Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshine80 schreef:Nou ja, dat heb ik dus met Louis. Maar geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Zou hem daar zo vandaan halen.
Haha, ze zien me aankomen daar bij HCB. "Ja goedemorgen, met Iris, ik ben al een paar jaar (lees 5) niet meer bij jullie geweest en ben weggegaan met ruzie. Maar nu vroeg ik me af of ik, nu jullie toch failliet zijn, even Louis op kan komen halen?"
Suuszels schreef:Hee, Ik sprak via facebook iemand van de manege.
Zij was er langs geweest en zegt dat Dros het overneemt, en heeft Dros ook gezien. Hij neemt ook alle paarden en ponys over behalve Pinky en 13. En hij neemt ook die zwijnen en herten enzo niet over. Eind mei gaat hij alle paarden op de wei zetten en na de zomervakantie maakt hij dan de doorstart als het goed is!
Ben er wel blij mee om dit te horen!
KellyG schreef:als het het geval is dat filip de grootste schuldeiser is, en die is akoord gegaan met inlossen van de schuld door behoud pony's en paarden, is het tussen filip en gerda verder afgehandeld.....
denk ook wel dat het zo gegaan zal zijn, want met de verkoop van die dieren zal het niet opbrengen wat er aan schulden stond...... (weet niet wat de schuld is, maar je wordt niet om 1000 euro falliet verklaard)
KellyG schreef:he, heb jij daar ook gereden? hahaha toevallig (je kent mij van de ronde, heb tegenover je gestaan)