveel, maar het past niet meer in Im haar kastje, zou echt niet weten waar ik dat barebackpad moet laten!
Haha... ja nou ik weet dat Noor bijvoorbeeld ook een kastje had... dus dan moet dat toch kunnen?

Ik zou het sowieso aan Bas vragen... anders heb ik dalijk ruzie.

Iemand nog een paard ruilen of een auto... ik heb nog wel een mooie Punto staan (op schaal dan, haha)

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:01

LindsyImmie schreef:
Nee ik heb niet teveel, maar het past niet meer in Im haar kastje, zou echt niet weten waar ik dat barebackpad moet laten!
Haha... ja nou ik weet dat Noor bijvoorbeeld ook een kastje had... dus dan moet dat toch kunnen?

Ik zou het sowieso aan Bas vragen... anders heb ik dalijk ruzie.

Iemand nog een paard ruilen of een auto... ik heb nog wel een mooie Punto staan (op schaal dan, haha)

Whahahaaha....

Ja of je verkoopt gewoon de nieuwe auto van je ouders en koopt daar een paard van! Vinden ze vast niet erg...kan je toch dat paard gewoon kopen!
Of je verkoopt gewoon Image...en van dat geld koop je een auto...
Is je probleem ook gelijk opgelost! Clown

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 12:03

Of ik verkoop Image en de auto... wow... dan kan ik echt een vette auto kopen. Lachen Zal Nancy en m'n ouders leuk vinden.

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:19

Hihi... ik zal het maar niet proberen als ik jou was... Knipoog

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:33

heyhey ben ik weer haha ja denet was ik aan het meelezen Knipoog
maar toen moest ik weer even weg.
nee heb nog niet meer foto's komen er wel aan ga denk morgen wat foto's maken.
ja buffel is indd blij als die er uit is haha ben echt gek op uhm en hij liep opzich best lekker gister en was erg lief Bloos
ja mischien ga ik wel wedstrijden doen maar weet nog nie met wat Tong uitsteken
haha

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:35

Taat schreef:
heyhey ben ik weer haha ja denet was ik aan het meelezen Knipoog
maar toen moest ik weer even weg.
nee heb nog niet meer foto's komen er wel aan ga denk morgen wat foto's maken.
ja buffel is indd blij als die er uit is haha ben echt gek op uhm en hij liep opzich best lekker gister en was erg lief Bloos
ja mischien ga ik wel wedstrijden doen maar weet nog nie met wat Tong uitsteken
haha

Ja zou leuk zijn!
Er gaan meerdere van stal komend seizoen wedstrijden rijden,mijn zusje ook in ieder geval (als ze er klaar voor zijn) Want de wedstrijden tegenover Duindigt zijn zoiezo lekker dichtbij. En al is het maar af en toe voor de lol! Is toch leuk!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 13:42

Ja, is toch leuk!
Mij lijkt het ook wel leuk Lachen

Nou, ik had nog even gevraagd wanneer die zwarte barebackpads klaar zouden zijn, nou hoor ik dus dat er nog een paar mensen daarvoor op de wachtlijst staan... en dat de zwarte duurder is! Die is dan 105 euro! Ja hallo... dat wordt wel errug duur zeg!

Ik wilde eerst die van 65 euro kopen, die zijn ook leuk, maar niet met leer enzo, dus toen dacht oké dan 90 euro... maar dit wordt wel erg duur!

Zal hieronder even laten zien waar ik het over heb:

Afbeelding

Deze is 90 euro, met leren singelstoten en handvat. Ze hebben em ook in het bruin, oker en donkergroen.

Afbeelding

Deze is 65 euro... ook in het rood en bruin.

Afbeelding

Dit is die van 65 in het rood.

Afbeelding

Dit is er een van een andere winkel, maar deze is van foam gemaakt, wel maar 35 euro... maar volgens mij niet echt goed.
Wel zijn hiervan de singelstoten van leer... dit is ook van die winkel waar ik haar bitloze hoofdstel van heb...

Pff... wat een gedoe allemaal!

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:41

zijn wel mooie dingen:P

haha gaat je zusje dan dressuur doen?
jamisgien alsik er zin in heb doe ik ook wel mee;)

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:14

Zo ik heb even bijgelezen Knipoog

Lindsy die rode barebackpad is mooi,lekker opvallend!
Lijkt me voor op Odessa trouwens niks,Die gaat gewoon net zolang hobbelen tot ik ernaast lig Clown Al zien die dingen er wel confortabel uit!

