Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:en dat het jan niet uitmaakt *ik wil je niet aanvallen hoor* daar denk ik anders over, heb je het verhaal over atleet gehoord???

Citaat:blackpegasus schreef:
ja, jan zei ook al tegen mij dat als omega zo blijft hij het paard nog liever naar de slacht brengt dan dat er ongelukken gebeuren.
Citaat:bittermoon schreef:
@nienke... ik vond het al zo apart.... jan zal nooit zeggen dat zijn paarden naar de slacht moeten... kost hem klanten

dirkie!

Citaat:Ik vind het allemaal wel meevallen, ze mogen alleen wel wat vaker gepoetst worden want dat vind ik wel tegenvallen. ik moet omega altijd weer afzadelen omdat ze onder het zadel ook nog vies is maar verder vind ik wel dat ze best aardig verzorgd worden. ze krijgen genoeg te eten en elke dag wordt er uitgemest en de paardan mogen hooguit 2 uur pd lopen of het moet echt niet anders kunnen. dat verhaal van atleed klopt ook helemaal.
Citaat:maar elke manege heeft een slechte kant
Citaat:aan opmerkingen van kinderen over zweepjes mee in nancy der box kun je geen manege veroordelen... blijft lastig om Al die kleine etters op te voeden...
En als het kindje dat op haar moest rijden het niet deed, kwam iemand anders het wel doen, over dier onvriendelijk gesproken.
)