Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:08

heeeeeeeeeeeej

zo ik ging rijden met doxie en ves maar zonder zadel eerst in de bak ging super daarna even naar buiten wat een hell dox ging gewoon steigeren door die stomme hond er kwamen gelukkig wel mensen die die hond stil hielden maar dox hield niet meer op met etteren hij steigerde 2 x achte mekaar en later bij het witte hek ook nog een keer.... ik vond het echt mega eng Huilen
ben gelukkig zonder vallen thuis gekomen

xXx

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:57

Jeetje Tess, gebeurt jou weer hoor.

Gelukkig mankeert je verder niks. Ach gut

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:58

haha die tess ik heb lekker even onder de zonnebank gelegen was lekker warm,maar iedereen zit op stal geloof ik

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:59

zo ja ik was echt bang haha maa idd anit volgens mij zit idereen op stal Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:21

ik ga der vandoor moet nu ff naar dorpsfeest in den hoorn=sionsfeest doeiiiiiiiiiiiiiiii

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:30

Ireentjuh schreef:
he mariek, jij bent langer onderweg naar stal dan mijn ma op de fiets denk ik Knipoog (maar die vroeg net al of de andere paarden in de wei niks doen en hoe ze Evita dan moest vangen Knipoog )

maar als je zin hebt om het te doen; het staat rechts naast haar kastje in dat "raampje"; vetaderm en er zit een handschoen bij die je even moet gebruiken voor jezelf.
als je zin hebt om te rijden mag dat ook trouwens hoor, dat red ik morgenavond toch niet meer!

Hahah, mijn moeder zou t volgens mij nieteens proberen hahah.
Maar ik ga gezellig ff buurten bij Evita.
Ik kijk wel of ik ook ga rijden.

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:37

heeeeeej

tis eigenlijk saai haha ik verveel me dood

xXx

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:41

Hee Tes, was Dox weer bezig??? Ben blij dat je niet gevallen bent zeg!!

Arme Bora, was vanavond helemaal ziek na de inenting, zat helemaal te trillen op de bank. Zielig joh!! Ach gut

Neeeee Aniet, Madelon en ikke vallen er echt niet zomaar af!!!
Ik vind het echt zo'n spreuk die op zo'n tegeltje bij mij op de wc moet hangen!!!! Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:46

ja dox was idd weer bezig stoute ponypaard Boos!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:49

misschien even een uit probeer periode? Want eerdt deed ie dat toch niet?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:10

Hallo lieve dames van stal midden delfland,

Ik wil jullie allereerst enorm bedanken voor alles jillie gedaan hebben voor mij en bart en dat gaat van een dag verzorgen tot mijn gescheld aanhoren als hij weer eens lastig was!!

Ik wil John en Nous op deze manier in het byzonder bedanken, John voor de super goede zorgen voor zowel Bart als voor mij!! Je bent en blijft een super stal baas!! en Nous voor de geweldige hulp met Bart!! je hebt het echt super gedaan !! zo goed dat het maar 1 keer nodig was!!

Dus mensen mochten jullie ooit een paard moeten verkopen vraag nous om even voor te rijden!! ben je hem gelijk kwijt!!

pas wel een beetje op want de rekening komt achteraf pas!!!!

Daarnaast wil ik iedereen bedanken die mij gesteund heeft in het hele verkoop proces want sjonge wat is dat moeilijk zeg!!! voor de lieve smsjes shir voor het rijden op je verjaardag, Eef en Melissa voor het meegaan
en de hele groep die vandaag zo heerlijk heel hard met me mee heeft gejankt!!!!

Ik hoop dit nooit meer mee te hoeven maken!!

En Bart ik zal je nooit vergeten je bent en blijft mijn kanjer!! Huilen
Deze is voor jou lieffie!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (dikke zoen dus)
Afbeelding

Dag lieve Bartje!!!!!
Huilen

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:14

aaah reneé

ik zit hier nu met tranen in mijn ogen ik vind het heel dapper dat je de keuze hebt kunnen maken Knipoog heel veel sterte

dikke zoen Tessa

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:25

Renee, ik heb je graag geholpen hoor!!
Ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt, hoe moeilijk het ook is!! Ach gut Een ding staat vast, Bart krijgt het bij zijn nieuwe bazinnetje ook erg goed!!
En zodra je klaar bent voor Ko moet je het me maar laten weten hoor
Voor degene die het nog niet weten, Renée gaat Ko'tje verzorgen/bijrijden.. dus helaas, zijn we nog niet van haar af Tong uitsteken

Joyce, jij nsatuurlijk ook sterkte Ach gut Zal voor jou net zo moeilijk zijn Ach gut

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:28

ja het was vanavond echt 1 grote jank boel op stal zeg!! Huilen Huilen
Het was ook best wel rot zeker voor renee.
Maar wat een lieve mensen zeg...ik weet zeker dat ze heel goed voor bart zullen zorgen. Het gaf een goed gevoel.

