In mijn tijd stonden ze ook nog naast elkaar in een box, aan de linkerkant als je de bak in ging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wreckh schreef:Wat leuk dat ik nu eindelijk een keer foto's zie van de poelruiters nu. Er is al ergens een topic over deze manege.
Nog wat namen uit de geschiedenis:
Daisy: Langzaam, roodbruin vos (denk koffievos ofzo, maar weet ik niet zeker.
Valentijn: Vos. Ook niet zo snel.
Saidja: Donkerbruin, pittige leuke pony.
Snowy: Langzame schimmel, niet moeders mooiste. Was niet echt vriendelijk.
Smokey: Vliegenschimmel, was erg leuk en lief.
Ollie: Donkere appelschimmeltje. Kleine pittige leuk pony. Op buitenritten als we gingen galoperen spurte hij naar voren en kreeg je hem niet meer terug.
Fanny: bejaarde shet, was echt een lieverd.
Tommie (was al weg toen ik er nog reed): Mengelmoeskleurtjes, bruinschimmel ofzo. Was erf leuk en eigenwijs. Niet zo groot. In de hoeken ging hij soms zo ineens stil staan.
Arona: Pittige donkere vos. Knarsetande nog wel eens in de les.
Taila: Bruin. Pittige merrie, sjagrijnig tegen andere paarden, liep de hele les met de oren in de nek. (Daarom was ik wat bang voor haar)
Gigi: Bruin. Weet ik verder niet zoveel meer van> heb maar 1 keer op hem gereden en dat vond ik een beetje eng.
Lady(werd een pensionpaard toen ik er nog reed): Bruin leuk paard. Werd al snel verkocht.
Mylady: Zwart leuk paard.
Scato (was al weg toen ik er nog reed): Schimmel, die als een gk galopeerde.
Cyro: Groot (in die tijd, hihi) bruin paard. Heel erg braaf!
Fursula was er volgens mij toen ook al, maar dat weet ik niet zeker.
Verder weet ik het zo ff niet meer.
Meliaforever schreef:Balou & pino zijn er ook het langste want ze zijn op de manege samen in 1 box opgegroeid..
Ninaka schreef:wreckh schreef:Wat leuk dat ik nu eindelijk een keer foto's zie van de poelruiters nu. Er is al ergens een topic over deze manege.
Nog wat namen uit de geschiedenis:
Daisy: Langzaam, roodbruin vos (denk koffievos ofzo, maar weet ik niet zeker.
Valentijn: Vos. Ook niet zo snel.
Saidja: Donkerbruin, pittige leuke pony.
Snowy: Langzame schimmel, niet moeders mooiste. Was niet echt vriendelijk.
Smokey: Vliegenschimmel, was erg leuk en lief.
Ollie: Donkere appelschimmeltje. Kleine pittige leuk pony. Op buitenritten als we gingen galoperen spurte hij naar voren en kreeg je hem niet meer terug.
Tommie (was al weg toen ik er nog reed): Mengelmoeskleurtjes, bruinschimmel ofzo. Was erf leuk en eigenwijs. Niet zo groot. In de hoeken ging hij soms zo ineens stil staan.
Taila: Bruin. Pittige merrie, sjagrijnig tegen andere paarden, liep de hele les met de oren in de nek. (Daarom was ik wat bang voor haar)
Gigi: Bruin. Weet ik verder niet zoveel meer van> heb maar 1 keer op hem gereden en dat vond ik een beetje eng.
Lady(werd een pensionpaard toen ik er nog reed): Bruin leuk paard. Werd al snel verkocht.
Mylady: Zwart leuk paard.
Scato (was al weg toen ik er nog reed): Schimmel, die als een gk galopeerde.
Fursula was er volgens mij toen ook al, maar dat weet ik niet zeker.
In het andere topic zijn wij elkaar ook al eens tegengekomen, maar heel veel van de namen zijn ook uit mijn tijd, dus volgens mij hebben wij er tegelijkertijd gereden.
Nog een paar aanvullingen:
Botham: groot, maar geweldig paar roodschimmel (achtig??) met veel streken, was ook nog erg jong toen, daar ging je nog wel eens op vliegenZodiac: paard van Roel
Argonaut: ook groot, maar voornamelijk voor de lessen van de volwassenen.
Winnetou: groot bont paard, geweldig, was altijd paukepaard in de 3 oktober optocht.
Beauty: bruin, leuk snel beestje.
Meliaforever schreef:Rij je van 4-5 Romy
Citaat:Saidja: Donkerbruin, pittige leuke pony.
Fursela was er volgens mij toen ook al, maar dat weet ik niet zeker.