Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 22:37

heeeeeeeeee willie
ja taart visite houden we wel van he
whaahhahahah nou misschien kunnen we wel rijden hoor morgen ik gaat het wel ff proberen want bollie moet wel ff lopen wahahahha anders groeit ze dicht

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:23

Haaai allemaal,

Zoo we zitten alweer op 3 pagina's! Gaat goed!

Kitjuh: Wanneer heb jij mij weleens zien rijden dan bij Theo? Kan me helemaal niets voor me halen wie jij zou moeten zijn?
Ik had inderdaad elke zaterdag les bij Theo, maar dat is nu ook afgelopen, want vanaf a.s. zaterdag gaan we verhuizen en kan ik weer lekker in de bak aan stal rijden, jippie jee!!! Scheelt me toch ook weer in de centen, toch!
De reden dat wij verhuizen is omdat het bij Ron allemaal een beetje te duur gaat worden voor de eigenaresse van Froukje. Froukje krijgt nu bij Ron extra kuil en extra stro en daar moet je allemaal voor bijbetalen bij Ron. En bij Langelaan is dit allemaal onbeperkt. Scheelt dus een hoop in de kosten. En van de zomer mag ze dalijk lekker dag en nacht het land op. Maar we hebben het wel naar ons zin gehad hoor bij Ron! Maar toch heb ik ook heeeel veel zin om te verhuizen.

Als ik de verhalen zo hoor en lees van Petra, gaat Froukje het heel erg naar d'r zin krijgen denk ik. Wordt ze weer lekker vaker losgegooit enzo en ze zal vast en zeker meer aandacht krijgen van de andere mensen van stal. En ik denk dat als we Froukje vertellen dat ze van de zomer dag en nacht het land op mag, dat Froukje zelf ook staat te springen om te verhuizen, haha!

En Kitjuh, zaterdag komt er ook een leuke tinker bij Theo op stal erbij, hihi! Daily heet ze! Zij heeft bij ons voorheen op de Krekel gestaan en zij was het beste vriendinnetje van Froukje! Heel leuk paardje, maar ook een dondersteen, haha!

Nog 3 nachtjes slapen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:34

Mogge allemaal, moet nog wel wakker worden hoor. Mijn bed lag vanmorgen zo ontzettend lekker dat ik niet kon geloven dat die wekker voor mij was

Ben inmiddels op werk aangekomen, heb eerst een heerlijke bak koffie genomen en zit nu wat ziek/herstelmeldingen te verwerken. Ik merk echt dat de griep heerst, er zijn veel collega's ziek (geweest) afgelopen weken. Bij ons is ook nog een beetje stilte voor de storm, want één deze weken zal het bekend worden hoeveel mensen ontslagen zullen worden. Spannende tijd dus...

Wil, leuk dat je het topic ook hebt gevonden. Zoals je al zei, kunnen we elkaar het één en ander vertellen (omdat we elkaar nóóóit zien ) Heeft één van jullie al gehoord of die verzorgster van Isabella door is gegaan, ik heb namelijk een reactie van iemand gehad waarop ik had gereageerd.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:46

Het is echt aftellen voor je hé Ireen Trouwens, leuk van Con dat ze ons heeft opgegeven voor die dag in Mei bij Prometheus. Het is inderdaad een "leerlingendag" van Connie haha.

Dan hebben we nog de Kievitstroffee, dat is in Juli he? Schijnt ook heel leuk te zijn en het is tijdens de warme dagen. Het is net 2 dagen voor mijn vakantie dus ik kan er dit jaar net aan meedoen.