Renee dappere beslissing hoor maar ik denk dat je voor bart geen beter baasje had kunnen krijgen dan claudia.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:30

Oh en arma Bora!! Ach gut Is ze vaker ziek geweest van een enting?? Hoop dat het nu weer wat beter met haar gaat!!

En Tess, kijk je een beetje uit met Doxie?? Lijkt alsof hij nu in zijn uitprobeerfase gaat komen!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:32

Renee zaten er nog echt leuke foto's bij?? Ik hoop dat je er 1 uitspringt die je kan vergroten en in een mooi lijstje kan doen voor jullie nieuwe huisje.

Sorry helemaal joyce vergeten.. Bloos Ach gut ..joyce je komt nog wel langs bij ons he! en zoals anous al zegt het zal voor jou ook heel moeilijk zijn. Maar hij krijgt het echt heel goed daar!!! Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:35

Tes, je mag dit gedrag niet accepteren hoor van hem!!
Dus de volgende keer als hij het alleen al wil proberen, aanpakken!!!! Hamer Want anders gaat hij dalijk een loopje met je nemen.

Stoute stoute dox Extreme duivel

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:51

halloooo is iedereen al naar bed???? nou dan ga ik ook maar he!!

weltrusten allemaal en tot morgenmiddag....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:51

ik zeg even halloooohooooo Haha! Haha!

Bartje, bart zorgt wel voor zichzelf Haha! Haha! tis een beste bok!! en als ik geld had gehad......... maarja, zucht Haha!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:03

Hallo allemaal,

Helaas heb ik er niet bij kunnen zijn vandaag, maar ik had dan ook al voor mijn gevoel afscheid van mijn allergrootste kanjer genomen. Ik heb zelf ook een paar rotdagen achter de rug gehad vol met gehuil gevloek en getier. Maar daar merkt de buitenwereld niet zoveel van bij mij, thats me!!!! Ik kan mijn emoties moeilijk tonen, maar Renee heeft mij ook huilend aan de telefoon gehad, en ze weet dat ik het erg moeilijk mee heb gehad, en nu heeft zij het en dat is logisch. Het is een hele moeilijke beslissing die ze heeft genomen, maar ik ben wel trots op d'r hoe ze zich erdoorheen heeft geslagen.

Ik hoop dat Bart een heel goed huis gaat krijgen, en ik ga zeker weten over een tijd samen met Renee kijken bij hem hoe het met hem gaat. Dan kan ik die nieuwe eigenaresse ook zien, want ik kan me er absoluut niets bij voorstellen.

Ook ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun die jullie ons de afgelopen tijd hebben gegeven, en JOHN je bent en blijft een TOPPERTJE!!!!!!!! ondanks dat ik soms aan je kop liep te zeuren of dat ik een rotbui had, waardeer ik je wel. Je bent een hele goede en lieve stalbaas die altijd klaarstaat voor de paarden en de mensen. Ik blijf zeker langskomen, want mijn beker voor de koffie staat nog altijd in de kantine.

Lieve Bartje,

Je was mijn allereerste "eigen"paard, en de allerliefste die ik ooit heb gekend. Ik heb verschrikkelijk veel van je geleerd, en dat ging niet altijd even makkelijk. De tweede keer dat we samen naar buiten gingen, was bijna een dodemansrit, maar daar heb ik je nooit op afgestraft. Ik ben de rest van de tijd , dat we je hadden, in de bak aan de slag gegaan en dat ging bijna altijd super. Ik ben trots op Renee, mezelf en op jou, dat we het toch zo goed voor elkaar hebben gekregen, dat je op je achterbenen goed bent gekeurd. Wat hebben we daar een moeite mee gehad in het begin. Ik heb om je gelachen en soms kon ik wel om je huilen met je eigenwijze streken!!!!

