Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opala schreef:Ik heb heel vroeger een tijdje Vivienne geleast. Hoe is het met haar? Mij staat nog bij dat ik haar zonder begeleiding niet van het terrein af kreeg.

), en daar verdien ik m'n geld mee.
ik zeg niks he.. 
danifur schreef:Vivienne is er al een tijdje niet meer. Het ging helemaal niet goed met haar. Ze is ingeslapen..
Gezellig!!
Rijsse en zie je vanavond!
Hij staat sowieso niet dag en nacht op het land.
Alleen hele dag op je voeten staan in soms vermoeiend vooral als het rustig is! Jolanda was gister nog langsgeweest was wel ff gezellie 
Is wel lekker he daan

Hij voelt zich iig helemaal het mannetje en loopt ook goed
naadje24 schreef:pssssss.....
mag een vaste "bezoeker" van taams zich hier ook melden![]()
het gaat nog niet zo heel hard he met de pagina's,maar dan help ik wel een handje![]()
p.s anneomie en danifur ,jullie weten meer maar.........![]()
groetjes!!

Het eten dreigde eerst te mislukken maar met de goede handelingen van willie lukt alles
details houd ik voor me
Vertel op Willi
ShirleyA schreef:naadje24 schreef:pssssss.....
mag een vaste "bezoeker" van taams zich hier ook melden![]()
het gaat nog niet zo heel hard he met de pagina's,maar dan help ik wel een handje![]()
p.s anneomie en danifur ,jullie weten meer maar.........![]()
groetjes!!
Volgens mij weet ik dat 'meer' ook, toch? Vaste bezoekers/fans v Taams mogen ook mee kletsen hoor, gezellig!
En Naad is gezellig

Dabo schreef:Shirley doet freelance werk,
Zie jullie op stal!
Azzaro schreef:altijd gezellie
Owja daan ik geef hier ff antwoord op je sms!
Hey Daan
Maakt niet uit dat je niet meer kon reageren! Het was heel gezellig met CoenHet eten dreigde eerst te mislukken maar met de goede handelingen van willie lukt alles
![]()
Daarna samen heel lief op de bank gezeten en meer .............................details houd ik voor me
![]()
Hij ging om half 12 weg en heb m net nog ff gesproken en is nu op trainingskamp! Maar goed weet nog steeds niet goed wat ik ermee moet hoor! Help!
Voor de andere is dit vast een raadsel hehehe

AnneOmie schreef:Alleen de gezellige heEn Naad is gezellig