En.....Cruquius is helemaal gaaf, heb je die site wel eens gezien. Daar kan ik dit jaar eindelijk ook naar toe, meestal valt het in mijn vakantie maar dit jaar niet. Ik zou hier wel aan mee willen doen, dus ik heb ze vanmorgen een mailtje gestuurd

http://www.friesepaarden.nl/

Zooh nu ga ik echt aan het werk, hoop te doen vandaag

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:04

Heeey, wat gaaaaaf! Ga je mee doen aan die friezendag??? Vorig jaar zijn wij wezen kijken, echt super gaaf man! En aan het einde dan die parade he!!! Wat super om te zien! Toen we daar stonden zeiden we nog: Volgend jaar kan ik ook mee doen Dus jij hebt je al opgegeven?? Oow, ik ga ff aan Tonke vragen of ze het goed vindt dat ik me daar ook voor op geef, lijkt me echt super gaaf man! Jij hebt je al opgegeven dus? Ja, en aan de kiviettroffee doet Connie zelf ook altijd mee hè! Moet ik even kijken of we daar aan mee gaan doen. Ben natuurlijk wel steeds afhankelijk van een trailer en iemand die de trailer rijdt. Pfff, wordt wel druk van de zomer dan met wedstrijden rijden! ff kijken hoe we dat gaan doen allemaal, want inprincipe hadden we afgesproken om 1x in de maand te starten, maar dan is ze natuurlijk wel alweer 5 jaar, dus moeten ff kijken wat Tonke er van vindt! Heb je je ook al voor de kievittroffee opgegeven?

En ja, ik ben echt aan het aftellen, hihi!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:06

Heey en Lin, doe jij dan ook mee aan bestgaand rijpaard?? En waar kan je meer info vinden over de Kievitstroffee?? Heb je je daar ook al voor ingeschreven?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:33

Reentjuh schreef:
Haaai allemaal,

Zoo we zitten alweer op 3 pagina's! Gaat goed!

Kitjuh: Wanneer heb jij mij weleens zien rijden dan bij Theo? Kan me helemaal niets voor me halen wie jij zou moeten zijn?
Ik had inderdaad elke zaterdag les bij Theo, maar dat is nu ook afgelopen, want vanaf a.s. zaterdag gaan we verhuizen en kan ik weer lekker in de bak aan stal rijden, jippie jee!!! Scheelt me toch ook weer in de centen, toch!
De reden dat wij verhuizen is omdat het bij Ron allemaal een beetje te duur gaat worden voor de eigenaresse van Froukje. Froukje krijgt nu bij Ron extra kuil en extra stro en daar moet je allemaal voor bijbetalen bij Ron. En bij Langelaan is dit allemaal onbeperkt. Scheelt dus een hoop in de kosten. En van de zomer mag ze dalijk lekker dag en nacht het land op. Maar we hebben het wel naar ons zin gehad hoor bij Ron! Maar toch heb ik ook heeeel veel zin om te verhuizen.

Als ik de verhalen zo hoor en lees van Petra, gaat Froukje het heel erg naar d'r zin krijgen denk ik. Wordt ze weer lekker vaker losgegooit enzo en ze zal vast en zeker meer aandacht krijgen van de andere mensen van stal. En ik denk dat als we Froukje vertellen dat ze van de zomer dag en nacht het land op mag, dat Froukje zelf ook staat te springen om te verhuizen, haha!

En Kitjuh, zaterdag komt er ook een leuke tinker bij Theo op stal erbij, hihi! Daily heet ze! Zij heeft bij ons voorheen op de Krekel gestaan en zij was het beste vriendinnetje van Froukje! Heel leuk paardje, maar ook een dondersteen, haha!

Nog 3 nachtjes slapen

hihi sterker nog, ik heb weleens samen met je in de bak gereden! klik maar op de link in m'n onderschrift dan ken je me denk ik wel.
Ennuh van daily de tinker, die ken ik wel ja haha, ik had de advertentie hier op bokt voor theo gezet voor stalling.
Veel succes op jullie nieuwe stal!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:47

Reentjuh schreef:
Heeey, wat gaaaaaf! Ga je mee doen aan die friezendag??? Vorig jaar zijn wij wezen kijken, echt super gaaf man! En aan het einde dan die parade he!!! Wat super om te zien! Toen we daar stonden zeiden we nog: Volgend jaar kan ik ook mee doen Dus jij hebt je al opgegeven?? Oow, ik ga ff aan Tonke vragen of ze het goed vindt dat ik me daar ook voor op geef, lijkt me echt super gaaf man! Jij hebt je al opgegeven dus?

