Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:55

Nou ik ben dus niet levensmoe als je het niet heel erg vind.....Lester had ook van die grapjes en das echt bijna een keer goed misgegaan

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:02

Esther28 schreef:
Nou ik ben dus niet levensmoe als je het niet heel erg vind.....Lester had ook van die grapjes en das echt bijna een keer goed misgegaan

Ik heb er ook wel 's onder gelegen in het begin.. en van de laatste keer staan de littekens nog altijd op mijn arm. Dus weet echt wel dat het mis kan gaan.. maar ik ben wel nu op t punt aangekomen dat ik mezelf realiseer dat ik waarschijnlijk degene ben die het veroorzaakt.

Ik geef hem duidelijk de ruimte EN de vrijbrief om het te doen. Da's hetzelfde als op de veluwe.. hij loopt 140 km zonder issues. Kom over de finish heen en ineens is het weer de schizofrene Vincent. Enge mensen, kliko's, honden, paarden...
Dus MOCHT hij het proberenvanavond, dan is het of winnen of verliezen. Dus of met droge voeten of met natte voeten thuiskomen.

Maar had ergens gelezen, als je bang bent om te vallen kan je net zo goed gelijk gaan liggen.. ik denk dat ik die instelling maar 's aanneem. En lijkt me zo koud op de grond vanavond dus ik blijf lekker zitten :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:12

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:16

Ja blijf jij ff zitten, de grond is zo hardddddddd.....

Keb een badkamer dilemma......moeten een paar tegels verwijderd en vervangen worden, kan de leverancier ze niet meer leveren...en om nou mn hele badkamer voor 2 tegels opnieuw te gaan tegelen.....dat is geen optie....pffff waarom gaan verbouwingen nou nooit es simpel :(

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:27

Hmmm zo jammer....is mn pakketje weer mee teruggenomen ipv bij de buren afgegeven...Kan ik em morgen gaan ophalen bij het postkantoor

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:36

Nou gelukkig is valko zijn behandelingen vergoed... moet zelf nog wel 211 in totaal bijbetalen. ( eigen risico) en dan zijn we helaas nog niet klaar.

en me nieuwe phone is weer onderweg van de reperateur. heeft gelukkig geen 2 weken geduurd.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:40

Wat moet er nog allemaal gebeuren dan Wan? Toch nog een controlescan binnenkort en dan klaar?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:43

Esther28 schreef:

Keb een badkamer dilemma......moeten een paar tegels verwijderd en vervangen worden, kan de leverancier ze niet meer leveren...en om nou mn hele badkamer voor 2 tegels opnieuw te gaan tegelen.....dat is geen optie....pffff waarom gaan verbouwingen nou nooit es simpel :(

Hang je d'r een schilderijtje voor... :+

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:52

Esther28 schreef:
Wat moet er nog allemaal gebeuren dan Wan? Toch nog een controlescan binnenkort en dan klaar?

Ja dat hoop ik ja.... als het tegenzit weer een behandeling en dan misschien daarna weer controle?
Moet ze volgende week even bellen

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:01

Esther28 schreef:

Dacht dat je zowiezo een nieuwe badkamer wilde dat je zei... is toch leuk, nieuwe indeling, andere kleuren... kijk er wel naar uit hoor naar mijn nieuwe badkamer :D
Maar eerst volgende week de keuken :(

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:06

Goed...pakketje nr 2 ook weer mee teruggenomen.....wil ik daarvoor ook de afhaallocatie opgeven....kan dat niet omdat ik de zgn "niet thuiscode" die zij dr an geven al gebruikt heb voor pakketje nr.1...
Ja hallo dat zijn toch 2 verschillende pakketten van 2 verschillende afzenders.......grrrrrrrrrrrrrr
Ga ik bellen.......wachtijd van hier tot metuzalem....10ct p/m + kosten mob. telefoon.....
Ok laat maarrr

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:07

Uprica schreef:
Esther28 schreef:

Ja dat hoop ik ja.... als het tegenzit weer een behandeling en dan misschien daarna weer controle?

Weet je ook nog niet of ze op stal komen voor te scannen?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:09

Ceriadwen schreef:
Esther28 schreef:

Dacht dat je zowiezo een nieuwe badkamer wilde dat je zei... is toch leuk, nieuwe indeling, andere kleuren... kijk er wel naar uit hoor naar mijn nieuwe badkamer :D
Maar eerst volgende week de keuken :(

Nee de douche, maar dat word een wat lastiger klus dan verwacht..
Badkamer is verder goed...alleen douche gedeelte moet gedaan worden.
Probleem is alleen de vorige bewoners hadden een nogal dure smaak...dus A: van tegeltje tot kraan is het stervensduur als dr wat vervangen moet worden en B: exclusieve spul is haast nergens te verkrijgen
:(
En zo lopen we dus iedere keer tegen dat probleem aan als dr wat verbouwd/aangepast moet worden......

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:10

Serada schreef:
Esther28 schreef:

Hang je d'r een schilderijtje voor... :+

whahaha dat wordt wat lastig gezien het in het douchegedeelte is.......

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:10

Uprica schreef:
Esther28 schreef:

Flink duimen dus weer.
Komt vast wel goed.. gaat nu toch ook al beter.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:43

whahaha k geloof dat ik zowaar net mijn douchedilemma heb opgelost.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:07

Esther28 schreef:
whahaha k geloof dat ik zowaar net mijn douchedilemma heb opgelost.....

Oh en...?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:10

t wordt hopelijk hetzelfde geval als wat we nu hebben hangen...even wat internet speurwerk en hij blijkt zowaar nog wel te leveren te zijn....wel zo ongeveer tegen de duitse grens aan..maar ja....scheelt breek en sloopwerk.... Gewoon simpel ouwe draf en nieuwe drop.....en klaaaaarrrrrrrr...
Leverancier zou imre zo bellen dus ik hoor het wel....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:11

Afbeelding

deze dusss

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:07

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr leverancier kan em dus niet leveren, maar krijgt dat ding niet van internet :( -:(- -:(- .......ja dat schiet op....Nou dan de importeur maar mailen....
Volgende huis kijk ik eerst wat voor spul er in de badkamer/keuken enz hangt en of dat een beetje fatsoenlijk verkrijgbaar is...
Zo zitten we ook nog steeds met een gashaard die we met geen mogelijkheid aan de praat krijgen en een fatsoenlijke gashaarden monteur kunnen vinden ho maar :(

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:09

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
-:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-
-:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:28

whahahah die es... wat kan jij je druk maken.

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:40

haha idd es.. onthoud.. adem in.... adem uit ;)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:42

Ja ik baal daar gewoon van...ik haat verbouwing an sich al en als er dan dingen niet gaan zoals ik wil...word ik licht ontvlambaar.....Moet gewoon niet te veel gedoe zijn.....
K ben dr al weer helemaal klaar mee geloof ik...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 17:27

Leuke opening en lief dat ik er ook bij sta .

Es het zit je niet mee zeg, eerst die deken nu die douche.

Lindje Gefeliciteerd met je zoon meid.
En morgen een spannende dag meissie, sterkte