Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:26

Erm, ik wil best een paar kleine muziekfilmpjes opzoeken, maar dan moet je beloven dat je niet gillend wegrent, mag ik die 500 pagina's zelf vol maken... Nagelbijten / Gniffelen

Wil ook wel weten wanneer zij gaat rijden, maarja als ze 't niet wil zeggen dan mag dat... Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:27

Jeuuuh, 3! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:33

Jaaaah wij zijn goooooeeeeeed!!! Oleeeheeohleeeeohohleeohleeeeee!!!

Hahaha! Zet ze maar neer, ik heb stalen zenuwen Tong uitsteken En we moeten idd saampjes nog 500 pagina's vol zien te kletsen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:39

Miss_Montana schreef:
Jaaaah wij zijn goooooeeeeeed!!! Oleeeheeohleeeeohohleeohleeeeee!!!

Hahaha! Zet ze maar neer, ik heb stalen zenuwen Tong uitsteken En we moeten idd saampjes nog 500 pagina's vol zien te kletsen!

We rock... Cool

Haha erm, eerst maar Miyavi, da's 't minst erg (denk ik *LOL* ), Miyavi is vet schattig:
http://www.youtube.com/watch?v=CqmceZIxMfI

En daarna een tikkeltje erger, Moi dix Mois, de zanger is zooo schattig (en dan bedoel ik niet die piep die aan 't begin in de microfoon staat te brullen, mocht je 't filmpje na 10 seconden wegklikken):
http://www.youtube.com/watch?v=OFgFR-oopsA

Kort samengevat luister ik dus J-Rock en Visual Kei (nog korter: Japanse gothic... Nagelbijten / Gniffelen ), afgrijselijk he. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:41

Trauma? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:45

WHOOOEEEE ROCK OOON!!!

Toffe muziek man! Ik heb nooit geweten dat Japanse Goth bestaat. Ik vind het wel toffe muziek hoor! Haha! Zou er alleen denk ik niet 10 liedjes van achter mekaar kunnen luisteren Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:47

Miss_Montana schreef:
WHOOOEEEE ROCK OOON!!!

Toffe muziek man! Ik heb nooit geweten dat Japanse Goth bestaat. Ik vind het wel toffe muziek hoor! Haha! Zou er alleen denk ik niet 10 liedjes van achter mekaar kunnen luisteren Tong uitsteken

Haha, vind 't Japanse leuker dan 't gewone zegmaar, vind de taal ook zo grappig, ik bler gerust mee hoor... *LOL* Die eerste (Miyavi) is trouwens niet echt gothic maar 'gewoon' J-Rock... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:47

Hahaha echt grappig joh!

Oh, ik moet gaan btw, moet me omkleden en dan naar quarterpoowniehobbelen!

Tot morgen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:49

Miss_Montana schreef:
Hahaha echt grappig joh!

Oh, ik moet gaan btw, moet me omkleden en dan naar quarterpoowniehobbelen!

Tot morgen!

Haha ik moet ook gaan, ik ga eten, moet je niet paintpoowniehobbelen? Tong uitsteken

Soekses!
Dagjes Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:53

Eh, mogge iedereen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:25

Mogge Tong uitsteken

Gisteren heb ik echt lol gehad. Ik kwam aan en Eef zei van jij mag op Charming want ik had op internet gelezen dat je dat graag wilde Haha! Hahaha! Iemand heeft haar dit topic toegestuurd en ze wilde net posten toen ze mijn stem buiten hoorde Lachen

Heb echt lekker gereden op Charming, op de cirkeltjes was ze weer en beetje chaggie maarja. Voor de rest ging alles lekker Ja. Nou, dinsdag gaat ze dus echt weg. Eef heeft ook Angel gekocht als lespaardje tot Whiskey mee gaat lopen zei ze. Gisteren liep Angel al mee in de les, echt gaaf joh!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:29

Haha stoer. Haha! Fijn dat 't zo goed ging op Charm, (heb je nog foto's gemaakt? Schijnheilig ), zaterdag wordt 't voor mij dus nog een keertje afscheid nemen...

Leuk dat d'r weer een nieuw lespaardje bij is, was Angel een beetje lief in de les? Tong uitsteken

Zit nu trouwens op school, heb 2 uur mediatheek ( Scheve mond ), daarna een tussenuur, daarna bio en dat was 't... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:19

Nou da's best lekker voor de vrijdag. Ik moet tot 17.15u Boos!

Ik heb helaas geen foto's genomen. Eerst waren wij dat wel van plan maar aangezien ik om 19.30 begin is het al vrij snel donker. Vanmiddag ga ik de andere foto's ophalen. Spannend Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:15

Miss_Montana schreef:
Nou da's best lekker voor de vrijdag. Ik moet tot 17.15u Boos!

