Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maxielover

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 22:31

Kubarah schreef:
hallo allemaal,

wat leuk dit topic.. tot vorig jaar was ik nog leiding bij Erve Meenderinkboer.. Erg gezellig altijd.. Ziet er allemaal netjes uit hier.. leuke pony's en paarden.. Vooral Mirakel!!!

Groetjes Elsbeth

Hey Elsbeth !! Doei! Ken je me nog ? Ik ben Anne-Sophie, de vriendin van Paola. We waren je komen opzoeken aan het begin van het jaar. Ben jij een Mirakel-fan ? Tong uitsteken Ik heb 1x op 'm gereden en vond hem helemaal 3x niks !! Ik ben dol op Fabiolaaaaa, Noricaaaaaa, Edison en Booooleroooo !!!! Cool Zijn mijn schatjes... Lovers

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 09:02

Isabelliej schreef:
haha jaa dat was niet zo slim Bloos
En jaa steph we gingen echt plassen Tong uitsteken , Emma en ik met onse fans achter ons aan. Vork
En toen waaide de deur dicht dus ik wou hem tegen houden , maarja in plaats dat ik tegen het hout duwde schoot ik uit zo door het glas heen. Gestoord
Miss vladi en baltasar egt Boos!

Hihi zeker de hele week een razende Fenneke achter je aan gehad ?? Clown Ik had d'r ook zo blij gemaakt toen middenin de nacht het putje van de douche weer eens niet doorliep en de badkamer blank stond... Haha! (kamer 8)

Maarre, Vladimir en Balthasar zijn er niet meer, he !! Knipoog Wel stoere namen... 8-

ponyta schreef:
erve medink boer ben ik ook geweest. aleen ik vond de lijding daar niet zo leuk

Hey Fem, ik snap wat je bedoelt. Ik was ook niet zo dol op Evelijn en Femke, hoor... Nors opkijken Hens is top !!! OK dan!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:33

Maxielover schreef:
Isabelliej schreef:
haha jaa dat was niet zo slim Bloos
En jaa steph we gingen echt plassen Tong uitsteken , Emma en ik met onse fans achter ons aan. Vork
En toen waaide de deur dicht dus ik wou hem tegen houden , maarja in plaats dat ik tegen het hout duwde schoot ik uit zo door het glas heen. Gestoord
Miss vladi en baltasar egt Boos!

Hihi zeker de hele week een razende Fenneke achter je aan gehad ?? Clown Ik had d'r ook zo blij gemaakt toen middenin de nacht het putje van de douche weer eens niet doorliep en de badkamer blank stond... Haha! (kamer 8)

Maarre, Vladimir en Balthasar zijn er niet meer, he !! Knipoog Wel stoere namen... 8-

Hhah nee hoor viel wel mee Knipoog
Het was de laatste avond gebeurd!
Maare wij bedoelen niet die vladimir en baltasar Tong uitsteken
Dat van ons is iets wat de laatste nacht was gebeurd Haha!
ponyta schreef:
erve medink boer ben ik ook geweest. aleen ik vond de lijding daar niet zo leuk

Hey Fem, ik snap wat je bedoelt. Ik was ook niet zo dol op Evelijn en Femke, hoor... Nors opkijken Hens is top !!! OK dan!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:35

Kubarah schreef:
hallo allemaal,

wat leuk dit topic.. tot vorig jaar was ik nog leiding bij Erve Meenderinkboer.. Erg gezellig altijd.. Ziet er allemaal netjes uit hier.. leuke pony's en paarden.. Vooral Mirakel!!!

Groetjes Elsbeth

Heeej elsbeth.
Leuk dat je hier ook op bokt zit Knipoog
Ik vind het best wel jmmr dat je geen leiding meer ben Boos! Maarja
Maare alles goed met je paardjes enz?
Want heb je een tijdje niet gesproken!
IK ben trouwens mascha Haha!
Ik denk dat je me nog wel kent.

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:36

Maxielover: Vladimir en Baltazar is een groot verschijnsel die plaats vind in de laatste nacht. Zodat iedereen zich ontzettend dood lacht en zeker niet kan slapen! Heel gezellig dus.

Maar over de leiding, Evelyn is echt een heel gezellige mens! En Femke is ook wel aardig Lachen Maar ja, zoals je zei, Hens is top, maar Miranda het allerbest Haha!!!!

