manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:36

Hmm dus dan mocht ze mij niet Clown
whaha ken die hele pony niet meer ging heel vaak alle pony's gewoon langs om een aai te geven ofzo....
Myra is ook erg leuk hoor Ja

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:55

LADY IS DE LIEFSTE! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 21:58

jajaja cis nou weten we t wel.. zullen we der van maken>> nanda lady en MYRA zijn de liefste en de beste en de leukste! Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 22:05

Heej, daar ben ik t helemaal mee eens!! En als we dan ook nog eens gaan springen en lekker op buitenrit gingen, dan was t helemaal toppie!! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 10:07

jaja.. heb egt zin in de zomer.. lekkr buitenrijden, strand, bos Go jij! Go jij!
en natuurlijk aan we een keer springen Haha! .. alleen wanneer Verward
*myra is net als lady en nanda de liefste en de leukste! OK dan! *

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 11:01

Wat moeten jullie daar eigenlijk allemaal doen?
Ik ging altijd op vrijdagmiddag en dan alle pony's poetsen voor de les, en soms meelopen in de les als het nodig was. En als dat niet hoefde ging ik Voice poetsen Tong uitsteken

En nog even een vraag, als je daar gewoon zomaar komt om te kijken, mag je dan ook de stallen in? Want was geloof ik een tijd dat dat niet mocht Verward En op welke dagen gaan jullie? misschien kan ik jullie eens meeten woon er 5 minuten vandaan Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:37

Pfff, wat we daar allemaal doen...dan ben ik nog wel ff bezig met opnoemen. We beginnen met de paarden te voeren 's ochtends, dan de lessen in te delen en de paarden klaar te maken voor de les. Als de lessen zijn begonnen en je loopt niet in de lessen begin je met de stallen: stroo halen en opstrooien en aanvegen als t klaar is. Nou, de lessen gaan zo een hele tijd door en tussendoor moet je dus steeds opzadelen, paarden uit de wei vangen, in de wei zetten enz. Tussen de middag hebben we puaze en 's middags zijn er weer lessen. En als de lessen klaar zijn, springen we zelf op t paard om nog ff rond te hobbelen. Daarna paarden weer voeren en afsluiten.
Ziet er makkelijk uit, maar tussendoor doe ik nog 100 andere klusjes: luna proberen te beleren ( Tong uitsteken ), tuig opruimen en invetten, enz enz... Er is altijd genoeg te doen!!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:52

Ik wil der ook wel es heen. Volgens mij is het echt een top manege *LOL*..
met me fietsje van groningen naar zeeland kan best. Tong uitsteken
ik vind voice zoooooo mooi ( maar dat heb ik geloof ik ook wel es eerder gezegt Tong uitsteken )

heej thirz je zou ook nog es naar groningen komen mijn verzorgpony's te zien Tong uitsteken ..

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:46

Thirz schreef:
Pfff, wat we daar allemaal doen...dan ben ik nog wel ff bezig met opnoemen. We beginnen met de paarden te voeren 's ochtends, dan de lessen in te delen en de paarden klaar te maken voor de les. Als de lessen zijn begonnen en je loopt niet in de lessen begin je met de stallen: stroo halen en opstrooien en aanvegen als t klaar is. Nou, de lessen gaan zo een hele tijd door en tussendoor moet je dus steeds opzadelen, paarden uit de wei vangen, in de wei zetten enz. Tussen de middag hebben we puaze en 's middags zijn er weer lessen. En als de lessen klaar zijn, springen we zelf op t paard om nog ff rond te hobbelen. Daarna paarden weer voeren en afsluiten.
Ziet er makkelijk uit, maar tussendoor doe ik nog 100 andere klusjes: luna proberen te beleren ( Tong uitsteken ), tuig opruimen en invetten, enz enz... Er is altijd genoeg te doen!!

Luna beleren Verward Die is toch nog geen 3?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:11

jaja luna moet er aan geloven, ze wordt gelongeerd :D (nou ja... of wij leren vliegen, heh thirz)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:23

en jahoor, weer wat foto's
balo
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:55

Zijn jullie er op Zaterdag?
Dan kom ik misschien nog wel even snel kijken voor ik moet voetballen Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:06

Jep, we zijn er zaterdag. Vanaf half 9 zoiets. En vanaf half 10 is de eerste les. Leuk dat je langskomt om ff te kijken! Tot zaterdag dan misschien! Kunnen we je herkennen aan je voetbal-outfit? Ja

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 10:17

Heeej allemaal!

