Mijn chaos week is ook weer voorbij, ga dit echt nooit meer doen elke dag van 8 tot 6 is echt veel te veel. Zeker als het doorloopt en je dus geen moment rust hebt. Helpt natuurlijk ook niet dat ik zowel donderdag als vrijdag een kerstborrel had xD
Pony van mijn dochter wordt vervelend. Hij pakt steeds het bit tussen de tanden en gaat er dan vandoor. Is bijna niet meer te stoppen en te sturen. Vervelende is dat Jort er steeds achter aan gaat en het ziet als een wedstrijdje en ook niet meer wilt stoppen. Twee weken terug is Jort daardoor uit de bocht gevlogen met mijn bijrijdstertje, waarbij zij een grote schaafwond en gekneusde knie had en Jort een schaafwond maar dat stelde gelukkig niet voor. Iemand een advies hoe dit af te leren. Ga er zelf volgende week sowieso even op de pony van mijn dochter rijden.
Pas de deux was super leuk om een keer mee te doen maar hij ging niet zo als verwacht .. Ik vond het heel leuk om de grond van dicht bij te zien tijdens het in rijden haha en dat paard waar die vriendin van me op zat die wou niet alleen zeg maar een oefening rijden dus die sprong de hele tijd met zen voor benen de lucht in en probeerden de hele tijd naar mijn paard toe te rennen dus het was geen succes
Sorry als het beetje onlees baar is zit nu bokt mobiel
Als ik jou was zou ik in iedergeval er een keer zelf op gaan zitten om te voelen wat er is en wat ie doet. Misschien een keertje rijden met iemand anders op de pony van je dochter die hem beter kan houden en even aan kan pakken (ik weet niet hoe oud je dochter is en hoe goed ze kan rijden)
Ja ik ga altijd even zelf op hem rijden als hij ondeugend is. Mijn dochtertje is 10 en heeft niet zo veel kracht in haar benen en armen en dat weet hij. Er rijdt al wel eens iemand anders op, maar kunnen hem op het moment ook niet aan. Vandaag wilde hij niet longeren (eigenwijs beest) heeft hij mij dus door de plas gesleurd etc. Ik zeiknat en boos, maar ja hoort erbij. Hij is gewoon op het moment stront eigenwijs en ondeugend. Maar komt wel goed met veel geduld.
Volgens mij heb ik het hier wel eens gemeld dat ik last heb van mijn bovenbuurman toch ? Dit weekend was het weer zover keiharde muziek en veel gestamp het dreunde mijn hele huis door. en vanacht ging het ook door dus heb ik de politie gebeld Volgems mij zijn ze niet langs geweest want dan had ik zijn deurbel wel gehoord. Ik heb sinds begin dit jaar al contact met de wijkagent teminste ik dtuur klachten maar hij geeft geen gehoor.
Een keer iets terug gehad en toen koos hij zijn kant. Ik heb 1 weekend in de 2 a 3 maanden mijn moeders hond hier en die blaft alleen als de bel gaat.
Nu zegt hij dus dat hij ziveel last van de hond heeft dat hij deze dingen doet om het geblaf niet te horen.
Elk weeekend is het weer zover en ik wordt er zo chagerijnig van dat ik gewoon niet te genieten ben in het weekend ej blij ben als ik weer naar school toe kan.
Echt niet leuk meer hier te wonen maar ik moet tot zeker 25 september 2015 volhouden want dan kan ik een eensgezinshuis huren omdat ik dan een higere huur ofzo mag nemen hier in Harlingen want dan ben ik 23
Wat vervelend zo een buurman. Hebben de andere buren geen last van hem. Als je tot september zo moet wonen duurt het extra lang voordat het september is. Politie doet vaak niet veel.
Vanmiddag bij de woningbouw geweest. En morgen neemt er iemand contact met me op om dit te bespreken Ook ben ik gebeld door de wijkagent die deze zaak ook in de gaten gaat houden
ja werkt ook heel makkelijk. Alleen ligt het bit natuurlijk wat minder stil dan als je er nog een neusriem overheen hebt. en kunnen ze hun mond open doen en als hij last heeft van het bit zou hij z'n tong over het bit kunnen gooien.
Maar dat zou op zich ook niet nodig moet zijn(vind ik).. Als je paard geen last heeft van het bit zal hij dat ook niet doen.. (zelfde als als je zonder neusriem zou rijden)
maar bij een jong paard zou je het moeten proberen en kijken of hij al genoeg aan het bit gewend is dat hij rustig is met z'n mond. en of je hem zo nog genoeg onder controle hebt
AfricanLady
Geplaatst: 15-12-14 22:23
Knapste paard van stal
Al ben ik ook erg dol op mijn prinsessenpaard fiona haha
Ja die riempjes kunnen nl. heel makkelijk aan mijn bitloos hoofdstel dan hoef ik niet steeds de neusriem eraf te schroeven om een bit er aan te maken. Vandaar mijn vraag over de riempjes.
Andrea, lastig zeg.. Lijkt me niet fijn wonen. Simone, lastig zou idd zelf eens op die pony stappen, misschien tijdelijk even een keer per week. Suus, lekker he een eigen autotje.