Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antoinetje schreef:Ja klopt, die staat er ook nog, ik heb er nog nooit op gereden, maar ik rij ook al ruim een half jaar niet.
Met zadelen is hij niet zo lief maar verder vindt ik het een heel leuk en mooi paard om te zien.
Fitzroy schreef:Luna, je zit helemaal goed![]()
Ik ben idd degene die Midnight had gekocht.
O ja, Sefarino was van Greet.
Jeetje, die Corina, zeg. Ach ja, we worden allemaal ouderZowel Grace als Gigi ken ik nog. Wel leuk dat ze Gigi nog steeds heeft in combinatie met haar kinderen.
Rijdt Quirine ook nog steeds bij Smit? Ik ben haar uit het oog verloren toen ze kinderen kreeg. Doe haar maar de groetjes terug!
Ik vraag me af of zij Fitzroy, mijn huidige paard, nog heeft gekend.
Gullit heb ik ook nog gekend. Was die niet van Us Bertus
Ik denk dat Gullit dan in de box van Midnight is gekomen toen ik daar wegging.
Fitzroy schreef:Ik ken helaas niet meer zoveel namen. Vast wel van "O ja, die en die" maar niet zo uit het hoofd.
Boris schiet me nog te binnen.
En nog een klein bruintje die later ook privepony werd en achterin dat donkere stalletje kwam te staan van een klein meisje uit Noordwijk. Maar de naam ben ik ook al weer kwijt.
Ik heb er natuurlijk ook niet zo lang gereden.
Van de pensionpaarden weet ik nog Bo (vh Blondy) en Vuron van Wally en Andre, o ja en Gentil van Stefanie en Pierre. Stefanie zit trouwens ook op bokt, ik zal haar eens de link van dit topic PB'en
Misschien weet zij nog namen uit 'onze' tijd.
Schiet me opeens Victor nog te binnen als pensionpaard en er stond ook nog een Marjan.