ik heb met haar dressuurlesjes gereden, en in het 8tal..
ze kan leuk dressuur lopen, en goed springen.. maar ze wordt
tegenwoordig vaak in beginnerslesjes gebruikt, omdat ze zo
braaf is..nu rijd ik haar niet zo vaak meer.. buiten nog wel eens..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janneke18 schreef:Liena is inderdaad een lieverdje..die doet echt niks verkeerd..
ik heb met haar dressuurlesjes gereden, en in het 8tal..
ze kan leuk dressuur lopen, en goed springen.. maar ze wordt
tegenwoordig vaak in beginnerslesjes gebruikt, omdat ze zo
braaf is..nu rijd ik haar niet zo vaak meer.. buiten nog wel eens..
djoontje schreef:Ik ga me dit jaar inschrijven als hulpleiding. Aangezien ik 18 wordt dus een beetje te oud voor kamp, en de leiding het echt iets voor mij vond.
Nu maar hopen dat ze me nodig hebben![]()
![]()
XxX djoontje
MiniMuffin schreef:Ga jij ook mee met die rit van die Bokkers op 18 april? Ik heb Tamara dat mailtje zien typen. Wel grappig dat dat daarvoor is! Volgens mij moet Joey in dat weekend werken en gaat hij dus met jullie mee, maar dat weet ik niet 100% zeker. Vorige keer is Willeke meegeweest op Iolus zag ik op een foto! Echt grappig!
PS Ik rijdt het veulen van Bo (die Ardenner) in en heb haar Famke genoemd. Alle anderen zijn ook al onder het zadel. Vorige week voor het eerst met d'r 'gegalopeerd' ahum.....Volgende keer kan ik beter eerst roepn: "ZOEK DEKKING!!"
Janneke18 schreef:[Jup ik ga ook mee met die rit..
als ik dat weer volhoud dan..
ben vrijdag van kasper gevallen, met springen, heb nu spier gescheurd en een kleine breuk in mn bovenarm
Vippie"]
[quote="Janneke18 schreef:[Jup ik ga ook mee met die rit..
als ik dat weer volhoud dan..
ben vrijdag van kasper gevallen, met springen, heb nu spier gescheurd en een kleine breuk in mn bovenarm