Beter zelfs, ik heb voor ons beide gevraagd hihi

Ik heb me nog niet ingeschreven voor de Kievitstroffee, ik moet die gegevens even aan Connie vragen dus dat inschrijven kunnen we dan met z'n drieen doen. Trouwens, het komt dan toch uit als je in mei bij Prometheus rijdt, da's 1 keer. In Juli is het dan alleen 2 keer achter elkaar als Cruquius de 2e is, en de Kievittroffee de 15e is dus daar zitten ook nog twee weken tussen

Je hebt nu nog ruim de tijd om daarvoor een trailer en vervoer te zoeken, joh

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 11:42

casanova schreef:
moossie,doe je de dag erna een BALANSDAGje.....(van tv)

groetjes

Gaat helemaal goedkomen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 11:48

Ireen wanneer kom je nou precies?? Gezellig hoor En dat buitenstaan van Froukje gaat helemaal goedkomen!! Ze komen allemaal minstens 2 uur per dag buiten heb ik het idee hahaha

En we hebben een harstikke leuk cluppie, dus jullie gaan het vast naar je zin krijgen!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:05

moossie schreef:
Ireen wanneer kom je nou precies?? Gezellig hoor En dat buitenstaan van Froukje gaat helemaal goedkomen!! Ze komen allemaal minstens 2 uur per dag buiten heb ik het idee hahaha

En we hebben een harstikke leuk cluppie, dus jullie gaan het vast naar je zin krijgen!

Hooi,

Als het goed is komen we a.s. zaterdag jullie kant op! Ik hoop zaterdagochtend, maar dat hangt allemaal een beetje van Eric af, want hij gaat de trailer rijden en hij heeft ook weekenddienst. Dus hij weet vrijdag pas of en hoelaat hij zaterdag moet werken.
2 uur per dag naar buiten???? Dat is veeeeel te veeel! Haha, nee joh! Lekker man! En dan buiten die 2 uur, doen wij natuurlijk ook nog wat met Froukje dat ze buiten is, lekker man! Is echt goed voor d'r! En lekker hooi eten natuurlijk, hihi!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:10

Serada schreef:
Reentjuh schreef:
Heeey, wat gaaaaaf! Ga je mee doen aan die friezendag??? Vorig jaar zijn wij wezen kijken, echt super gaaf man! En aan het einde dan die parade he!!! Wat super om te zien! Toen we daar stonden zeiden we nog: Volgend jaar kan ik ook mee doen Dus jij hebt je al opgegeven?? Oow, ik ga ff aan Tonke vragen of ze het goed vindt dat ik me daar ook voor op geef, lijkt me echt super gaaf man! Jij hebt je al opgegeven dus?

Beter zelfs, ik heb voor ons beide gevraagd hihi

Ik heb me nog niet ingeschreven voor de Kievitstroffee, ik moet die gegevens even aan Connie vragen dus dat inschrijven kunnen we dan met z'n drieen doen. Trouwens, het komt dan toch uit als je in mei bij Prometheus rijdt, da's 1 keer. In Juli is het dan alleen 2 keer achter elkaar als Cruquius de 2e is, en de Kievittroffee de 15e is dus daar zitten ook nog twee weken tussen

