stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 08:59

ik werk in een kledingzaak! in Purmerend in de stad! wel leuk hoor! Als het goed is tot 2 september als alles goed gaat

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:41

opala schreef:
Ik heb heel vroeger een tijdje Vivienne geleast. Hoe is het met haar? Mij staat nog bij dat ik haar zonder begeleiding niet van het terrein af kreeg.

Vivienne is er al een tijdje niet meer. Het ging helemaal niet goed met haar. Ze is ingeslapen.. Ach gut
Laatst bijgewerkt door danifur op 11-08-06 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:46

ellen; ik zit inderdaad op school en doe de opleiding SPW. Dat is met kinderen. Sociaal pedagogische werker om precies te zijn Lachen
En 's avonds rijd ik andere paarden (naast die van mezelf uiteraard Haha!), en daar verdien ik m'n geld mee.

heey naadje.. leuk dat je hier ook langskomt Tong uitsteken ik zeg niks he.. Tong uitsteken

shir; dat van die wilde Il had ik gister inderdaad al van je gehoord! Gelukkig gaat t beter met misje nu! Daar ben ik blij om.

Jongens! Ik ga nu naar stal, want ik heb les straks.
Tot vanmiddag!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:52

danifur schreef:
Vivienne is er al een tijdje niet meer. Het ging helemaal niet goed met haar. Ze is ingeslapen.. Ach gut

Dank voor je berichtje. Gelukkig heeft ze geen pijn meer.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:52

Het wordt nog druk in ons topic Haha! Gezellig!!

Ik heb Vivienne nooit gekent geloof ik, weet jij dat Daan. Ik sta nu zo'n 4 jaar op Taams maar Daan al iets van 8 jaar dus die weet alles Tong uitsteken

Ik werk als detacherings secretaresse op Senior Secretaresse niveau. Ik zit nu tijdelijk op het hoofdkantoor in Almere.

Leuk werken in een kledingzaak Willemijn! Krijg je ook korting? Leuke kleding?

Geef je Omie een knuffel van me Daan als je op stal bent Haha! Rijsse en zie je vanavond!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:04

ik werk als beveiliger en zal daarom hier op hele rare tijden te vinden zijn Tong uitsteken

als ik receptiediensten heb dan vermaak ik me juist met bokt (12 uur lang) Bloos

welke kledingzaak willemijn? ik shop heel vaak in [***] omdat ik er ook woon en ken eigenlijk wel alle kledingzaken Haha!

ik ben overigens ook mutserig...
mijn dametje staat in de "opfok" zeg maar...maar weel hiiiieeel dichtbij
(5 minuten lopen)
en zit er ook over te denken om haar binnen te gaan halen,maar weet dat als het straks weer beter weer wordt ik daar spijt van krijg
er verwarrend Clown

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 11:31

ik heb pascha en bodyguard ook binnen laten staan. ga zo naar stal en dan zet ik ze wel in de paddock, kunnen ze weer even zwemmen Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:49

Doe je hun snorkels en zwemvliezen wel om Verward Haha!

Relaxed die receptiediensten Naad Tong uitsteken

Ik ben ook een beetje mutserig en met echt rotweer wil ik Omar ook op stal hebben Knipoog Hij staat sowieso niet dag en nacht op het land.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:23

@ Naadje: Ik werk bij womens and girls department tegenover de action in de dubbele buurt! En het is wel een leuke kledingzaak hoor Haha! Alleen hele dag op je voeten staan in soms vermoeiend vooral als het rustig is! Jolanda was gister nog langsgeweest was wel ff gezellie Haha!

en ook rijd ik paarden voor andere ellen net als daan om wat bij te verdienen Haha! Is wel lekker he daan Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:41

Ik ben vanmorgen al op stal geweest.. Lekker gestapt met Bella, maar dat moest in de binnenbak, omdat het zulk takkenweer is... Nou Bella gaf echt wel duidelijk aan dat ze dat NIET leuk vind! hahahhaa gek beest.
Toen het wel erg druk in de bak werd ben ik toch maar naar buiten gegaan, de regen in. Zo snel zullen we niet smelten he Haha!
Heb Bella ook nog even in de paddock gehad, en toen begon het net weer te gieten, dus ze wilde weer achter mij aan eruit... Nee Bella, je moet even blijven staan, want ik moest mijn kruiwagen legen, en ff naar de WC. Kom ik terug.. Bella ophalen, en wat denk je? Staat ze echt zo van: 'nou, je bekijkt het maar, NU blijf ik staan'! hahaha Zelf lokken met een snoepje lukte niet, ik moest zelf door de blub om haar eruit te plukken (normaal komt ze altijd blij naar de uitgang...) Haha! Haha!
Vanavond ben ik er ook weer. Omdat het zo slecht is, heb ik Bella ook binnen gehouden...dus vanavond ook maar weer even stappen met haar.
Hopelijk is dat been snel goed, kunnen we weer lekker rijden! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:42

jaa hoop het ook voor je zou wel fijn zijn he Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:45

Dat hoop ik ook dat Omar's been weer snel goed is.. kunnen we ook weer rijden Haha! Hij voelt zich iig helemaal het mannetje en loopt ook goed Tong uitsteken

Zie je vanavond wel dan Ellen! Wat een hondeweer he Boos!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:15

naadje24 schreef:
pssssss.....

mag een vaste "bezoeker" van taams zich hier ook melden Knipoog

het gaat nog niet zo heel hard he met de pagina's,maar dan help ik wel een handje Tong uitsteken

p.s anneomie en danifur ,jullie weten meer maar......... Lips are sealed

groetjes!!

