Talida schreef:Dat kan ook, 2 teams SJ! Naja beetje danVoorhout is het Kel.Heb je daar echt bos dan?Met smalle bospaadjes of kan je een volte draaien onderweg?
Talida schreef:sniesie schreef:Waar kan ik dat parcours zien?van de sprongen of van de buitenrit?Beide
_Rijkie_ schreef:No way dat ik samen ga als je erop zit Kel!Ahhh jij hoeft er toch niet op Nee misschien mag ik Taco wel lenen hoor
Er zitten een hoop dingen bij die we op stal ook kunnen doen! Gaan we een rit organiseren in het park en in de achterste buitenbaan
Kelly_Taco schreef:Doe eens de linken naar die websites plaatsen.zie eerste pagina Ik lees het al, spelletjesmiddag op SJ!Maar ritje door park is niet echt met een kaart jezelf moeten orienteren he
Ik was gewoon nog 5e van de 11, met een heel verkloot galopstuk zondag Weet niet wat de rest gedaan heeft
Leuke filmpjes Lin! Grootste probleem met Tal is denk ik eigenwijzeritus, afgezien van een labyrinth zit er verder niet echt iets tussen wat ze niet kent. Jammer dat ze laats bij ons alle mooie springbalken weggehaald hebben.
Ik ga denk ik zo even in het bos kijken bij het springen. Even sfeer proeven. Gat op het moment mis ik echt de paarden.