Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:20

Owh nee ken ik dan niet. Was er indertijd van mn topper Tsaar Peter, en later Voicy Lachen

Spirit, koffievos die met die rechtopstaande manen. Erg lief dier. Werd toen van Beaudine...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:21

Foto van Kojak?? Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:43

ik zal even zoeken Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:46

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 09:21

heeft iemand nog foto's van die paarden van 10 jaar terug? Leuk om terug te zien! Kent iemand bodyguard nog? Ik weet nog wel dat ik dat als jong meisje echt een gigantisch paard vond hihi Knipoog en op buitenrit sloeg ie wel eens achteruit als mensen er veel te dicht op zaten (heel normale reactie vind ik dan ook Knipoog En hoe heette dat paard dat links achterin stond, die met die mooie staart hihi was een eigen paard zover ik weet...een donkere.....zal nog eens kijken wat ik nog heb aan foto;s.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:27

Ja bo'tje wordt echt een plaatje:)
Leuk voor je dat je Fuliza ff mag "lenen" hihi doet Linda zelf ook nog mee dan?
Snap best wel dat je dat heel leuk vindt, want alleen jij mag er lekker op hihi, klinkt idd btje ego maar mag je best van genieten hoor Vingers aflikken
Wanneer is het? Dan kom ik ff koekeloeren:D

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 17:34

[/quote] Bowinnie is het veulen van Kojak, dat was ooit een paard van Roy Wilten... Bowinnie is mooi Haha! Ik zal zo trouwens even de foto opzoeken(die overigens met paint is bewerkt Tong uitsteken) van hoe Fuliza er uit komt te zien... tis heel mooi! en best leuk ook dat ik dan op Fuliza mag, omdat ze nu dus van Linda is, en dan herkent iedereen dr, terwijl het dan een eigen paardje is enzo... klinkt beetje vaag, maar ik vind t heel gaaf!!![/quote]

Fuliza van Linda? welke Linda? Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:59

De enige echt Linda "toppertje" Ruth!!!
Die vader heeft cocktail, Katja en Fuliza gekocht van Paul

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:13

Jolien87 schreef:
Ja bo'tje wordt echt een plaatje:)
Leuk voor je dat je Fuliza ff mag "lenen" hihi doet Linda zelf ook nog mee dan?
Snap best wel dat je dat heel leuk vindt, want alleen jij mag er lekker op hihi, klinkt idd btje ego maar mag je best van genieten hoor Vingers aflikken
Wanneer is het? Dan kom ik ff koekeloeren:D

Ik doe het samen met linda, DAAROM mag ik op Fuliza Knipoog maar ik ga er zeker van genieten Clown Jiehoew, mn eerste dag als student was leuk Clown en ik heb een spiertje in mn schouder verrekt door het gewicht van mn boeken, visagiepakket en beautypakket Clown was echt asociaal zwaar Tong uitsteken en toen stonden we met zn 7en in de bus, en toen was het pad lekker geblokkeerd door onze trolly's(beauty pakket) en onze koffers voor visagie Tong uitsteken ma het nadeel is dat ik weinig boeken heb, maar de boeken die ik heb zijn groot/zwaar/dik :s hoewas het bij jou Jo?

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:26

shabbay schreef:
heeft iemand nog foto's van die paarden van 10 jaar terug? Leuk om terug te zien! Kent iemand bodyguard nog? Ik weet nog wel dat ik dat als jong meisje echt een gigantisch paard vond hihi Knipoog en op buitenrit sloeg ie wel eens achteruit als mensen er veel te dicht op zaten (heel normale reactie vind ik dan ook Knipoog En hoe heette dat paard dat links achterin stond, die met die mooie staart hihi was een eigen paard zover ik weet...een donkere.....zal nog eens kijken wat ik nog heb aan foto;s.

Ja dat was een joekel! Groot en bruin, beetje stug om te zien. Bedoel je dat blonde paard? E-pony was dat, van een meiske met donker lang haar. Was ook in de tijd van Magriet van Badiet (Didi) enzo. Ken je ook nog Sophietje, de mooie haf?

Zal ook eens foto's opzoeken, mijn allereerste B wedstrijd was op Spirit, toen was ik 1e Haha! grinzzz... daarna veel op Tsaar Peter gereden t/m M.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:27

Jolien87 schreef:

Weet iemand ook wat er van Calypso is geworden dan? Die was zo kewl. Wel gaaf dat Cocktail een baasje heeft Lachen of staan die nog op de Haerst??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:46

Miss_Blimm schreef:
Jolien87 schreef:

Weet iemand ook wat er van Calypso is geworden dan? Die was zo kewl. Wel gaaf dat Cocktail een baasje heeft Lachen of staan die nog op de Haerst??

Nee Cocktail staat nou ook lekker op het weiland... is alleen jammer dat je nou echt ziet dat ze oud word Boos! fuliza is ouder maar daar zie je het minder Boos!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:50

Ja nou wel top voor ze. Superdieren waren dat. Plaats maar een x foto's van ze. Cocktail the b*tch op stal! Arghhh! Die moest ik altijd opzadelen, als ze in de les moest lopen 's avonds, huppakee vanachter de bar en Cocktail ff opzadelen Lachen

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 19:56

Jolien87 schreef:

Okee ! Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:10

Hihi had jou vandaag gezien he Lotje!!!!! Haha!
Was wel gezellig, kga morgen weer ff de piano "doen" heb hem wel gemist hehe...Jaaa mensen hier is de enige persoon die een vaste relatie heeft met een piano hahaha Nagelbijten / Gniffelen

Calypso staat geloof ik nog steeds op de manege, ofniet???

