Hier ben ik. iK moet wel zo naar school hoor.. maare mn heup doe wel pijn na gister.. Erug fijn dus .. Maarja, ik overleef t wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier ben ik. iK moet wel zo naar school hoor.. maare mn heup doe wel pijn na gister.. Erug fijn dus .. Maarja, ik overleef t wel

Jeehh! Ik zeeland bij een collega van mijn tante. Eerst reden we met z'n drieeen. Mijn nichtje, tante en ikzelf. Maar nu is mijn tante gestopt wen gaat mn nichtje ook niet altijd meer mee, dus dat is dan priveles voor mij

xLienepienx schreef:Haha, nu ben ik dr weer alleen.. Ach ja..
Ik krijg vrijdag avond trouwens prive lesJeehh! Ik zeeland bij een collega van mijn tante. Eerst reden we met z'n drieeen. Mijn nichtje, tante en ikzelf. Maar nu is mijn tante gestopt wen gaat mn nichtje ook niet altijd meer mee, dus dat is dan priveles voor mij

lief is ie he hihi...

pc heb kuren 

alles goed mensen? 
Anoek! Is het 'hoofdstel' al binnen??

Me zusje is jarig dus kon ik niet komen
mensen! leven! me msn doet t niet dus daarom doe ik maar hier berichtjes plaatsen!

xLienepienx schreef:Haajj,,
Ja volgens mij was Shadi inderdaad verliefd. hahaha.. Naomi nog gefeliciteerd met je zusje trouwens

was in renesse
enne hebbe zeehondje gezien..liefff

met MASCHA 

en jij

woensdag!!!!

(vast beter als mij)

Je krijgt je cadeautje nog wel
)