Lieve grote kanjer van me, ik mis je verschrikkelijk en zal dat ook altijd blijven doen. Je hebt een speciaal plekje in mijn hart, en dat plekje zal altijd voor jou blijven. Ik zal je nooit vergeten!!!!!

xxxxxxx ook aan Renee!!!! Ben trots op je meissie

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:03

hey kim,ook weer is op bokt? :p

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:04

scheepie schreef:
Hallo,

Pas gelleden had ik een oproepje gedaan voor een medebuitenrijder.
Nu zoek ik iemand die op wedstrijd gaat en met wie ik , tegen betaling van de benzine kosten uiteraard, mee kan op wedstrijd, of iemand die een maatje zoekt om samen een trailer te huren.
Wie o wie????

Jawel hoor,vind het best...

Op voorwaarden dat:

-Nog 2 jaar wacht
-Jij me rijbewijs betaald
-Ook me E-rijbewijs betaald
-een auto voor me koopt(ik rij graag klasse,voorkeur gaat uit naar mercedes of bmw,lamborghini mag ook nog wel,porsche is denk ik te licht,ferrari enkelt als u een paard heeft die is opgevangen met een ketel red-bull bij de geboorte,hond(a) zegt het al: honden transport,mazda; bij optrekken moet je ervan aftrekken dat je 2 km vooruit gaat en 1 achteruit,fiat; die kan geen trailer dragen dan kiepen de voorwielen naar boven,een ford is meer voor goederentransport,schadeauto;wilde je dat je paard naar de slager ging of naar de wedstrijd? ,lotus; ik veeg me reet liever niet met metaal af , volvo;ik ga niet naar een begrafenis,land rover; ik werk liever voor mijn geld,volkswagen;ik volg de begrafenis stoet ook niet,toyota; ze wilde eerst ze eerst idioot noemen;maar daar is geen klant voor om in te rijden;laat ik me niet mee afkopen , lada; moest het paard naar Irak of gewoon naar de wedstrijd? , smart;zegt het ook al klein;past me grote teen net in;lastig met remmen en gasgeven en ook nog eens koppelen,kia;afstamming van ikea;oftewel;zelf in elkaar zetten;veel schroefjes overhouden;daarom bestaat nu de ANWB ,jeep: sorry;ik ga de woestijn niet in,hyundai;tsja,geen woorden voor gewoon, renault; die zorgt ervoor dat de ANWB niet failiet gaan, opel; moeten zelfs een set gratis banden erbij geven om ze üperhaupt weg te krijgen,mitsubishu;als je geluk hebt draait de fabriek alweer een beetje , alfa romeo; was eerst romeo en julia;na al die kapotte auto's was het niet meer zo romantisch;vandaar de nieuwe naam en tot slotte,jawel de altijd langverwachte superslechtste auto van het jaar 2006 uitgeroepen tot de meest bizarre onozonlaagvriendelijke meest afgezwavelde wagen van heel de wereld: de pick up...IK BEN NIET OP DE VLUCHT GESLAGEN VOOR DE POLITIE OFZO!
-de kosten voor benzine betaald
-de kosten wat betreft de trailer betaald
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mocht u al deze voorwaarden waarderen,dan kunnen we misschien wat afspreken...

Ik hoop u in de toekomst te mogen ontmoeten Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:14

joyce mooie woorden en iedereen verwerkt zijn of haar verdriet op zijn eigen manier!

Voor jou is het net zo moeilijk als voor renee...en geloof me je eerste paardje vergeet je nooooit meer die houdt altijd een speciaal plekje in je hart.
Dat geld bij ons ook, ook wij denken af en toe nog wel aan onze eerste aanwinst...een super super eigenwijze fjord!
Het verdriet slijt maar de gedachten aan hem nooit!

Sterkte meid en tot snel

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:17

thanx Madje, komt wel goed. Hij is een mooie herrinering, en we kunnen hem opzoeken wanneer we daar zin/behoefte aan hebben. Ik zie je snel weer

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:21

JoYcE1982 schreef:
thanx Madje, komt wel goed. Hij is een mooie herrinering, en we kunnen hem opzoeken wanneer we daar zin/behoefte aan hebben. Ik zie je snel weer

Zo is het en dan zal je zien dat hij het er echt goed heeft! Ik mag toch wel mee he??? Bloos

Weltrusten voor straks he! Knipoog