Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Marloes schreef:Vinet was in het begin ook nogal lomp en tikte veel aan, de laatste tijd springt ze heel voorzichtig maar de stomme lage hindernisjes (en dan is nog der favoriet de stijl) tikt ze soms een balkje aan. en dat van dat weigeren moet je afkloppenDat zei ik eerst ook, op een brabants kampioenschap stopte ze opeens 3 keer
En van de zomer ook 1x maar dat lag aan mij.. Maar verder met springles stopt ze nooit en kan ik der leren plaatsen enz zodat ze leert met kracht te springen ipv zo vlak.
xCarolaa schreef:__Marloes schreef:Vinet was in het begin ook nogal lomp en tikte veel aan, de laatste tijd springt ze heel voorzichtig maar de stomme lage hindernisjes (en dan is nog der favoriet de stijl) tikt ze soms een balkje aan. en dat van dat weigeren moet je afkloppenDat zei ik eerst ook, op een brabants kampioenschap stopte ze opeens 3 keer
En van de zomer ook 1x maar dat lag aan mij.. Maar verder met springles stopt ze nooit en kan ik der leren plaatsen enz zodat ze leert met kracht te springen ipv zo vlak.
Haha, ik zeg het ook niet zo vaak.
Toch hoop ik dat ze gewoon zo braaf blijft als nu ;d.
Maargoed, vorig jaar stopte ze geen 1x voor de crosshindernissen, maar misschien dit jaar wel ;o.
Soms is ze echt onvoorspelbaar xd.
xCarolaa schreef:Ik hoop het.
Stond vorig jaar ook wel een beetje met open mond dat ze zo alle heggen, boomstammen etc deed ;$..
Ze springen wel natuurhindernisse een stuk beter, ze sprong echt hoog toen.
Ja de sgw week.
Ik ook niet, hoop dat mijn pa vrijdag optijd is, en dat ik erbij zit :d
Maar vorig jaar was ik eigenlijk 20 reserve ;o
Snoekiej schreef:Ik ben nog nooit geweest. Had me vorig jaar wel ingeschreven, maar ik ging toen precies in die week op vakantie.
Wat betreft doelen: Momenteel kan ik niets doen door een blessure, maar ik hoop over een maand weer te kunnen rijden. Dressuur en springen komt er tot november weinig van heb ik uit ervaring geleerd, want tot november zijn we veels te fanatiek met crossen! Ik wil in mei mijn eerste cross weer rijden, en de volgende cross wil ik overstappen naar de L SGW. Mijn doel daarin is fijn rijden, en het NK in Ysselsteyn starten.
mistid schreef:Dankje!Die lepels van vorig jaar, en met de microfoon en in de lift. Met ons maak je wat mee