Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esther28 schreef:Nou ik ben dus niet levensmoe als je het niet heel erg vind.....Lester had ook van die grapjes en das echt bijna een keer goed misgegaan
Esther28 schreef:Ja blijf jij ff zitten, de grond is zo hardddddddd.....
Keb een badkamer dilemma......moeten een paar tegels verwijderd en vervangen worden, kan de leverancier ze niet meer leveren...en om nou mn hele badkamer voor 2 tegels opnieuw te gaan tegelen.....dat is geen optie....pffff waarom gaan verbouwingen nou nooit es simpel
Esther28 schreef:Ja blijf jij ff zitten, de grond is zo hardddddddd.....
Keb een badkamer dilemma......moeten een paar tegels verwijderd en vervangen worden, kan de leverancier ze niet meer leveren...en om nou mn hele badkamer voor 2 tegels opnieuw te gaan tegelen.....dat is geen optie....pffff waarom gaan verbouwingen nou nooit es simpel

Uprica schreef:Esther28 schreef:Wat moet er nog allemaal gebeuren dan Wan? Toch nog een controlescan binnenkort en dan klaar?
Ja dat hoop ik ja.... als het tegenzit weer een behandeling en dan misschien daarna weer controle?
Moet ze volgende week even bellen
Ceriadwen schreef:Esther28 schreef:Ja blijf jij ff zitten, de grond is zo hardddddddd.....
Dacht dat je zowiezo een nieuwe badkamer wilde dat je zei... is toch leuk, nieuwe indeling, andere kleuren... kijk er wel naar uit hoor naar mijn nieuwe badkamer
Maar eerst volgende week de keuken
Serada schreef:Esther28 schreef:Ja blijf jij ff zitten, de grond is zo hardddddddd.....
Hang je d'r een schilderijtje voor...
Uprica schreef:Esther28 schreef:Wat moet er nog allemaal gebeuren dan Wan? Toch nog een controlescan binnenkort en dan klaar?
Ja dat hoop ik ja.... als het tegenzit weer een behandeling en dan misschien daarna weer controle?
Moet ze volgende week even bellen
.......ja dat schiet op....Nou dan de importeur maar mailen....