Ik hoorde van mijn mams dat mijn tante tegenwoordig internet heeft, dus dat komt wel goed Ons huis is voor draadloos helaas net te ver, dus dan maar iedere avond bij mn tante op bezoek
AndreaB
Geplaatst: 04-07-12 21:31
Oke, Andrea gaat vandaag vroeg naar bed. Zit al de halve dag met hoofdpijn, dus vind dat ik het weer lang genoeg heb weten te rekken. Mugjes zullen ook wel weer honger hebben Monsters hebben afgelopen nacht mn armen onder handen genomen
nieuwe stallen beginnen al aardig op te schieten evenals het dak boven de longeercirkel. Wie heeft er al foto's? De hoogwerker is van het merk SNORKEL (LOL)
Kan de aanhanger wel aankoppelen voor wat extra koffers
Ga vanavond vroeg naar stal, kan ik snel uitmesten en dan lekker lang buitenritje maken met mijn allermooiste en liefste paardje Eerst even naar achteren om eens even flink rond te crossen en wat bergjes op en af te hoppen en vervolgens nog even afkoelen in het water Klinkt goed al zeg ik het zelf haha Nu eerst even mn pizzatje naar binnen schuiven
Priszz
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-12 16:26
, vandaag weer hard gewerkt, achjaaaa moet ook kunnen
Flurk
Geplaatst: 05-07-12 18:10
Zo mijn nieuwe speeltje is er een iPad dan hoef ik niet meer via mijn telefoon op bokt. Ding maakt af en toe. Zulke rare woorden
hahaha, me ma heeft der ook eentje , ookal blijf ik een pc makkelijker vinden .
Vandaag heerlijk met Steef en een stalgenoot een rondje naar buiten gemaakt, steef moest heel de weg voorop en deed het eigenlijk best goed!
AndreaB
Geplaatst: 05-07-12 22:04
Fijn dat je nog een lekker rondje hebt kunnen maken Wij zijn ook even lekker de beentjes wezen strekken. Kick begon zoals gewoonlijk lekker op dr gemakkie, weinig motivatie, maar eenmaal bij ons galoppad kwam de pit erin Jammer dat er allemaal hooibalen op lagen die ze eng vond, dus maar weer omgedraaid en wat andere paden uitgekozen om overheen te crossen. Eenmaal op gang bleef ze gaan en steeds aanspringen in galop Ook nog onder het spoor door geweest wat erg goed ging en lekker het water in. Toppaard!
Super dat jullie lekker buiten gereden hebben,het was er goed weer voor. Heb geloof ik nu wel door hoe deze iPad werkt.morgen pikt mijn kind hem in er moest angrybird op geïnstalleerd worden
AndreaB
Geplaatst: 05-07-12 22:28
Totilas gaat niet naar de OS Zo jammer! Echt doodzonde van zo'n megatalent.