Spirit, koffievos die met die rechtopstaande manen. Erg lief dier. Werd toen van Beaudine...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:Ja bo'tje wordt echt een plaatje:)
Leuk voor je dat je Fuliza ff mag "lenen" hihi doet Linda zelf ook nog mee dan?
Snap best wel dat je dat heel leuk vindt, want alleen jij mag er lekker op hihi, klinkt idd btje ego maar mag je best van genieten hoor![]()
Wanneer is het? Dan kom ik ff koekeloeren:D
shabbay schreef:heeft iemand nog foto's van die paarden van 10 jaar terug? Leuk om terug te zien! Kent iemand bodyguard nog? Ik weet nog wel dat ik dat als jong meisje echt een gigantisch paard vond hihien op buitenrit sloeg ie wel eens achteruit als mensen er veel te dicht op zaten (heel normale reactie vind ik dan ook
En hoe heette dat paard dat links achterin stond, die met die mooie staart hihi was een eigen paard zover ik weet...een donkere.....zal nog eens kijken wat ik nog heb aan foto;s.
Jolien87 schreef:De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
Die vader heeft cocktail, Katja en Fuliza gekocht van Paul
Miss_Blimm schreef:Jolien87 schreef:De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
Weet iemand ook wat er van Calypso is geworden dan? Die was zo kewl. Wel gaaf dat Cocktail een baasje heeftof staan die nog op de Haerst??
Jolien87 schreef:De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
Tammietjeeh schreef:Ik heb er zo ong. 3 jaar geleden gereden van mijn 10e tot mijn ...(?)
Op de volgende paarden
*Target
*Typexun Hill (toen hij nog niet verkocht was)
e Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareemizzy
exter
*Meer schiet me er zo niet te binnen...
Tammietjeeh schreef:Ik heb er zo ong. 3 jaar geleden gereden van mijn 10e tot mijn ...(?)
Op de volgende paarden
*Target
*Typexun Hill (toen hij nog niet verkocht was)
e Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareemizzy
exter
*Meer schiet me er zo niet te binnen...
shabbay schreef:
ja die ken ik ook nog! de meeste daarvan ik ben nu 22 en reed bij Wilten vanaf me 11e tot 14e.......lang geleden! vond spirit van Roy en later van Marissa toen zo'n leuke pony.....maar heb geen idee meer hoe die er nou uit zag.