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 00:01

hey, dymphke meld zich ook weer!

@Jolien: Nee, Calypso is al voor de vakantie opgehaald door Paul.

Deze week en vorige week introductie op school gehad. Was leuk maar vermoeiend Vork . Elke ochtend om half 6 eruit, half 7 op stal, en dan was het rennen voor kruiwagens, hooivorken etc. Clown . Was wel hilarisch. Mijn klas sliep niet op de flat (waar normaal de interne studenten slapen), maar op een manege 3 dorpen verderop. Hoefden verder dus geen rekening te houden met "normale" slaaptijden (op de flat moet het vanaf 11 uur stil zijn en gaan alle lichten uit), vandaar dat het soms wel ff moeilijk was om sochtends je bedje uit te komen Vork . Natuurlijk veel gereden en de normale theorielessen gevolgd. Vond de springlessen erg leuk en interessant. Moesten oxertje en stijltje van 80 springen (wat ik absoluut niet erg vond Vork . Was blij dat we zo laag gingen). Onze klas werd in 3 rijgroepen verdeeld, dat hield in dat je met die groep waarin je was ingedeeld de praktijk- en rijlessen volgden. Zat in rijgroep 1, dus als wij klaar waren met rijden, kwam na ons rijgroep 2, en daarna rijgroep 3. Waren voor onze rijgroep tussenuren, en dan kan je dus mooi in je tussenuren naar de rest van je klas kijken. Was iets wat we ook vaak deden in overige tussenuren: kijken naar rijlessen. Ook je spullen schoonmaken, zadelkasten opruimen en je box schoonmaken stonden hoog op het lijstje van vele 1ste jaars Vork (de nurdies Clown ) . Vandaag boxcontrole gehad, iedereen (jaa, ook de ouderejaars Vork ) druk bezig geweest met eigen box schoonmaken (wat inhield: helemaal uitmesten, schoon stro erin donderen, wanden schrobben, voerbak en drinkbak schrobben, spijlen van je box schoonmaken, overal met de ragebol langs, paard poetsen, en dan hopen dat je geen aantekening krijgt en alles netjes schoon hebt.).
Nougoed, eigenlijk heb ik nog veel meer te vertellen, maar ben toch wel errug moe (ben net 20 minuten terug vanuit Deurne, ging er om 8 uur vanavond pas weg).
Nou, toedeledokie!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 06:57

GAAF Haha!

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:30

Ik heb er zo ong. 3 jaar geleden gereden van mijn 10e tot mijn ...(?)

Op de volgende paarden
*Target
*Typex
Plingun Hill (toen hij nog niet verkocht was)
Plinge Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareem
Plingizzy
Plingexter
*Meer schiet me er zo niet te binnen...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:54

Tammietjeeh schreef:

Op de volgende paarden
*Target
*Typex
Plinge Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareem
Plingizzy
Plingexter

Target, Nicky, Flambeau en Jaguar zijn er nog(Jag is pensionpony)
Dizzy is overleden, Dexter is met pensioen, Snowy en Typexx zijn verkocht, en de rest ken ik niet Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:45

Tammietjeeh schreef:

Op de volgende paarden
*Target
*Typex
Plinge Laila
*Vosje
*Nicky
*Snowy
*Le duc
*Flambeau
*Pinkeltje
*Jaguar
*Kareem
Plingizzy
Plingexter

Dunhill is nu van familie regterschot, vosje is verkocht (mn lieve skeettie), kareem is verkocht (of hij was afgemaakt, weet niet meer precies hoe dat nou zat), pinkeltje is er ook niet meer (dat was echt de meest stoere pony die er heb gestaan (vind ik), ienieminie, maar zooooo ondeugend. Hij was echt echt klein, mn nichtje reed er altijd op, ik kon er mn handen omheen slaan, om zn buikkie). Le Duc is naar 't Hoefijzer in z-zuid, de gehandicapte manege, de laila is volgens mij naar de kust van nederland gegaan, als ik het goed heb tenminste, en daar rijd ze nu mee met strandritten, en van de rest: dat heb annelotte al verteld Haha!.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:01

Haha ja die ken ik ook allemaal Lachen Typexx... tijdens indelen van de les, door Maryl en mij, vernoemt naaaar jawel, het witte potje Typexx Haha!

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 09:48

Staat Rivaldo er ook nog steeds ? Haha!

bros1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:02

shabbay schreef:

ja die ken ik ook nog! de meeste daarvan ik ben nu 22 en reed bij Wilten vanaf me 11e tot 14e.......lang geleden! vond spirit van Roy en later van Marissa toen zo'n leuke pony.....maar heb geen idee meer hoe die er nou uit zag.

Correctie Knipoog Clown

Spirit is nooit van Roy geweest. Is voor Marissa en haar broers gekocht en heeft toen ook nog een tijdje in de lessen meegelopen. Later was hij van Tanja en Ciska en daarna van Beaudine. Leuke pony was dat!

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:09

Twee van mijn vriendinnen reden er en ik heb ook een keertje een lesje mee mogen rijden op .. eeh ik geloof Charity. Een van mijn vriendinnen verzorgde Pier, die vries, alleen ze is nu een half jaar naar Engeland.

Mijn zus rijdt bij 't Hoefijzer, die zitten nu in zwolle zuid maar zaten eerst bij Wilten in inderdaad.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:39

Pier... ja hoe heette zij ookal weer... weet wie je bedoelt alleen kom niet op der naam. Zij met die lange benen.

Spirit van Kamphuis ja... en beaudine, die hittepit. Die hadden ook nog die koffievos die Z liep met die zus en broer. Spencer en...?