whaha ken die hele pony niet meer ging heel vaak alle pony's gewoon langs om een aai te geven ofzo....
Myra is ook erg leuk hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. alleen wanneer

En op welke dagen gaan jullie? misschien kan ik jullie eens meeten woon er 5 minuten vandaan
), tuig opruimen en invetten, enz enz... Er is altijd genoeg te doen!!
..
)
.. Thirz schreef:Pfff, wat we daar allemaal doen...dan ben ik nog wel ff bezig met opnoemen. We beginnen met de paarden te voeren 's ochtends, dan de lessen in te delen en de paarden klaar te maken voor de les. Als de lessen zijn begonnen en je loopt niet in de lessen begin je met de stallen: stroo halen en opstrooien en aanvegen als t klaar is. Nou, de lessen gaan zo een hele tijd door en tussendoor moet je dus steeds opzadelen, paarden uit de wei vangen, in de wei zetten enz. Tussen de middag hebben we puaze en 's middags zijn er weer lessen. En als de lessen klaar zijn, springen we zelf op t paard om nog ff rond te hobbelen. Daarna paarden weer voeren en afsluiten.
Ziet er makkelijk uit, maar tussendoor doe ik nog 100 andere klusjes: luna proberen te beleren (), tuig opruimen en invetten, enz enz... Er is altijd genoeg te doen!!
Die is toch nog geen 3?

..
Of doe een trektocht te paard, ook leuk!!
)
)
LuMy schreef:luna is nog geen 3, maar als we haar nu niets aanleren, is er straks niets mee te beginnen. je kan misschien nog niet op haar rijden, maar longeren, wandelen, aan t zadel laten wennen enzo kan natuurlijk al wel..
jaja luna moet er aan geloven, ze wordt gelongeerd(nou ja... of wij leren vliegen, heh thirz)
hoorde nl ook dat Luna al gelongeerd werd op 1.5 en een hoofdstel aan had op 1.5, sorry hoor maar zoiets doe je niet... maar ok hoorde ook dat Voice ook op 2.5 ingereden is.
Daar zou ik echt zeker niet voor 3.5/4 opklimmen, laat staan voor de 3e! Thirz schreef:Jep, we zijn er zaterdag. Vanaf half 9 zoiets. En vanaf half 10 is de eerste les. Leuk dat je langskomt om ff te kijken! Tot zaterdag dan misschien! Kunnen we je herkennen aan je voetbal-outfit?

Hoe heten jullie?