Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

daar ben ik zondag 5e op geworden met de wedstrrijd
whaha mijn lieve beginners knol..zie nou dattiej het wel kan
Myke schreef:Byoux is er ook nog steeds?
Myke
*
haha zo een keer per week, en Index
natuurlijk maar dat is op de Molshoop in Bosch en Duin 
hahaha

Akke schreef:Worena, was dat dat ontzettend lelijke vospaard met grote bles?
, kanjer, penottie, duc, fiona etc. 

Boeli_Wendy schreef:Wooooow, tja bobby is niet te koop he
Waarom bijna??
Hm bobby kent iedereen wel zeg
(zal waarschijnlijk wel te duur zijn geweest Raoel een beetje kennende
)
Sunny
Citaat:Worena was toch een eigen paard?
silvia1974 schreef:Ik heb toendertijd les gehad van Marlieke, ik weet niet of jullie die naam nog wat zeggen?
Citaat:Op welke dagen gaf Marlieke les?
lavina cherocco klik-klak skippy binky suzie beauty espoir pirouette pinotti bambi jolanda polly lady-shunshine lady-jumper jumper cindy donald akkefietje bobby slagman gizmo juliaantje pollekke melody bertha pata-ploef winnetou.
). Ik was er laats een keer gaan kijken, toen was er toevallig 1 of andere actie.. kon je gratis rijden.. heb ik op muis gereden... ik was er veelste groot voor
hahaha
Charmotte schreef:Ik herinner me nog best veel pony's![]()
lavina cherocco klik-klak skippy binky suzie beauty espoir pirouette pinotti bambi jolanda polly lady-shunshine lady-jumper jumper cindy donald akkefietje bobby slagman gizmo juliaantje pollekke melody bertha pata-ploef winnetou.
En Flubber was m'n laatste lievelingspony daar.. (heb er nogal wat gehad). Ik was er laats een keer gaan kijken, toen was er toevallig 1 of andere actie.. kon je gratis rijden.. heb ik op muis gereden... ik was er veelste groot voor
![]()
Mickey, zwarte welsh ong. 1.15m denk ik.
Ik heb les gehad van Trea en Suzanne.

Of er foto's van maken en die op internet zetten?
) ik zei eerst de hele tijd nee.. maar ze bleef maar zeuren.. toen zei ik uiteindelijk oke is goed.. ik dacht ik rijdt er volgende week toch wel weer op.. toen was hij verkocht!
hihi
Mooie haf was dat!Akke schreef:We vergeten BertaMooie haf was dat!
En astrid, die ook les gaf!
die wou ik nog kopen... maar ze werd kreupel geloof ik. Super beest was dat, alleen wou nooit stilstaan
) dus je moest een beetje voorzichtig doen, maar dan ging het ook wel.