San leuk dat je wedstrijden wil gaan doen..Spannend! Heb je nog lang op de hoefsmid moeten wachten gisteren?

Renaat balen dat het zo tegenzit met je huis! Jullie moeten dan maar een actie houden help renate en lindsy de winter door Lijst

Tahnee leuk dat het zo goed klikt met Buffel.We zien elkaar niet vaak want ik doe Odessa de maandag en dinsdag. Ik heb even in je profiel gekeken en ik heb je wel eens zien rijden.

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:23

haha jah alleen heb ik me profiel nog niet verandert

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:31

Ja Patries,het zit allemaal niet echt mee... Huilen
Bedoel je het wachten op de hoefsmid woensdag of gisteren? Woensdag kwam hij Keesje "gewoon" beslaan,en gisteren was Keesje met Kallista in de buitenbak aan het spelen en trapte zijn ijzer eraf! Sukkeltje he... Maar hij heeft een maatje grotere ijzers nu,zijn hoeven zijn beter aan het groeien,dus kan er wat groters onder! Maar dat is misschien even wennen voor hem. Dus San heeft allebei de dagen niet erg lang hoeven wachten op de hoefsmid Knipoog

Linz,de barebackpads zijn wel erg mooi!!! Weet je al welke je neemt? Ik zou iig niet die laatste (goedkoopste) nemen,kwaliteit zal wel veel minder zijn,en je kan beter gelijk een goede aanschaffen,is ook beter voor Im der ruggetje Haha!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:58

Zo daar ben ik ook weer! Mag ik nog meedoen??? Clown haha
Wil wel wedstrijdjes gaan proberen maar dan moeten we wel nog veel oefenen maar we zijn op de goede weg! Gaat elke dag een stukje beter!

En wat is dat met die gezellige avonden als ik er niet ben??? Doen we niet meer he! Als ik hard aan het blokken ben met me theorie examen, wat trouwens onwijs goed is gegaan haha Koe

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:00

Nou......... Clown

Hahahahaaha arm kind...
Komt wel goed hoor Sannie!

Lekker om 1 uur vrij Haha!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:03

Ja jij wel haha Oh nee ik ben de hele dag lekker vrij! Vingers aflikken hihih Maar waar zijn al die andere mensen dan die ook op bokt zitten??

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:08

Ja sommige mensen moeten ook nog werken he Knipoog

Ik ben ook aan het werk! Haha!

Hoop dat het droog blijft vandaag en een lekker zonnetje Haha!

Denk jij ook dat zo'n barebackpad niks voor Keesje is San? Of wel? Ik denk dat hij dat niks vindt...?

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:17

Ja het blijft wel droog! Ach gut

Nee denk niet dat dat iets voor keesje is die rent gelijk gillend weg denk ik haha Clown
nee even serieus als hij weer zon bui heeft lig ik er gelijk naast, het zou wel goed zijn voor je houding en zit,waarom wil je dat voor im hebben dan linz?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 11:19

Omdat ik dat cool vind! Cool

Wil gewoon wat anders een keertje doen.... En het is goed voor m'n zit. Ik zit nu redelijk stabiel in stap en een rustige draf, maar gewoon doordraven lukt me niet echt lekker. Nou daar helpt dat bij. En ik vind galopperen zonder zadel altijd lekker, maar als ze dan weer in draf komt, dan val ik er vanaf... Doink, doink, plop! Verdrietig En dat vind ik niet leuk! Haha

Maar goed... ze kan er eentje in het Oker (lichtbruin) voor me klaarhebben half december.
Dus ik denk dat ik er zo eentje maar neem...

Vind ze echt cool!!!

En trouwens ja... lekker hoor dat zonnetje! Ik zit hier nog wel tot 5 uur! Lips are sealed
Echt balen... ik wil ook lekker weg, weg, weg!!!

Iemand al een auto voor me gekocht?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:21

Nee sorry....ga maar werken voor je auto Whoosh! Tong uitsteken

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 12:50

Zo dan... Verdrietig

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 16:07

Hee Taat leuk zeg dat het zo goed klikt met je nieuwe verzorgpaard, had nog foto's gezien, leuk beessie hoor. met gold gaat het ook onwijs goed met de nieuwe vezorgster. gold en unox zijn echt de beste vriendjes.
viewtopic.php?f=53&t=683696&hilit=