Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilja000 schreef:Ik doe op onze manege het secretariaat en ik laat alle deelnemers bij inschrijving 2 paarden/pony's opschrijven. Wie dan niet op zijn/haar eerste keuze kan rijden, zit in ieder geval op een ander dier dat hij/zij leuk vindt. En de wedstrijd er na zorg ik er voor dat die ruiter juist wel op zijn/haar eerste keuze kan rijden.
Yannuh schreef:Ilja000 schreef:
Bij ons mag je je gewoon inschrijven, maar een pony mag maximaal 3x lopen. Dus vol is vol.
Het is wel zo dat je niet elke keer op dezelfde mag. Er moeten er minimaal 2 tussen zitten voor je weer op die mag.
Dus eerst paard A, dan 2x een ander (paard B en C) en dan mag je weer op paard A.
Loje schreef:Bij ons mag je bijna altijd op de pony waar je op wil. Sommige pony's lopen daardoor wel eens teveel, maarja. Als het echt niet kan moet je op je tweede keuze. Me f7 proefje ging super gisterHet viel best wel mee. viewtopic.php?f=10&t=612349&hilit= De foto's
aukje91 schreef:Ik doe het ook en vind het echt super!
Ik rijd over een week m´n laatste F5 (als het goed gaat).
Wel leuk dat het verlengd wordt tot F20, ik denk alleen niet dat dat haalbaar is voor manegeruiters met een manegepaard en er boven de F12 alleen eigen paarden en bijrijdpaarden mee zullen rijden, maar we zien wel!
LaDii_RiAnnE schreef:Ik rijd op manege De Groote Wielen...
Daar doen ze ook F-proefen.
Ik zit zelf in de F6b dus dan krijg ik er ook theorie bij *slik*