het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

friesiszwart

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 11:03

Ik ben daar ook geweest, alweer jaren geleden. Gezellige groep waarbij ik mij aan kon sluiten. Had wel mijn eigen paard mee. Hij kreeg een mooie stal en vanuit mijn kamer kon ik hem zien staan.

X_xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:15

jockeygirl schreef:
het is super om eens meegemaakt te hebben.
ben er 1x 2weken achter elkaar geweest en 1x 1 week. 2weken op merlot en 1 week op svalur
heb het super naar m'n zin gehad.

svalur is gaaf he?
ik rijd nu 6 jaar bij 't reelaer in maart 7 alweer Bloos magoed..
k vond svalur zoo tof beestje k wou m eigelijk als adoptiepony maar mocht niet van mij ouders, en nu is hij weg Boos! Huilen
maarja elke zomer komen er nieuwe leuke pony's en paarden waaronder dit jaar Red Bull net zo gaaf als svalur Haha!

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:56

Svalur is inderdaad verkocht aan.......mij! Hij doet het super.

Afbeelding

Hij staat samen met mijn jonge ijslanderruin, een fellpony en een hele grote fjord (150). In het begin kwam hij in de groep als de "kleine grijze muis" maar na twee dagen was ie ze allemaal al de baas. Nu is ie heer en meester en regeert streng maar rechtvaardig. Haha!
Nogal een verschil met toen ie kwam.
Laatst bijgewerkt door Refagreni op 04-12-06 19:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:58

Het Reelaer is echt super!!
het is zoo gezellig daar, echt een leuke sfeer, leuke mensen, leuke paarden!!
ik ben 2 jaar geleden geweest, toen ging ik gewoon op een paardje van daar
en vorig jaar ben ik met m'n eigen pony geweest
en dit jaar ga ik zeker weer:D:D

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:25

Hey wat leuk dat je Svalur hebt! Hij ziet er wel goed uit zeg, ik zou hem haast niet herkennen! In de zomer dat ie op de Stal stond was hij veel donkerder en had nogal last van zomerexzeem. Maar veel plezier met hem!

X_xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:46

Refagreni schreef:
Svalur is inderdaad verkocht aan.......mij! Hij doet het super.

Afbeelding

Hij staat samen met mijn jonge ijslanderruin, een fellpony en een hele grote fjord (150). In het begin kwam hij in de groep als de "kleine grijze muis" maar na twee dagen was ie ze allemaal al de baas. Nu is ie heer en meester en regeert streng maar rechtvaardig. Haha!
Nogal een verschil met toen ie kwam.

o wat is ie veranderd maar nog steeds ziet hij er lief uit!
wat leuk da ik nu weet vn wie die is.. waar woon je als ik vragen mag?
heb je mss nog meer foto's? Bloos

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:28

X_xLaura schreef:
o wat is ie veranderd maar nog steeds ziet hij er lief uit!
wat leuk da ik nu weet vn wie die is.. waar woon je als ik vragen mag?
heb je mss nog meer foto's? Bloos

Ik heb verder nog geen foto's van hem. Toevallig dacht ik er twee weken geleden aan toen het zulk lekker weer was. Zelf woon ik in Apeldoorn en Svalur "woont" in Lieren. Hij is inmiddels enorm uitgezwaard en is zo langzamerhand sterk genoeg om met het tölten te beginnen. Haha!

Groeten,
Annemiek

Srika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:34

Leuke berichten!:)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:38

Weet iemand of Heros er nog staat Lachen ? Die was zo lief Lachen

Ik heb het er echt ONWIJS naar mijn zin gehad Lachen

Valdo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:44

hoi,
ik woon vlak bij het relaar en ben er met school ook een paar keer geweest voor praktijk lessen. ik vind het niet zo'n goede manege, ik vind dat de paarden er niet goed bij lopen! of de zomer kampen leuk weet ik niet want daar ben ik nooit op mee geweest. maar de manege opzich ben ik niet zo over te spreken.

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:06

@ valdo: mag ik vragen waarom je dat precies vindt?

yupyup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 18:55

Wow mensen ik ga dus zeker wel!!! dankj dat jullie allemaal zo veel gereageerd hebben!@!
Kus mij

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:26

wist niet dat hij verkocht was :p
hij is inderdaad veranderd lijkt zo grijs op z'n hoofd als ik vergelijk met deze foto :p http://img133.imageshack.us/img133/3159 ... 002wt9.jpg
, maar zal ook wel komen dat ik hem alleen in zomervachtje kon.

Aan t begin had ik zo'n idee van ik op een ijslander??? maar het was echt super , hij was nog zo lekker jong in z'n hoofd. en die estafette in de buitenbak was zo grappig!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:55

ruitje schreef:
Weet iemand of Heros er nog staat Lachen ? Die was zo lief Lachen

Ik heb het er echt ONWIJS naar mijn zin gehad Lachen

Jaja die is er nog Haha!
De leiding is echt helemaal te gek! Haha!
Ze zorgen voor veel lachen, swingen en zingen!
Tong uitsteken

Milootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:18

Hey Suus, wat leuk dat ik je hier ook tegenkom! Zat zo is het topic door te bladeren zie ik jou ineens! Begeleidingsreunie was leuk he? Die houden we er in hoor!
Kom je aankomende zomer weer? Ik ben in ieder geval weer van de partij!

Meiden, 't Reelaer is super! Lekker drie dagen trekken door het bos en de hei. De hei op donderdag moet je meemaken, dat vergeet je nooit meer!

Groetjes Milene

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:39

De begeleidingsreunie houden we er zeker in Haha!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:00

Oh Milene wat leuk om jou hier tegen te komen, Esmee, ik reed vorig jaar op Mirquis Haha!.

