Schimmelig schreef:Misschien kunnen we eens met z'n allen een ritje maken in het bos!?
heeft er iemand toevallig een paard over, dan wil ik wel mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Schimmelig schreef:Misschien kunnen we eens met z'n allen een ritje maken in het bos!?
manic schreef:[Een keertje met zijn allen naar het bos is prima hoor... Ben er toch al ieder weekend te vinden en nu het weer wat lichter wordt alleen maar vaker
[/quote]

vikki schreef:Mijn meis gaat graag naar het bos... maar ik durf niet...![]()
dus heb ik wel een ervaren begeleider nodig die de weg weet hihi 
mustang123 schreef:Hier nog een geboren en getogen Amsterdammer. Ik heb gereden bij Stichting Ruiterschool Amstelveen (Bovenkerk), de Hollandsche Manege en rijd en help nu bij de Willem Alexandermanege (Amsterdam-Zuidoost). Ik rijd ook een enkele keer bij de Landhoeve in Diemen.
Het bos ken ik wel van de vele buitenritten bij StRA. Ben later ook nog eens in het bos geweest met Nieuw Amstelland. Nog meer Amsterdammers?
En ik woon in zuidoost
Lavandula schreef:...dus heb ik wel een ervaren begeleider nodig die de weg weet hihi
Citaat:Is dat leuk daar? Want zoek nog een leuke manege En ik woon in zuidoost
Schimmelig schreef:Zijn er dan helemaal geen bokkers uit Amsterdam!?

ik ben begonnen op de amsterdamse pony club tot mijn 13e ongeveer toen gaf ik er ook al af en toe les. Doordat er een jongen van 7 jaar oud in een boom opgehangen is in dat park vond mijn moeder het te gevaarlijk worden en daarbij waren we onderweg ook al eens lastig gevallen... moest van de D naar de E buurt fietsen! Op mijn 15e weer begonnen met rijden op Nieuw Amstelland en op mijn 17e ook bij Eyk gereden in Ouderkerk a/d Amstel. Daarna gaan studeren en zwanger en kinderen, verhuizen en een paar paarden gehad. Helaas wegens scheiding mijn paard uiteindelijk moeten verkopen. Snoevie schreef:lijkt me heel leuk om op een gehandicaptenmanege te helpen mustang,moet je geen diploma of iets dergelijks hebben om les te geven?
Lofrika schreef:Weten jullie nog een stalling voor een Ruin van 1.70 m in omgeving amsterdam? En dan iemand die geen 300 euro vraagt.
Snoevie schreef:lijkt me heel leuk om op een gehandicaptenmanege te helpen mustang,moet je geen diploma of iets dergelijks hebben om les te geven?

mustang123 schreef:Citaat:Is dat leuk daar? Want zoek nog een leuke manege En ik woon in zuidoost
't Is zeker leuk daar! Het is een gehandicaptenmanege, dus als je daar wilt rijden, zal je ook helper of instructeur worden (vrijwilligerswerk). Kom maar eens kijken
Pluutje schreef:Snoevie schreef:lijkt me heel leuk om op een gehandicaptenmanege te helpen mustang,moet je geen diploma of iets dergelijks hebben om les te geven?
Prins Willem Alexander manege is waar Leroy nu staat, dus dat is in ieder geval al 1 leuk punt