doen jullie ook aan f proeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kimonoo

Re: doen jullie ook aan f proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:16

Ik moet zometeen wedstrijd rijden.. ben best zenuwacht, ik rijd f2 omdat ik pas net op die manege rijd, maar ik rij al 6 jaar. alleen nu moet ik o peen pony die heel bang is. van alles, ook van andere paarden als die in de bak er naast rijden enz. en in de bak er naast word losgereden, dus dat word nog leuk Boos!. en ik ben de enige die op hem rijd met nog een meisje uit de f5. maar ik moet eerder als haar dus hij is zoiezo heel druk. want hij heft dan nog niet gelopen

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:51

Ilja000 schreef:
Ik doe op onze manege het secretariaat en ik laat alle deelnemers bij inschrijving 2 paarden/pony's opschrijven. Wie dan niet op zijn/haar eerste keuze kan rijden, zit in ieder geval op een ander dier dat hij/zij leuk vindt. En de wedstrijd er na zorg ik er voor dat die ruiter juist wel op zijn/haar eerste keuze kan rijden.

Bij ons mag je je gewoon inschrijven, maar een pony mag maximaal 3x lopen. Dus vol is vol.
Het is wel zo dat je niet elke keer op dezelfde mag. Er moeten er minimaal 2 tussen zitten voor je weer op die mag.
Dus eerst paard A, dan 2x een ander (paard B en C) en dan mag je weer op paard A.

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:59

Bij ons mag je bijna altijd op de pony waar je op wil. Sommige pony's lopen daardoor wel eens teveel, maarja. Als het echt niet kan moet je op je tweede keuze. Me f7 proefje ging super gister Haha! Het viel best wel mee. viewtopic.php?f=10&t=612349&hilit= De foto's Knipoog

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:32

Gefeliciteerd Haha!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:57

Gefeliciteerd ja met je 1e plaats!

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 15:02

haha, dankje Haha!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 15:05

.
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 27-09-18 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 15:11

het is idd wel saai als je op een te laag niveau rijdt, dan zit er geen uitdaging meer in. Dan had je beter in de f6 kunnen beginnen.Ik moest f3 beginnen, maar uiteindelijk mocht ik de f4 overslaan en de rest netjes uitgereden tot nu dan. Moet nog 1 x f7. Heb een paar keer niet meegedaan en daardoor rij ik nu eigenlijk te laag, mensen die bij mij in de les rijden op ong hetzelfde niveau rijden allemaal hoger. En in de tussentijd ben ik ook erg vooruit gegaan en het puntenaantal was ook een grooooooot verschil met vorige keer. Dus is wel jammer dat ik nu nog een keer f7 moet.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 15:17

Ik rij ook proefjes. ik ga nu men F5 beginnen. Heb alles nog met goede punten gehaald, en ik vind het ook echt leuk. Wij mogen zelf kiezen op welk paard, als het paard maar niet te vaak moet lopen op één dag, dan wordt je op een ander ingepland. Ik vind het echt leuk! op deze manier kunnen mensen zonder eigen paard ook gwn wedstrijdjes rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:01

Ik doe het ook en vind het echt super!
Ik rijd over een week m´n laatste F5 (als het goed gaat Clown ).
Wel leuk dat het verlengd wordt tot F20, ik denk alleen niet dat dat haalbaar is voor manegeruiters met een manegepaard en er boven de F12 alleen eigen paarden en bijrijdpaarden mee zullen rijden, maar we zien wel!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:14

Wy zyn sinds kort FNRS
nu moeten wy op wedstrydjes beginnen in F5, terwyl we normaal gesproken een proef op F12 niveau zouden ryden.
En we mogen ook niet meer zelf kiezen op welk paard je komt.
Niet zo leuk dus

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:31

Yannuh schreef:
Ilja000 schreef:

Bij ons mag je je gewoon inschrijven, maar een pony mag maximaal 3x lopen. Dus vol is vol.
Het is wel zo dat je niet elke keer op dezelfde mag. Er moeten er minimaal 2 tussen zitten voor je weer op die mag.
Dus eerst paard A, dan 2x een ander (paard B en C) en dan mag je weer op paard A.