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:38

Kubarah schreef:
hallo allemaal,

Groetjes Elsbeth

Heey Elsbeth!
Ik heb je deze zomer helemaal niet gezien!
Echt jammer dat je geen leiding meer bent, want het was echt gezellig het eerste jaar! Haha!
Ik was diegene die samen met Mascha mee was.
En op Danny reed Lovers

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:50

Fritsiej schreef:
Maxielover: Vladimir en Baltazar is een groot verschijnsel die plaats vind in de laatste nacht. Zodat iedereen zich ontzettend dood lacht en zeker niet kan slapen! Heel gezellig dus.

Maar over de leiding, Evelyn is echt een heel gezellige mens! En Femke is ook wel aardig Lachen Maar ja, zoals je zei, Hens is top, maar Miranda het allerbest Haha!!!!

Ooh nou mijn lijstje ''favoriete leidingen'' is dus andersom, ff een lijstje van leukst naar stomst (die ik heb gehad) Tong uitsteken :

1. Hens
2. Hendrik
3. Femke
4. Evelijn
5. Paul
6. John
7. Fenneke

Miranda ken ik ook, toen ik een weekendje in de voorjaarsvakantie met mijn vriendin en moeder in een bungalow zat, hebben we 2x buiten gereden onder Miranda's begeleiding en 1 springles gehad van Hendrik. Ik vind d'r heel chagrijnig en de ritten zijn saai en ongezellig. Altijd maar heeel kort galopperen enzo... Ik heb gezien dat ze in een buitenrit (voorop) van Mistralle viel !!! Haha! De leiding die er nu is kun je mee lachen, Miranda zei geen woord en als er dan al iets uit kwam was het nou niet iets om vrolijk van te worden... Nee hoor, ik vind het niet erg dat ze geen leiding meer is !! Wat ik helemaal jammer vind is dat Elsbeth er niet meer is. Ik heb haar in dat weekendje 1 uurtje gezien en gesproken, meer niet. Maar ik kon het wel goed met haar vinden en ik zou het leuk vinden als ze weer leiding zou zijn. Pling

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:03

Maxielover: Ik vind Miranda echt een leuke leiding. Zeker in de herfst. Maar Mistralle was ook een paard maanden niet helemaal 100% Mistalle. Heeft Odette verteld. Elsbeth vond ik ook leuk. En Josje ook Haha!!!! Maar als je het over les hebt vind ik die van Hendrik wel heel erg goed. Van Mark en Miranda ook goed.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 21:06

Fritsiej schreef:
Maxielover: Ik vind Miranda echt een leuke leiding. Zeker in de herfst. Maar Mistralle was ook een paard maanden niet helemaal 100% Mistalle. Heeft Odette verteld. Elsbeth vond ik ook leuk. En Josje ook Haha!!!! Maar als je het over les hebt vind ik die van Hendrik wel heel erg goed. Van Mark en Miranda ook goed.

Ik ken het verhaal van Mistralle, ik ben bevriend met Odette en zij heeft het me verteld. Hendrik geeft zeker goed les !!! OK dan! En Evelijn ook. Van Mark heb ik gelukkig nooit les gehad, ik walg van die gozer !!! Om de een of andere reden kan ik hem niet uitstaan en andersom geloof ik ook niet... Duivel

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:11

This een aardige gozer hoor! Ze broer ook wel. Die doet het zelfde als Mascha (Isabelliej hier op bokt). Ook even wat ruiten intikken. Hij schopt Vince en Steef wel uit bed als ze ons moeten uitzwaaien! Mark dan hea Knipoog

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:16

Ik ben echt vier jaar terug twee jaar achter elkaar geweest!(1 week dan) Het eerste jaar reed ik op Silver, niet super snel maar wel een leuk paardje. Het jaar er op heb ik de hele week op Norica gereden! Die vond ik het eerste jaar al leuk maar er mocht nog niet op gereden worden omdat ze nog niet goed was ingereden!! Een vriendin van mij reed op Santana. Was echt super leuk. Zag er altijd heel netjes uit en de paarden werden goed verzorgt. Echt een super tijd was dat!!

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:21

Silver heb ik Thomas nog heel veel lol op zien maken! Met de film, dat Silver der in draf achteraan sjokte Nagelbijten / Gniffelen Haha! Echt zooo leuk! Echt jammer dat die is ingeslapen!

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:45

oh dat wist ik niet! Hoe dat zo??

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:28

luna1986 schreef:
oh dat wist ik niet! Hoe dat zo??

Volgens mij: Had hij chronische darmontsteking. Of iets in die richting. Hij was vorig jaar ook heel mager, werd s'nachts binnen gezet. 1 of 2 weken nadat wij zijn geweest is die toen ingeslapen Verdrietig

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 01:53

Ik reed meestal op Santana of Daisy. Dat was wel handig met de dagtocht, want er waren niet veel mensen die graag op ze reden, dus ik heb de hele dagtocht gereden. Haha!

