Kubarah schreef:hallo allemaal,
wat leuk dit topic.. tot vorig jaar was ik nog leiding bij Erve Meenderinkboer.. Erg gezellig altijd.. Ziet er allemaal netjes uit hier.. leuke pony's en paarden.. Vooral Mirakel!!!
Groetjes Elsbeth
Hey Elsbeth !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wat leuk dit topic.. tot vorig jaar was ik nog leiding bij Erve Meenderinkboer.. Erg gezellig altijd.. Ziet er allemaal netjes uit hier.. leuke pony's en paarden.. Vooral Mirakel!!!
Groetjes Elsbeth
Isabelliej schreef:haha jaa dat was niet zo slim![]()
En jaa steph we gingen echt plassen, Emma en ik met onse fans achter ons aan.
![]()
En toen waaide de deur dicht dus ik wou hem tegen houden , maarja in plaats dat ik tegen het hout duwde schoot ik uit zo door het glas heen.![]()
Miss vladi en baltasar egt
ponyta schreef:erve medink boer ben ik ook geweest. aleen ik vond de lijding daar niet zo leuk
Maxielover schreef:Isabelliej schreef:haha jaa dat was niet zo slim![]()
En jaa steph we gingen echt plassen, Emma en ik met onse fans achter ons aan.
![]()
En toen waaide de deur dicht dus ik wou hem tegen houden , maarja in plaats dat ik tegen het hout duwde schoot ik uit zo door het glas heen.![]()
Miss vladi en baltasar egt
Hihi zeker de hele week een razende Fenneke achter je aan gehad ??Ik had d'r ook zo blij gemaakt toen middenin de nacht het putje van de douche weer eens niet doorliep en de badkamer blank stond...
(kamer 8)
Maarre, Vladimir en Balthasar zijn er niet meer, he !!Wel stoere namen... 8-
Hhah nee hoor viel wel mee![]()
Het was de laatste avond gebeurd!
Maare wij bedoelen niet die vladimir en baltasar![]()
Dat van ons is iets wat de laatste nacht was gebeurd
ponyta schreef:erve medink boer ben ik ook geweest. aleen ik vond de lijding daar niet zo leuk
Hey Fem, ik snap wat je bedoelt. Ik was ook niet zo dol op Evelijn en Femke, hoor...Hens is top !!!
Groetjes Elsbeth
Groetjes Elsbeth
Fritsiej schreef:Maxielover: Vladimir en Baltazar is een groot verschijnsel die plaats vind in de laatste nacht. Zodat iedereen zich ontzettend dood lacht en zeker niet kan slapen! Heel gezellig dus.
Maar over de leiding, Evelyn is echt een heel gezellige mens! En Femke is ook wel aardigMaar ja, zoals je zei, Hens is top, maar Miranda het allerbest
!!!
Fritsiej schreef:Maxielover: Ik vind Miranda echt een leuke leiding. Zeker in de herfst. Maar Mistralle was ook een paard maanden niet helemaal 100% Mistalle. Heeft Odette verteld. Elsbeth vond ik ook leuk. En Josje ook!!! Maar als je het over les hebt vind ik die van Hendrik wel heel erg goed. Van Mark en Miranda ook goed.
luna1986 schreef:oh dat wist ik niet! Hoe dat zo??
Fritsiej schreef:Silver heb ik Thomas nog heel veel lol op zien maken! Met de film, dat Silver der in draf achteraan sjokte![]()
Echt zooo leuk! Echt jammer dat die is ingeslapen!
Isabelliej schreef:Hahha jaa silver op de film echt geweldig![]()
Ik vind miranda juist heel aardig maarja je moet der misschien wat bttr leren kennen, en mark ook. En josje; egt zo jmmr dat zei er niet meer is. ZE zijn gwn allemaal aardig:P
Isabelliej schreef:J0aa hoor komt Lisa weer met der Omona en Danny
Fritsiej schreef:Ahg.. iedereen zijn eigen favoriet! Toch?
Zijn der trouwens ook mensen die Omona leuk vinden?
Of nog foto's hebben van Danny?
Sofionna schreef:Wel wat ene meisjeDie was dr ook met dr moeder, maar ook met d'r broer. Geen zus
Hoe heette ze ookalweer? Zij was ook Omona gek