Poeh, dat zou ik weer een beetje erg veel administratie vinden worden hoor! Bovendien hebben we ook een paar ruiters die heel graag op pony's rijden die niet zo populair zijn, dus die hebben mazzel dan.
Pony's lopen bij 90 starts maximaal 6 keer bij ons, maar het liefst iets minder en er zitten altijd 2 proefjes tussen voordat een pony weer moet starten, zodat de ruiter rustig af kan stappen, de volgende op kan stijgen en nog 1 proefje los kan rijden.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:32

Loje schreef:
Bij ons mag je bijna altijd op de pony waar je op wil. Sommige pony's lopen daardoor wel eens teveel, maarja. Als het echt niet kan moet je op je tweede keuze. Me f7 proefje ging super gister Haha! Het viel best wel mee. viewtopic.php?f=10&t=612349&hilit= De foto's Knipoog

Jammer dat je binnen reed! Ik zat vannochtend heerlijk in de zon te jureren! En tegen de tijd dat het bewolkt raakte was ik klaar Lachen

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:34

aukje91 schreef:
Ik doe het ook en vind het echt super!
Ik rijd over een week m´n laatste F5 (als het goed gaat Clown ).
Wel leuk dat het verlengd wordt tot F20, ik denk alleen niet dat dat haalbaar is voor manegeruiters met een manegepaard en er boven de F12 alleen eigen paarden en bijrijdpaarden mee zullen rijden, maar we zien wel!

Bij ons op stal staan diverse manegepaarden die dat niveau absoluut aan kunnen. Een ruiter bij ons is al een aantal keer officieel gestart met een manegepaard en heeft al bijna voldoende punten om naar de L2 te mogen! Zeker niet elk paard kan het, maar een heel aantal zeker wel. Bovendien gaat het echt een uitdaging voor de ruiters worden. Een soort creme de la creme van de manegeruiters. Lachen

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 15:34

Ik rijd ook fnrs. Ik rijd F11 en heb 1 pp. Kan nu even een tijdje niet rijden omdat ik een gebroken arm heb, maar in september wil ik toch nog wel weer gaan rijden. Ik heb nog 4 lessen te gaan. Ik ga in september waarschijnlijk nog 1x starten en dan als ik een verzorgpaard heb of een baan die te combineren is met studeren.
Goed van de eerste plaats! Vind de foto's er goed uitzien.

MilOu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 15:50

Ik doe ook F-proeven Lachen
Ik rijd nu F9, ben gister geslaagd voor mn F8 met 219 punten, was eerste Haha!
F9 is doorzitten tenzij lichtrijden wordt gevraagd, dat gaat nog leuk worden op mijn vaste hobbelpaardje :"D

_channiej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:07

gister de F6B gehaald met 223 punten en een 5e plek Lachen
op na de F7 Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:10

Ik vraag me even wat af..
Ik heb gister mn laatste wedstrijd gereden op de manege waar ik na dit kwartaal stop. Dat was een L1 proef. Ik heb nu 3x L1 gereden en de rest B. Ik moet op de fnrs manege waar ik vanaf zaterdag ga rijden F4 starten. Is dat dan heel makkelijk, of kan het nog behoorlijk tegen vallen?

_channiej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:15

Ja die is idd makkelijk, zo waren de B-proefjes bij ons. Lachen
Maar ze letten wel op andere dingen natuurlijk.

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:16

ik heb nu denk ik al 1.5 haar geen fnrs proefjes meer gereden.
Maar ben van plan om van de winter weer mee te gaan doen Haha! Vork
ik moet nu nog maar 1x de F6 rijden + teorie en dan op naar de F7 Hyper!
bij ons is het ook zo dat je 2 keuze's mag gevene,
meestal zit je op je eerste keus..
als dat bv niet kan ivb kreupel of dat hij al te vaak mee loopt dan zit je op je 2e keus Haha!

Rianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:20

Ik rijd op manege De Groote Wielen...
Daar doen ze ook F-proefen.
Ik zit zelf in de F6b dus dan krijg ik er ook theorie bij *slik* Rolleyes

_channiej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:22

LaDii_RiAnnE schreef:
Ik rijd op manege De Groote Wielen...
Daar doen ze ook F-proefen.
Ik zit zelf in de F6b dus dan krijg ik er ook theorie bij *slik* Rolleyes

theorie valt wel mee had 1 fout daarbij, alleen de vragen worden wel anders gesteld snapte er niets van Clown gewoon het logische antwoord kiezen
Tong uitsteken

diana19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:58

bij ons op de manege groenewoude in woudenberg doen ze
aan frns wedstrijden ik moet alleen f2b nog doen voor dat ik naar f3 kan gaan dus

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:28

is het een mutiple choice theorie??