Volgens mij weet ik dat 'meer' ook, toch? Vaste bezoekers/fans v Taams mogen ook mee kletsen hoor, gezellig!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:17

altijd gezellie Haha!

Owja daan ik geef hier ff antwoord op je sms!

Hey Daan Tong uitsteken
Maakt niet uit dat je niet meer kon reageren! Het was heel gezellig met Coen Haha! Het eten dreigde eerst te mislukken maar met de goede handelingen van willie lukt alles Vork
Daarna samen heel lief op de bank gezeten en meer ............................. Bloos details houd ik voor me Tong uitsteken

Hij ging om half 12 weg en heb m net nog ff gesproken en is nu op trainingskamp! Maar goed weet nog steeds niet goed wat ik ermee moet hoor! Help!

Voor de andere is dit vast een raadsel hehehe

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:24

Laten wij nou net de details willen weten Tong uitsteken Vertel op Willi Haha!

Het gaat vast om een jongen die je leuk vind Verward Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:25

ShirleyA schreef:
naadje24 schreef:
pssssss.....

mag een vaste "bezoeker" van taams zich hier ook melden Knipoog

het gaat nog niet zo heel hard he met de pagina's,maar dan help ik wel een handje Tong uitsteken

p.s anneomie en danifur ,jullie weten meer maar......... Lips are sealed

groetjes!!

Volgens mij weet ik dat 'meer' ook, toch? Vaste bezoekers/fans v Taams mogen ook mee kletsen hoor, gezellig!

Alleen de gezellige he Tong uitsteken En Naad is gezellig Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:27

haha naja details SEX en goede ook hahah Bloos

Ja die jongen heb ik toen met koniginnedag mee gezoend en naja toen ging t steeds af en aan blabla! en het is nu nog steeds niks om het verhaal kort te maken! Hij had net relatie van 3 jaar achter de rug en wilde zich niet binden!

Maja nu zei die laatst jaa als ik een meisje top vind dan ga ik ook echt voor der en ik vind jou wel echt top! Maja het blijft steeds maar bij afspreken enne SEX details zeg ik niet hahaha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:30

Dabo schreef:
Shirley doet freelance werk,

Hahaha Ellen, dat is toch geen baan/vak.... Kan van alles zijn nog.
Ik ben vormgever en werk idd voor mezelf, als freelancer, dat wel ja.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:35

Ben naar huis Doei! Zie jullie op stal!

Wil ik kom er later even op terug want heb nu haast Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:36

Heb Vivienne ook gekend, is die al weer zo lang weg, dat je die niet kent Anky? Jee wat gaat t snel allemaal!

Willemijn, klein sloerie..... gelijk heb je! Ken t 30april verhaal v m wel ja.

Heb Mis met dit weer ook maar niet op t land gezet....... snik!

Missie was heel vrolijk vanmorgen toen ik zijn medicijnen kwam geven, hij beweegt veel beter. Vanuit mijn werk hier straks even met m wandelen. En dan Thimo op halen bij mijn moeder! Heb m gemist! Huis is zo leeg zonder ventje!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:26

Oh, was Thimo uit logeren?
Mis mag toch niet meer op het land... ook niet als het mooi weer is? Zoiets dacht ik begrepen te hebben..?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:33

Azzaro schreef:
altijd gezellie Haha!

Owja daan ik geef hier ff antwoord op je sms!

Hey Daan Tong uitsteken
Maakt niet uit dat je niet meer kon reageren! Het was heel gezellig met Coen Haha! Het eten dreigde eerst te mislukken maar met de goede handelingen van willie lukt alles Vork
Daarna samen heel lief op de bank gezeten en meer ............................. Bloos details houd ik voor me Tong uitsteken

Hij ging om half 12 weg en heb m net nog ff gesproken en is nu op trainingskamp! Maar goed weet nog steeds niet goed wat ik ermee moet hoor! Help!

Voor de andere is dit vast een raadsel hehehe

Wat goed dat jij t eten heb gered zeg Vork
Nou.. dat zijn dus de betere dingen dude Knipoog
Nouja, als t goed gaat tussen jullie, zou ik t wel weten Haha!
En niet teveel loslaten he zo hier op bokt Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:38

shir; ja dat is alweer zolang geleden met viev! Die is er echt al n tijdje niet meer.

En inderdaad Annemieke, wil je iets weten.. vraag t mij Haha!
Ik sta er nu inderdaad 8 jaar

Naadje; iedereen is waarschijnlijk zo joh! Ik heb mijn paarden ook echt niet buiten met dit weer. Maar ze zeiden dat augustus goede maand zou worden. Dan zal je dus net zien als je haar naar binnen haalt dat het dan mooi wordt.

@Ellen: ik heb je idd gezien vanmorgen! Eerst was t heel rustig, en daarna ging ik instappen voor m'n les, en toen kwamen er opeens heel veel mensen rijden!

Daarna heb ik San en Allano gedaan, dus ik ben eigenlijk alweer klaar voor vandaag. Heb alles gedaan.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:20

AnneOmie schreef:
Alleen de gezellige he Tong uitsteken En Naad is gezellig Haha!

ik voel me zeer gevleid Bloos Haha!

vandaag me dametje maar eens opgezocht in de regen...ze kwam gelijk op me afgestuifd maar toen ze eenmaal ontdekte dat ze niet mee mocht met me kreeg ik alleen een knuffel en een neus en ging ze maar weer verder grazen.....

Ben mijzelf er ook aan het toe te zetten om al mijn spullen eens een grote najaarsschoonmaak te geven maar op een 1 of andere manier komt er telkens wat tussen Clown

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:22

staat Rachel nog op deze stal? met haar arabier? ik ken haar van de middelbare school, lang geleden Lachen