Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jockeygirl schreef:het is super om eens meegemaakt te hebben.
ben er 1x 2weken achter elkaar geweest en 1x 1 week. 2weken op merlot en 1 week op svalur
heb het super naar m'n zin gehad.
magoed..
Refagreni schreef:Svalur is inderdaad verkocht aan.......mij! Hij doet het super.
Hij staat samen met mijn jonge ijslanderruin, een fellpony en een hele grote fjord (150). In het begin kwam hij in de groep als de "kleine grijze muis" maar na twee dagen was ie ze allemaal al de baas. Nu is ie heer en meester en regeert streng maar rechtvaardig.![]()
Nogal een verschil met toen ie kwam.
X_xLaura schreef:o wat is ie veranderd maar nog steeds ziet hij er lief uit!
wat leuk da ik nu weet vn wie die is.. waar woon je als ik vragen mag?
heb je mss nog meer foto's?
? Die was zo lief
ruitje schreef:Weet iemand of Heros er nog staat? Die was zo lief
![]()
Ik heb het er echt ONWIJS naar mijn zin gehad

.
Milootje schreef:Hey Suus, wat leuk dat ik je hier ook tegenkom! Zat zo is het topic door te bladeren zie ik jou ineens! Begeleidingsreunie was leuk he? Die houden we er in hoor!
Kom je aankomende zomer weer? Ik ben in ieder geval weer van de partij!
Meiden, 't Reelaer is super! Lekker drie dagen trekken door het bos en de hei. De hei op donderdag moet je meemaken, dat vergeet je nooit meer!
Groetjes Milene

Maar hij was onwijs snel, en onwijs gaaf.
), en kleine ijslandertjes, weet niet of ze er nog zijn, maar Flügel, Mirquis en Meidur waren echt heel leuk! Snelle pony's zoals Maroc en Marrie, en wat rustigere zoals Desie en Gipsy. Echt gewoon onwijs anders allemaal, en dat is juist zo leuk..
). Ook nog een ponykamp, dus dat zijn al 6 begeleiders. Dan ook nog extra hulp, enzo, ik denk dat je op 8/9 begeleiders per week komt.. Volgens mij zaten wij met z'n 12en in 1 JT, er waren er 2, dus 24 JTers, en dan nog een ponykamp erbij, dus denk ongeveer 35/40 mensen per week.
Dat lijkt me heel leuk, omdat er dan een SGW-week is, en crossen vind ik helemaal het einde. Maar bij 't reelaer is er natuurlijk ook de crosswei, zit je meer bij mensen van je eigen leeftijd, en lekker 3 dagen die trektocht is ook wel hélemaal super.
), en dan heb je weer zo'n geval als Stern vorig jaar, die eigen haflinger, die ook de hele tijd aan het steigeren en dribbelen was. Want Lessie kan ook zo'n heethoofd zijn.