Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLoki schreef:godver de godver,
heb een mailtje terug van de knhs, dat het niet mogelijk is om met een klein paard mee te doen met instructieweek pony's?
tss, wat een klinklare onzin zeg.
alsof een paard van 1.63 zo verschilt met een pony van 1.56,5?
Succubi schreef:Ik dacht dat "paarden" en "pony's" niet aan het formaat van het dier lag maar de leeftijd van de ruiter.
Hoe dan ook, ik heb gewoon meegedaan met mijn haf van 1,48 bij de paarden. Geen commentaar op gehad, ook niet op het aanmeldings formulier.
Klinkt misschien stom, maar ik zou me gewoon opgeven als je daar graag heen wilt. En daarnaast mag je ook een 2e keuze neerzetten (en je afmelden als je toch niet wilt gaan).
Damelza schreef:Caro heeft een paard waarmee ze ook bij de paarden start, en waar je een startkaart hebt moet je ook naar die week. Maar u/jij bent boven de 18 met een pony en ging naar de paardenweek. Daarom kijken ze er ook niet naar omdat dat ook gewoon dan zo hoort. maar als je onder de 18 bent met een paard mag je ook niet bij de pony's starten dus mag je ook niet naar een ponyweek.
Succubi schreef:Dan ben ik echt helemaal blondt geworden denk ik.
Maar zij is toch 14jaar, en rijd een paard?
Dan start je gewoon bij de pony's dus dat geld die vergelijking niet.
Of is zij 14, rijd een paard en start bij de paarden?? (mag dat uberhaupt?)
Óf klopt de leeftijd in haar profiel niet?....
I'm so confused! haha