Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. LIQUITA schreef:Ik heb een hele blauwe scheenbeen. Ik botste tijdens het rijden tegen iemand op die (weer eens) in de hoefslag aan het stappen was. Ik dacht dat ze wel opzij ging want ze zat me al een tijdje aan te kijken. Ik riep nog dat ik aan het draven was, maar het kwartje viel waarschijnlijk niet. Helaas een kleine botsing, wat op dat moment mee leek te vallen. Maar nu is mijn scheenbeen wel een beetje blauw en dik aan het worden.
LIQUITA schreef:Wij gaan vanaaf aan de roergebakken spruitjes met ham en (weer) knoflook.
winnitou schreef:Had vanmiddag 10 minuten gesprek op school. Rowan doet het heel goed op school. Is toch altijd leuk om te horen ook al weet ik het wel, juf vindt hem een toppertje. Ben zo blij dat hij lekker gaat op school, ook in de klas met vriendjes, geeft mij heel veel rust..... Hij gaat iedere dag met plezier naar school..
LIQUITA schreef:Ik heb een hele blauwe scheenbeen. Ik botste tijdens het rijden tegen iemand op die (weer eens) in de hoefslag aan het stappen was. Ik dacht dat ze wel opzij ging want ze zat me al een tijdje aan te kijken. Ik riep nog dat ik aan het draven was, maar het kwartje viel waarschijnlijk niet. Helaas een kleine botsing, wat op dat moment mee leek te vallen. Maar nu is mijn scheenbeen wel een beetje blauw en dik aan het worden.
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Had vanmiddag 10 minuten gesprek op school. Rowan doet het heel goed op school. Is toch altijd leuk om te horen ook al weet ik het wel, juf vindt hem een toppertje. Ben zo blij dat hij lekker gaat op school, ook in de klas met vriendjes, geeft mij heel veel rust..... Hij gaat iedere dag met plezier naar school..
Goedzo ,lekker dat het zo goed gaat,geeft zeker rust.Ik heb je berichtje uitgevoerd hoor