Van fototoestellen kenk nie veel dus da moeje beter vragen aan bonitobol of in het centraal topic daarvooren m'n rijbroeken zijn vant merk: Geologic xx
heb gisteren met melombo gereden en we mochten onze binnenteugel niet gebruiken , t was super melombo is super
Ik ben terug van wedstrijd.het ging niet goed In mijn eerste parcourtje 1 weigering en in mijn 2de parcours 2 balken (slordigheidsfouten )Wel spijtig, Het is de laatste jumping met waitakie. Volgend jaar zal ik wel veel te groot zijn voor haar.IL had graag mooi afgesloten
bonitobol schreef:heb gisteren met melombo gereden en we mochten onze binnenteugel niet gebruiken , t was super melombo is superwas vast een leerijke les zonder binnenteugel rijden leuek naam heeft dat paardje !
Hoii, Heb gisteren met Xilanto moeten rijden..En tging redelijk goed ( alleen wast een huppelles op hem )Kmocht ook m'n binnenteugel niet gebruiken en khad er toch wel moeite mee om em nie te gebruiken.. Majah tlukte dan wel
eej mieke eb je foto's getrokken van je zusje op joyce ? ofniejen als jes tijd hebt zet dan ook es de overbouwde Gino hieroxxx
zoiets, zet even mijn naam in de zoekmachine en je vindt het topic, het eerste reactie was ' wat is overbouwd" :p dacht daket ging krygen