Ik heb helaas geen foto's genomen. Eerst waren wij dat wel van plan maar aangezien ik om 19.30 begin is het al vrij snel donker. Vanmiddag ga ik de andere foto's ophalen. Spannend Lachen

Hmm, da's een mindere tijd voor de vrijdagmiddag... Nagelbijten / Gniffelen

Jammer idd dat 't best snel donker is, ben benieuwd naar je foto's. Lachen

M'n Parelli DVD is trouwens net binenn... Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:22

Oeh leuk joh! Jammer dat Eef nog geen berichtje heeft achtergelaten. Mss dat ze vanavond even langskomt op bokt Lachen

Ik ga btw naar Belgie vanavond dus maandag kan ik pas weer verderkletsen als ik vanmiddag geen tijd meer heb om achter de comp te duiken Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:25

Haha misschien wel ja, anders zien we wel weer, zal me iig niks verbazen als ze morgen ook over bokt begint. Tong uitsteken

Tss, stompie, waarom ga je nou weer naar Belgie, moet ik hier zeker tegen mezelf gaan kletsen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:34

Hahaha ja ik vond het ook echt zo grappig toen ze erover begon Haha!

Ik ga lekker buitenritjes maken in het bos dit weekend. Heerlijk hoor maar wel pas als de temperatuur een beetje daalt.

Nja, mss is dat wel heeeel gezellig, lekker met jezelf kletsen hoor Schijnheilig Ik ben maandagochtend meteen weer van de partij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:37

Haha ja, we hebben trouwens meer stiekeme meelezers, hoorde laatst dat Kim foto's van Stees had gevonden op bokt, daar was de moeder van Kim errug blij mee. Tong uitsteken

Ik hou van buitenritjes... Lovers Hier in Castricum kan je echt fijn buitenrijden, je kan zo door 't bos naar 't strand. Tong uitsteken Overdag is 't inderdaad een beetje warm voor buitenritjes, 's avonds buiten rijden in de zomer vind ik altijd wel fijn. Lachen

Tsja, ik denk dat 't heel gezellig wordt, dit weekend lekker tegen mezelf kletsen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:31

Heej!
Ik kan nog net even snel achter de computer sneaken voordat we weggaan! Wel grappig dat we stiekeme meelezers hebben maar het zou nog leuker zijn als ze ook een berichtje achterlieten!!! Haha! Wist je trouwens al dat iemand van onze stal gister het NK heeft gewonnen? Goed he!!

Castricum of Egmond wil ik ook nog wel eens rijden. Door het mooie Noord-Hollandse landschap Ja Een strandrit heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, lijkt me wel echt gaaf om eens te doen! Volle galop over het strand... heerlijk!

Nou, ik wens je alvast heel veel plezier met het tegen jezelf praten. Zorg voor mooie verhalen en pittige discussies zodat je jezelf niet gaat vervelen Tong uitsteken Hahaha!

Groetjes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 20:11

Haha doe je goed, ik zit nu op m'n werk. Tong uitsteken Wist ik niet trouwens, wie? Wel gaaf. Haha!

Zowel Castricum als Egmond is heel fijn rijden, in C'cum hebben we vlak voor 't strand ook nog een restaurantje waar je je paard tijdelijk kan stallen, heel handig als je even pauze wilt houden. Lachen

Ik red 't wel hoor, ik ga rellen met mezelf over slofteugels, neusriemen, hele scherpe dunne westernbitjes, pfoe, dat zullen verhitte discussies worden... Clown

Iig have fun in Belgie, als je dit nog leest.. Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:30

Ik lees niet mee hoor en Starnmeer ken ikook niet, was da dan Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:40

schumax schreef:
Ik lees niet mee hoor en Starnmeer ken ikook niet, was da dan Lachen

Stiekemerd, ga terug naar je Rottweilerforum mam Tong uitsteken

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 16:22

O ik weet wat Starnmeer is, ik was er vanmorgen nog, heb Charming nog zien sukkelen door de bak heen, met haar rose beentjes, zag er errug schattig uit hoor, ik ga ze bij Beau (de rottweiler) uit proberen, ze zullen hem vast heel schattig staan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:16

*Zucht* nog niet terug uit Belgie? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:00

Whahaha je mam leest ook mee Haha!

Ik ben dan eindelijk terug van Belgie! Nouja, gisteravond al maar had niet zoveel zin om achter de computer te duiken. Echt leuk voor je dat de les op Charming zo lekker is gegaan zaterdag. Die beenbeschermers zullen vast leuk staan bij de rottweiler Tong uitsteken Zijn trouwens nog steeds geen nieuwe Starnmeerbokkers. Wel jammer! Vraag me af of ze er uberhaupt wel nog zijn op bokt Ja

Nou, op naar de 500!