scheepie schreef:Hallo,
Pas gelleden had ik een oproepje gedaan voor een medebuitenrijder.
Nu zoek ik iemand die op wedstrijd gaat en met wie ik , tegen betaling van de benzine kosten uiteraard, mee kan op wedstrijd, of iemand die een maatje zoekt om samen een trailer te huren.
Wie o wie????
Jawel hoor,vind het best...
Op voorwaarden dat:
-Nog 2 jaar wacht
-Jij me rijbewijs betaald
-Ook me E-rijbewijs betaald
-een auto voor me koopt(ik rij graag klasse,voorkeur gaat uit naar mercedes of bmw,lamborghini mag ook nog wel,porsche is denk ik te licht,ferrari enkelt als u een paard heeft die is opgevangen met een ketel red-bull bij de geboorte,hond(a) zegt het al: honden transport,mazda; bij optrekken moet je ervan aftrekken dat je 2 km vooruit gaat en 1 achteruit,fiat; die kan geen trailer dragen dan kiepen de voorwielen naar boven,een ford is meer voor goederentransport,schadeauto;wilde je dat je paard naar de slager ging of naar de wedstrijd? ,lotus; ik veeg me reet liever niet met metaal af , volvo;ik ga niet naar een begrafenis,land rover; ik werk liever voor mijn geld,volkswagen;ik volg de begrafenis stoet ook niet,toyota; ze wilde eerst ze eerst idioot noemen;maar daar is geen klant voor om in te rijden;laat ik me niet mee afkopen , lada; moest het paard naar Irak of gewoon naar de wedstrijd? , smart;zegt het ook al klein;past me grote teen net in;lastig met remmen en gasgeven en ook nog eens koppelen,kia;afstamming van ikea;oftewel;zelf in elkaar zetten;veel schroefjes overhouden;daarom bestaat nu de ANWB ,jeep: sorry;ik ga de woestijn niet in,hyundai;tsja,geen woorden voor gewoon, renault; die zorgt ervoor dat de ANWB niet failiet gaan, opel; moeten zelfs een set gratis banden erbij geven om ze üperhaupt weg te krijgen,mitsubishu;als je geluk hebt draait de fabriek alweer een beetje , alfa romeo; was eerst romeo en julia;na al die kapotte auto's was het niet meer zo romantisch;vandaar de nieuwe naam en tot slotte,jawel de altijd langverwachte superslechtste auto van het jaar 2006 uitgeroepen tot de meest bizarre onozonlaagvriendelijke meest afgezwavelde wagen van heel de wereld: de pick up...IK BEN NIET OP DE VLUCHT GESLAGEN VOOR DE POLITIE OFZO!
-de kosten voor benzine betaald
-de kosten wat betreft de trailer betaald
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mocht u al deze voorwaarden waarderen,dan kunnen we misschien wat afspreken...
Ik hoop u in de toekomst te mogen ontmoeten