Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Heeft één van jullie al gehoord of die verzorgster van Isabella door is gegaan, ik heb namelijk een reactie van iemand gehad waarop ik had gereageerd.
Dus jij hebt je al opgegeven?? Oow, ik ga ff aan Tonke vragen of ze het goed vindt dat ik me daar ook voor op geef, lijkt me echt super gaaf man! Jij hebt je al opgegeven dus? Ja, en aan de kiviettroffee doet Connie zelf ook altijd mee hè! Moet ik even kijken of we daar aan mee gaan doen. Ben natuurlijk wel steeds afhankelijk van een trailer en iemand die de trailer rijdt. Pfff, wordt wel druk van de zomer dan met wedstrijden rijden! ff kijken hoe we dat gaan doen allemaal, want inprincipe hadden we afgesproken om 1x in de maand te starten, maar dan is ze natuurlijk wel alweer 5 jaar, dus moeten ff kijken wat Tonke er van vindt! Heb je je ook al voor de kievittroffee opgegeven? Reentjuh schreef:Haaai allemaal,
Zoo we zitten alweer op 3 pagina's! Gaat goed!
Kitjuh: Wanneer heb jij mij weleens zien rijden dan bij Theo? Kan me helemaal niets voor me halen wie jij zou moeten zijn?![]()
Ik had inderdaad elke zaterdag les bij Theo, maar dat is nu ook afgelopen, want vanaf a.s. zaterdag gaan we verhuizen en kan ik weer lekker in de bak aan stal rijden, jippie jee!!! Scheelt me toch ook weer in de centen, toch!
De reden dat wij verhuizen is omdat het bij Ron allemaal een beetje te duur gaat worden voor de eigenaresse van Froukje. Froukje krijgt nu bij Ron extra kuil en extra stro en daar moet je allemaal voor bijbetalen bij Ron. En bij Langelaan is dit allemaal onbeperkt. Scheelt dus een hoop in de kosten. En van de zomer mag ze dalijk lekker dag en nacht het land op. Maar we hebben het wel naar ons zin gehad hoor bij Ron! Maar toch heb ik ook heeeel veel zin om te verhuizen.
Als ik de verhalen zo hoor en lees van Petra, gaat Froukje het heel erg naar d'r zin krijgen denk ik. Wordt ze weer lekker vaker losgegooit enzo en ze zal vast en zeker meer aandacht krijgen van de andere mensen van stal. En ik denk dat als we Froukje vertellen dat ze van de zomer dag en nacht het land op mag, dat Froukje zelf ook staat te springen om te verhuizen, haha!
En Kitjuh, zaterdag komt er ook een leuke tinker bij Theo op stal erbij, hihi! Daily heet ze! Zij heeft bij ons voorheen op de Krekel gestaan en zij was het beste vriendinnetje van Froukje! Heel leuk paardje, maar ook een dondersteen, haha!
Nog 3 nachtjes slapen
Reentjuh schreef:Heeey, wat gaaaaaf! Ga je mee doen aan die friezendag??? Vorig jaar zijn wij wezen kijken, echt super gaaf man! En aan het einde dan die parade he!!! Wat super om te zien! Toen we daar stonden zeiden we nog: Volgend jaar kan ik ook mee doenDus jij hebt je al opgegeven?? Oow, ik ga ff aan Tonke vragen of ze het goed vindt dat ik me daar ook voor op geef, lijkt me echt super gaaf man! Jij hebt je al opgegeven dus?
casanova schreef:moossie,doe je de dag erna een BALANSDAGje.....(van tv)
groetjes
En dat buitenstaan van Froukje gaat helemaal goedkomen!! Ze komen allemaal minstens 2 uur per dag buiten heb ik het idee hahahamoossie schreef:Ireen wanneer kom je nou precies?? Gezellig hoorEn dat buitenstaan van Froukje gaat helemaal goedkomen!! Ze komen allemaal minstens 2 uur per dag buiten heb ik het idee hahaha
En we hebben een harstikke leuk cluppie, dus jullie gaan het vast naar je zin krijgen!
Dat is veeeeel te veeel! Haha, nee joh! Lekker man! En dan buiten die 2 uur, doen wij natuurlijk ook nog wat met Froukje dat ze buiten is, lekker man! Is echt goed voor d'r! En lekker hooi eten natuurlijk, hihi! Serada schreef:Reentjuh schreef:Heeey, wat gaaaaaf! Ga je mee doen aan die friezendag??? Vorig jaar zijn wij wezen kijken, echt super gaaf man! En aan het einde dan die parade he!!! Wat super om te zien! Toen we daar stonden zeiden we nog: Volgend jaar kan ik ook mee doenDus jij hebt je al opgegeven?? Oow, ik ga ff aan Tonke vragen of ze het goed vindt dat ik me daar ook voor op geef, lijkt me echt super gaaf man! Jij hebt je al opgegeven dus?
Beter zelfs, ik heb voor ons beide gevraagd hihi![]()
![]()
Ik heb me nog niet ingeschreven voor de Kievitstroffee, ik moet die gegevens even aan Connie vragen dus dat inschrijven kunnen we dan met z'n drieen doen. Trouwens, het komt dan toch uit als je in mei bij Prometheus rijdt, da's 1 keer. In Juli is het dan alleen 2 keer achter elkaar als Cruquius de 2e is, en de Kievittroffee de 15e is dus daar zitten ook nog twee weken tussen![]()
Je hebt nu nog ruim de tijd om daarvoor een trailer en vervoer te zoeken, joh
En dan mogen we ook meerijden in de Parade hè?! Echt super kikke, gaan we wel naast elkaar! Vorig jaar gingen ze met zijn vieren naast elkaar, maar dat ging natuurlijk gigantisch rommelen, haha!
Hebben we tenminste iets om voor te rijden toch, hihi!
Ik hoop dat ze wat informatie meesturen, we kunnen ons ook opgeven voor een kur op muziek hahaha.
Wij zijn dan tot een uur of 7/8 effe niet op het internet te zien en na 9 uur gaan we over op de chat hihi....