Ik heb even zitten kijken en inderdaad bij tot 12 jaar staat dat erbij en bij de oudere niet meer. Wat stom eigenlijk. Ik heb Kim opgegeven voor 9c en als tweede optie 9a, ze heeft nog geen winstpunt in het M, maar dat kan ook niet als de pony pas vanaf april M mag starten, dus dat heb ik er maar bijgezet.
Dat valt wel mee, want ik heb mijn dochter toen pas maanden nadat het inschrijfformulier online stond ingeschreven en toen was er nog plek genoeg. Ze zijn dan best jong om zo'n eind weg te zitten.
heeft er iemand al een bevestiging ontvangen? Ik nog niet, ik heb trouwens mijn inschrijfformulier op de kop ingescant, ik wist niet hoe ik hem weer recht moest krijgen... Heb nog geen mail ontvangen dus dan zal het wel goed zijn....
welkom iedereeen! ik heb me ook ingeschreven, tenminste mijn vader maar nog geen bevestiging gehad, maar vorig jaar kreeg ik die ook pas de voglende dag. Voor allround hoef je volgens mij geen wp te hebbben!
Nog even terug komen op 't hebben van een winspunt. Ik heb volgens mij ergens gelezen, dat je alleen lid hoeft te zijn van de KNHS, vandaar dat ik nu ook (nog) lid ben van de KNHS
Ik wacht ook op een bevestiging. Maar, ik had een vraagje. Heb namelijk een email gestuurt. Maar, daar staan geen handtekeningen in... Weet iemand hoe dat nu gaat?