Je hebt nu nog ruim de tijd om daarvoor een trailer en vervoer te zoeken, joh

Haha, ooow heb je het voor ons beide al gevraagd! Haha, leuk joh! Ik had Tonke net gesmst en zij vond het ook goed! En 2 juli is sowieso geen probleem met de trailer rijden, want dan rijdt Eric denk ik gewoon, want zij willen altijd ook kijken die dag! Dus die dag zal hij wel vrij houden hoop ik, hihi! Heb je ook voor bestgaand rijpaard gevraagd?? Want daar wil ik misschien ook wel voor gaan! Dan gaan wij natuurlijk winnen, want onze paardjes zijn zooo goed En dan mogen we ook meerijden in de Parade hè?! Echt super kikke, gaan we wel naast elkaar! Vorig jaar gingen ze met zijn vieren naast elkaar, maar dat ging natuurlijk gigantisch rommelen, haha!
Ik heb er nu al zin in, wordt flink oefenen voor de zomer geloof ik, haha! Zit aardig wat aan te komen Hebben we tenminste iets om voor te rijden toch, hihi!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:18

Jah goed idee, zodra ik deze week de bevestiging van inschrijving heb ontvangen, geef ik ons ook voor die rubriek op Ik hoop dat ze wat informatie meesturen, we kunnen ons ook opgeven voor een kur op muziek hahaha.

Maar goed, nu maar hopen dat het nog niet vol is want het is steeds populairder geworden de afgelopen jaren.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:15

Ja, is inderdaad goed van je dat je daar nu al mee komt, want ik zelf had nog gewacht, haha, en dan zal je gezien hebben, zou ik natuurlijk te laat zijn geweest. Misschien is het ook handig als we vlak na elkaar starten, dan kunnen we ook tegelijk vertrekken van stal. Of niet? Oke, dus ik hoef zelf helemaal niet meer te mailen om mij op te geven voor de Friezendag? Volgens mij is bestgaand rijpaard wel per leeftijdscategorie verschillend of niet? Volgens mij mag je paard niet ouder zijn dan een bepaalde leeftijd en niet hoger gestart zijn dan de L, toch?

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:30

Volgens mij zijn er hier een paar die de smaak te pakken hebben van de dressuur.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:23

Wie wij......welneeeeeeh.....!!!!!!!!!!!!!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:26

Hoe kom je daar nou bij??? Ik vind er niets aan hoor!!!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:51

hahaha!! daar geloof ik niets van

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:10

Wat is het ineens stil hier?? Tonke en ik komen vrijdagmiddag/avond alvast langs om alvast wat spulletjes te verhuizen en om Froukje d'r stal alvast op te strooien voor zaterdagochtend
Wie zijn er dan ook??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:20

Nou Ireen, wat jij natuurlijk niet merkt is dat wij na 3 uur gewoon verder gaan op stal. Na het losgooien van de mannen en onder het genot van een bakkie thee en koffie Wij zijn dan tot een uur of 7/8 effe niet op het internet te zien en na 9 uur gaan we over op de chat hihi....

Hoelaat komen jullie?

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 21:35

whahahaha niet stil hoor maar ff aan het lezen.

ook wil ik van het weekend Tonke Eric en lekkerding Sanne welkom heten.
en dat we met z'n alle er maar een gave tijd van mogen maken.
sanne kan wel op de kalfjes rijden wahahhaha.

nou jullie weten het wel te doen allemaal ik heb straks geen vrij weekend meer over wahahah
maar wel leuk hoor

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:38

Nou Tonke en ik gaan eerst waarschijnlijk rond 16.00uur naar de oude stal om spulletjes uit te zoeken en in de auto te zetten. Want er moet best wel wat uitgezocht worden! En toen kwam Tonke met het idee om ff langs de MacDrive te rijden! En dan komen we naar jullie toe met de spulletjes! Dus weet niet hoelaat we bij jullie zullen zijn, rond 18.00-19.00uur ofzo??

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 21:45

is goed meid ik zal dan zorgen dat ik jullie opvang op stal
dan kom ik ook in de avond oke

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:53

Ik zal er dan niet zijn want ik heb in de middag les en s'avonds gaan wij meestal boodschappen voor de week doen. Dus als ik dan zaterdag op stal kom en ik kijk rechts om het hoekje zie ik waarschijnlijk een ander mooi zwart pareltje
Laatst bijgewerkt door Serada op 25-01-06 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:53

Is goed!!! Gezellie!