Spirit, koffievos die met die rechtopstaande manen. Erg lief dier. Werd toen van Beaudine...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en op buitenrit sloeg ie wel eens achteruit als mensen er veel te dicht op zaten (heel normale reactie vind ik dan ook
En hoe heette dat paard dat links achterin stond, die met die mooie staart hihi was een eigen paard zover ik weet...een donkere.....zal nog eens kijken wat ik nog heb aan foto;s.
Ik zal zo trouwens even de foto opzoeken(die overigens met paint is bewerkt
) van hoe Fuliza er uit komt te zien... tis heel mooi! en best leuk ook dat ik dan op Fuliza mag, omdat ze nu dus van Linda is, en dan herkent iedereen dr, terwijl het dan een eigen paardje is enzo... klinkt beetje vaag, maar ik vind t heel gaaf!!![/quote]
Jolien87 schreef:Ja bo'tje wordt echt een plaatje:)
Leuk voor je dat je Fuliza ff mag "lenen" hihi doet Linda zelf ook nog mee dan?
Snap best wel dat je dat heel leuk vindt, want alleen jij mag er lekker op hihi, klinkt idd btje ego maar mag je best van genieten hoor![]()
Wanneer is het? Dan kom ik ff koekeloeren:D
maar ik ga er zeker van genieten
Jiehoew, mn eerste dag als student was leuk
en ik heb een spiertje in mn schouder verrekt door het gewicht van mn boeken, visagiepakket en beautypakket
was echt asociaal zwaar
en toen stonden we met zn 7en in de bus, en toen was het pad lekker geblokkeerd door onze trolly's(beauty pakket) en onze koffers voor visagie
ma het nadeel is dat ik weinig boeken heb, maar de boeken die ik heb zijn groot/zwaar/dik :s hoewas het bij jou Jo? shabbay schreef:heeft iemand nog foto's van die paarden van 10 jaar terug? Leuk om terug te zien! Kent iemand bodyguard nog? Ik weet nog wel dat ik dat als jong meisje echt een gigantisch paard vond hihien op buitenrit sloeg ie wel eens achteruit als mensen er veel te dicht op zaten (heel normale reactie vind ik dan ook
En hoe heette dat paard dat links achterin stond, die met die mooie staart hihi was een eigen paard zover ik weet...een donkere.....zal nog eens kijken wat ik nog heb aan foto;s.
grinzzz... daarna veel op Tsaar Peter gereden t/m M. Jolien87 schreef:De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
Die vader heeft cocktail, Katja en Fuliza gekocht van Paul
of staan die nog op de Haerst?? Miss_Blimm schreef:Jolien87 schreef:De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
Weet iemand ook wat er van Calypso is geworden dan? Die was zo kewl. Wel gaaf dat Cocktail een baasje heeftof staan die nog op de Haerst??
fuliza is ouder maar daar zie je het minder
Jolien87 schreef:De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
. Elke ochtend om half 6 eruit, half 7 op stal, en dan was het rennen voor kruiwagens, hooivorken etc.
. Was wel hilarisch. Mijn klas sliep niet op de flat (waar normaal de interne studenten slapen), maar op een manege 3 dorpen verderop. Hoefden verder dus geen rekening te houden met "normale" slaaptijden (op de flat moet het vanaf 11 uur stil zijn en gaan alle lichten uit), vandaar dat het soms wel ff moeilijk was om sochtends je bedje uit te komen
. Natuurlijk veel gereden en de normale theorielessen gevolgd. Vond de springlessen erg leuk en interessant. Moesten oxertje en stijltje van 80 springen (wat ik absoluut niet erg vond
. Was blij dat we zo laag gingen). Onze klas werd in 3 rijgroepen verdeeld, dat hield in dat je met die groep waarin je was ingedeeld de praktijk- en rijlessen volgden. Zat in rijgroep 1, dus als wij klaar waren met rijden, kwam na ons rijgroep 2, en daarna rijgroep 3. Waren voor onze rijgroep tussenuren, en dan kan je dus mooi in je tussenuren naar de rest van je klas kijken. Was iets wat we ook vaak deden in overige tussenuren: kijken naar rijlessen. Ook je spullen schoonmaken, zadelkasten opruimen en je box schoonmaken stonden hoog op het lijstje van vele 1ste jaars
(de nurdies
) . Vandaag boxcontrole gehad, iedereen (jaa, ook de ouderejaars
) druk bezig geweest met eigen box schoonmaken (wat inhield: helemaal uitmesten, schoon stro erin donderen, wanden schrobben, voerbak en drinkbak schrobben, spijlen van je box schoonmaken, overal met de ragebol langs, paard poetsen, en dan hopen dat je geen aantekening krijgt en alles netjes schoon hebt.). 
un Hill (toen hij nog niet verkocht was)
e Laila
izzy
exterTammietjeeh schreef:Ik heb er zo ong. 3 jaar geleden gereden van mijn 10e tot mijn ...(?)
Op de volgende paarden
*Target
*Typexun Hill (toen hij nog niet verkocht was)
e Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareemizzy
exter
*Meer schiet me er zo niet te binnen...
Tammietjeeh schreef:Ik heb er zo ong. 3 jaar geleden gereden van mijn 10e tot mijn ...(?)
Op de volgende paarden
*Target
*Typexun Hill (toen hij nog niet verkocht was)
e Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareemizzy
exter
*Meer schiet me er zo niet te binnen...
.
Typexx... tijdens indelen van de les, door Maryl en mij, vernoemt naaaar jawel, het witte potje Typexx
shabbay schreef:
ja die ken ik ook nog! de meeste daarvan ik ben nu 22 en reed bij Wilten vanaf me 11e tot 14e.......lang geleden! vond spirit van Roy en later van Marissa toen zo'n leuke pony.....maar heb geen idee meer hoe die er nou uit zag.