Ik ga volgend jaar met een van mijn eigen paarden Haha!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 14:23

Milootje schreef:
Hey Suus, wat leuk dat ik je hier ook tegenkom! Zat zo is het topic door te bladeren zie ik jou ineens! Begeleidingsreunie was leuk he? Die houden we er in hoor!
Kom je aankomende zomer weer? Ik ben in ieder geval weer van de partij!

Meiden, 't Reelaer is super! Lekker drie dagen trekken door het bos en de hei. De hei op donderdag moet je meemaken, dat vergeet je nooit meer!

Groetjes Milene

haha hooi! Haha!
Ik vond de reunie ook supergezellig! Aankomende zomer wil ik ook weer komen. Er is nog geen indeling gemaakt heh? Die zal binnenkort wel komen. Weet jij al welke weken? Ws ga ik met Jo trektocht doen. Als Jo nog steeds wil Knipoog
Heb je trouwens ook hyves?? xxx Suus

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 14:27

hoeveel mensen en begeleiders zitten er ongeveer in 1 week?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:29

Hee, zie ineens Milenes naam voorbij komen, weet niet of je het nog leest, maar bedankt voor de onwijze gave week van de zomer!

Ik ga dit jaar wss weer, ben vorig jaar dus ook geweest, en vond het hélemaal geweldig! Reed toen op Maroc, nog afgekletterd toen ie ging steigeren haha Clown Maar hij was onwijs snel, en onwijs gaaf.

Ik had zelf de week heel anders verwacht.. Had gedacht dat je alleen maar door de bossen en hei zou rijden, of nouja, in ieder geval 80% van de rit ofzo. Maar (helaas, toch eigenlijk wel), je rijdt best veel over de weg en door de 'polder' enzo, dat was wel jammer.

Maar afgezien van de omgeving, kan ik niks anders doen dan het kamp écht aanraden! Het is echt gewoon zó ontzettend leuk! Ook wat ze hebben aan paarden en pony's is heel verschillend maar zo lief allemaal! Grote paarden zoals Napoli en Valentino (die waren toch groot? Tong uitsteken ), en kleine ijslandertjes, weet niet of ze er nog zijn, maar Flügel, Mirquis en Meidur waren echt heel leuk! Snelle pony's zoals Maroc en Marrie, en wat rustigere zoals Desie en Gipsy. Echt gewoon onwijs anders allemaal, en dat is juist zo leuk..

Figo, er zijn 2 begeleiders per JT, en elke week zijn er 2 JT-groepen (de ene JT maakt de route linksom, en de ander rechtsom Knipoog ). Ook nog een ponykamp, dus dat zijn al 6 begeleiders. Dan ook nog extra hulp, enzo, ik denk dat je op 8/9 begeleiders per week komt.. Volgens mij zaten wij met z'n 12en in 1 JT, er waren er 2, dus 24 JTers, en dan nog een ponykamp erbij, dus denk ongeveer 35/40 mensen per week.

Maar dat is echt heel grof geschat, als je het zeker wil weten moet je bij iemand zijn die het zeker weet Clown

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:08

ik ben er 2 jaar geleden geweest met lady (fjord x app)
ik heb het erg naar mijn zin gehad.
het is erg leuk om mee te maken, alleen hadden we een paar domme meiden in de andere jt groep.
maar je krijgt wel aansluiting op de groep, heb het heel gezellie gehad.

Milootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:23

Esmee en Joyce, wat leuk om jullie hier tegen te komen! Ben blij dat jullie het alletwee naar je zin hebben gehad!!
Ik verheug me ieder jaar weer op de zomer, heerlijk zo'n weekje jongerentrektocht begeleiden.
Meiden dit jaar weer? Of andere plannen?

Voor mij dit jaar weer, welke week weet ik nog niet. Maar een zomer zonder een trektocht op 't Reelaer te hebben begeleid is geen echte zomer...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:38

Ja, ik zou eigenlijk wel gaan, met Lester dus, maar zit nu héél erg te twijfelen of ik een weekje Reelaer, of een KNHS instructieweek zal doen. Bloos Dat lijkt me heel leuk, omdat er dan een SGW-week is, en crossen vind ik helemaal het einde. Maar bij 't reelaer is er natuurlijk ook de crosswei, zit je meer bij mensen van je eigen leeftijd, en lekker 3 dagen die trektocht is ook wel hélemaal super.
Maar, ben bang dat m'n knol helemaal in de stress schiet (door mij Knipoog ), en dan heb je weer zo'n geval als Stern vorig jaar, die eigen haflinger, die ook de hele tijd aan het steigeren en dribbelen was. Want Lessie kan ook zo'n heethoofd zijn.

Dus ik denk er nog even over na Haha!

Milootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:40

Tja meid, die keuze moet je zelf maken! Lastig hoor, zo'n instructie week klinkt ook wel aantrekkelijk.
En wat Lester betreft, het is natuurlijk fantastisch om je eigen (verzorg)paardje mee te nemen maar het is denk ik ook wel heel belangrijk dat het wel voor zowel jou als Lester leuk is. Als het zo'n heethoofd is en veel stress krijgt tijdens de trektocht dan is het denk voor jullie alletwee niet zo geslaagd. Maar uiteindelijk is het met Stern ook goed gekomen. Desnoods kan je altijd even wisselen met de leiding, ehm met mij bijvoorbeeld haha.
Maar meis, ook die keuze moet je zelf maken. Ik zou er in ieder, als je besluit om met Lester te komen, wel goed naar toe werken. Qua conditie end!

Ik hoor het wel, ben benieuwd!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:45

Als het goed is ben ik 15 t/m 21 juli van de partij met Tadella Ja