Ik ging vanochtend lekker springen in de les
En ik mocht op Wickyyy
En heb 80 cm gesprongen, bijna er af gevallen
Lach op zijn nek, hij stopte eerst en sprong toen alsnog... xD Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ik mocht op Wickyyy
En heb 80 cm gesprongen, bijna er af gevallen
Lach op zijn nek, hij stopte eerst en sprong toen alsnog... xD

met zo'n grijns op zijn gezicht
loesje166 schreef:nou ik had vandaag wedstrijd.. mn dressuur ging aardig (maar nog steeds slecht) had 161 en 17, in het springen ree ik int begin veel te voorzichtig wat me balken koste,, daarna werd ik zo kwaad dat ik eraan ging rijden en toen sprong tie de sterren van de hemel.. maar ik baal als een stekker want t was dus allemaal weer helemaal voor niks

En het was echt laag, maar gewoon veeel te vroeg afzetten, niet goed meezitten, echt verschrikkelijk
En tammy valt helemaal uit elkaar

Ik lag altijd op de hals van de pony of ging helemaal niet staan ofzo xD
mn moeder heeft foto's gemaakt maar die staan nog niet op de comp... mn zusje gooit altijd dr handen naar voren (valt die pony natuurlijk totaal uit balans) dus die springt vast nog erger als jullie allemaal
loesje166 schreef:ik begon gister dook veel te netjes.. dan zit ik ook super.. maar toen ging ik eraan rijden en dan zit ik gelijk weer in mn ponymn moeder heeft foto's gemaakt maar die staan nog niet op de comp... mn zusje gooit altijd dr handen naar voren (valt die pony natuurlijk totaal uit balans) dus die springt vast nog erger als jullie allemaal