Leuk, al die foto's van Paardoes! Is vast een gezellige boel daar Knipoog Haha!
Die foto van Thirz liggend op Nanda is gaaf! Haha!
Maar ik zie jullie in ieder geval bij 't Reelaer van de zomer, want dan zijn mariellexxx en ik er ook in week 1 Ja

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:20

balou Kwijl
super mooi *LOL*..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:45

Heej, vind t toch wel leuk als je op je fietsje naar Zeeland komt hoor, Nien! Van Groningen naar Middelburg....valt toch best mee? Wanneer kom je? Tong uitsteken Of doe een trektocht te paard, ook leuk!! Ja

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:52

miscchien kan ik met nienke( weet je wel die oude verzorg pony van me )
kijk hier rijden ik en nien( jah ik weet het me pony heet ook nienke Tong uitsteken )
ook een trektocht(maar dan van een paar kilometer Tong uitsteken)
Afbeelding
lief he?
ik heb in de zomervakantie nog een keer een buitenrit met stephanie( die op flame reed) een buitenrit van 40 kilomter gemaakt ( spierpijn! )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:13

das wel een end ja!
Balou is inderdaad erg leuk, maar ook zoooooo sloom. Ze hebben wedstrijden met m gereden en dus met sporen. En nu is ie niet meer vooruit te branden :S

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:45

daar heb ik zo'n hekel aan! van die slome pony's.. laast had ik ook een wedstrijd, ik reed op een manege pony. en degene die voor mij reed, die reed met sporen en zweep. en was hem nog vooruit aan het slaan( terwijl dat toch echt niet nodig was) ik ging der op zitten zonder sporen, met zweep. (maar ben niet echt het type mens die z'n pony inelkaar slaat ). Dus hielp niet veel. ik heb nog nooit zo'n slechte wedstrijd gereden
maar ik ben wel lekker eerste geworden Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:08

haha, nou dan zal t toch wel niet zo'n hele slechte wedstrijd zijn geweest toch????? Maar buiten Balou gebruiken ze die paarden/ponies niet op wedstrijden.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:20

Ik vond de wedstrijd zelf niet echt super gaan. Dat was het vooral, ik was na de wedstrijd gelijk al chagarijnig naar huis gegaan.. Had helemaal geen zin meer om op de prijsuitrijking te wachten, ik had tooch niks gewonnen. Volgende dag kom ik de kantine was onze manege binnen: heej nienke, waarom was je gister zo snel weg? je hebt gewonnen, en ik kreeg een beker in me handen gedrukt Clown
rijd je zelf ook wedstrijden, zoja wat rijd je dan?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:46

LuMy schreef:
luna is nog geen 3, maar als we haar nu niets aanleren, is er straks niets mee te beginnen. je kan misschien nog niet op haar rijden, maar longeren, wandelen, aan t zadel laten wennen enzo kan natuurlijk al wel..
jaja luna moet er aan geloven, ze wordt gelongeerd Haha! (nou ja... of wij leren vliegen, heh thirz)

Ga mn mening daar maar niet overuitlaten Lips are sealed hoorde nl ook dat Luna al gelongeerd werd op 1.5 en een hoofdstel aan had op 1.5, sorry hoor maar zoiets doe je niet... maar ok hoorde ook dat Voice ook op 2.5 ingereden is.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 21:19

:)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:23

Hoop dat jullie ook weten dat fjorden en haflingers altijd pas laat volwassen zijn! Ach gut Daar zou ik echt zeker niet voor 3.5/4 opklimmen, laat staan voor de 3e!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:26

Thirz schreef:
Jep, we zijn er zaterdag. Vanaf half 9 zoiets. En vanaf half 10 is de eerste les. Leuk dat je langskomt om ff te kijken! Tot zaterdag dan misschien! Kunnen we je herkennen aan je voetbal-outfit? Ja

Die heb ik dan nog niet aan, moeten ook uit... Knipoog
Moet half 12 aanwezig zijn, dus misschien dat ik rond die tijd dan wel even kom kijken, en als ik bekende zie dan vraag ik wel aan hun of ze weten wie en waar jullie zijn Vork Hoe heten jullie? Clown