Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjenniifer94 schreef:Iemand die Moos heeft gekend? Ik ben is bij het fjordenpaard op kamp geweest, en reed toen op Moos, een Criollo, en echt een superfijn en braaf paardje
Volgens mij is Moos ondertussen al verkocht
skyline schreef:Ik ben 3 x geweest.
1x op rapido
1x op berend en madalin
en 1x op twoface
Marjoow schreef:Ik ga het nog een keer zeggen, ik raad het af.
..
De paarden staan de hele dag aan een balk vast, zonder water of iets. Ze hebben geen fatsoenlijke hoofdstellen voor de paarden, de bitten worden aan het halster vastgemaakt. Er gaan geen extra halsters mee, mijn halster was kapot gegaan en werd met touwtjes aan elkaar vastgemaakt.
Born2BCrazy schreef:Ik was er zelf bij..... en de 'beste meneer' vertelde zelf dat deze hengst nog jong was, namelijk 2 jr.
Ik verzin dat natuurlijk niet, maar dat lijkt me logisch?
Dat van dat liggende paard is op zich geen probleem, maar met een ruiter, vrijwel zonder ervaring, die geen ideee heeft wat er gebeurt.. Laat staan wat ie moet doen.. Kan dat best gevaarlijke situaties opleveren.
Born2BCrazy schreef:Ik was er zelf bij..... en de 'beste meneer' vertelde zelf dat deze hengst nog jong was, namelijk 2 jr.
Ik verzin dat natuurlijk niet, maar dat lijkt me logisch?
Dat van dat liggende paard is op zich geen probleem, maar met een ruiter, vrijwel zonder ervaring, die geen ideee heeft wat er gebeurt.. Laat staan wat ie moet doen.. Kan dat best gevaarlijke situaties opleveren.