Jammer van Silver, die was de laatste keer mijn verzorgpony. Verdrietig

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:00

Hahha jaa silver op de film echt geweldig Vork
Ik vind miranda juist heel aardig maarja je moet der misschien wat bttr leren kennen, en mark ook. En josje; egt zo jmmr dat zei er niet meer is. ZE zijn gwn allemaal aardig:P

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 14:55

Fritsiej schreef:
Silver heb ik Thomas nog heel veel lol op zien maken! Met de film, dat Silver der in draf achteraan sjokte Nagelbijten / Gniffelen Haha! Echt zooo leuk! Echt jammer dat die is ingeslapen!

Haha William (de dikke lichte haf) heeft nu de rol van Silver overgenomen blijkbaar : Toen ik er was zag je de hele galop in volle galop langs komen, een stukje niks en dan had je William met nog wat pony's erachter !!! Clown

Isabelliej schreef:
Hahha jaa silver op de film echt geweldig Vork
Ik vind miranda juist heel aardig maarja je moet der misschien wat bttr leren kennen, en mark ook. En josje; egt zo jmmr dat zei er niet meer is. ZE zijn gwn allemaal aardig:P

Miranda heb ik idd ook niet veel meegemaakt, maar ze komt niet bepaald aardig over vind ik... Scheve mond

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 21:01

Ahg.. iedereen zijn eigen favoriet! Toch?

Zijn der trouwens ook mensen die Omona leuk vinden?
Of nog foto's hebben van Danny?

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:08

J0aa hoor komt Lisa weer met der Omona en Danny Tong uitsteken

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 23:18

Isabelliej schreef:
J0aa hoor komt Lisa weer met der Omona en Danny Tong uitsteken

Whahaha ik wil net zeggen *LOL*

Ooo william met de dagtocht! Tong uitsteken Met jorien.
Ze moest op William, want iedereen ging te paard (dus de hele dag). En wij in harde galop. Ik zat achter William met Marino. Nou ben er langs geracet (ooeeh ik verbrak regel.. 3?) Gaaaap

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 12:37

Fritsiej schreef:
Ahg.. iedereen zijn eigen favoriet! Toch?

Zijn der trouwens ook mensen die Omona leuk vinden?
Of nog foto's hebben van Danny?

Hoi, er was in mijn week (deze zomer) iemand met haar zus en moeder voor een paar dagen bleef en ging rijden. Dat meisje was helemaal gek van Omona. Ik weet niet of jij dat was ? Verder heb ik geen Omona-gekken meegemaakt, ik heb zelf ook niks met haar. Ik vind d'r wel een heel leuk koppie hebben !! Pling

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:47

Wel wat ene meisje Knipoog Die was dr ook met dr moeder, maar ook met d'r broer. Geen zus Knipoog
Hoe heette ze ookalweer? Zij was ook Omona gek Knipoog

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:25

Monika Knipoog en die broer.. Rolleyes Die bij Baltimore en Vladimir ging roken Tong uitsteken En op Mirakel op de dagtocht Haha! hahahahah

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:56

steph, Scheve mond
Hoe kan je ooit regel drie verbreken Tong uitsteken hahah ,Heb ze al zo vaak hardop moeten zeggen!
Maare speciaal voor jou hier nog een keer de regels:
Regel 1: Afstand houden!
Regel 2 : Niet te dicht achter elkaar
Regel 3 : Niet inhalen
Regel 4: Wij hebben altijd gelijk
Regel 5: Geen kauwgom
Regel 6: Kan dit op houden:P haha die amber
Enz kan je nog wel even doorgaan Vork
Jaa die broer die ging met die vladimir en baltazar om.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 10:29

Sofionna schreef:
Wel wat ene meisje Knipoog Die was dr ook met dr moeder, maar ook met d'r broer. Geen zus Knipoog
Hoe heette ze ookalweer? Zij was ook Omona gek Knipoog

Ik denk dat jij het over een andere keer hebt dan, dit is ong. 5 of 6 weken geleden en ik heb echt geen broer gezien !! Knipoog En voor degenen die het nog niet weten : Baltimore is verkocht naar een internationale handelsstal, ik dacht ik Zweden ofzo... Ik heb hem maar heel kort meegemaakt, ik kan me niet meer herinneren hoe hij eruit zag ofzo. Zijn naam vind ik in elk geval wel superstoer !!! Cool