Nou zal ik dan ook maar wat nuttigs gaan vertellen in dit topic?? want jullie hebben best doorgekakkeld, whahaha leuke openingstopic Lin!
berenstein is een super mooie accomodatie! ben daar zowat geboren op die manege... gezien me pa zijn paard daar stond en ik daar ook reed..... als ik ooit nog eens wedstrijden kan starten dan wil ik daar ook wel eens.... dus San , we kunnen samen! hahaha,hihihihi.
Ik heb vandaag een valko vrije dag... ga namelijk vanaaf naar het concert van Anouk in Ahoy!!! heb dr echt zo'n zin an! super tof!
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 08:03
banjers schreef:
Haha zullen we bij de B beginnen Lin Berestein gemaild en chardon kan pas per 14-12
Ojaa haha...is wel zo handig hé!
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 08:09
Mogge Wan, wat leuk joh Anouk. Ik ben een paar maanden geleden naar een concert van haar geweest. Ze is echt heel goed hé!
ja echt super vind ik haar... wilde al een keer eeder naar 1 van haar concerten maar er was niemand die meewilde toe dr tijd. dus wat in het vat zit verzuuurt niet zo blijkt! zal foto's maken,
Nee dat is waar Wanda. Wat in het vat zit, verzuurt niet! Hoelaat begint het concert?
Dayna
Geplaatst: 16-11-09 09:54
Snackie schreef:
Hoe gaat het met je vinger Daay?
Nou was uiteindelijk om 2 uur weer thuis. Ik heb gelukkig meteen na t spoelen de wond dicht gedrukt, daardoor stond nog een klein deel open. Dit stond niet genoeg open dat ze het moest hechten, dus kon eigenlijk met onverrichte zaken weer naar huis. Hopelijk geneest t goed, want het ziet er echt heel vies uit
ow jee Daay... wat heb je nu weer met je vinger??? is het nu de andere pink? hahaha loop je weer in balans, whahaha
aanvang is 20.00 uur maar de deuren gaan al om 18.30 open geloof ik.... maar als we daar om 19.30 zijn vind ik dat vroeg zat hoor.... dus dat wordt denk lekker mac'en vanaaf
ellen_xx
Geplaatst: 16-11-09 12:06
hooi allemaal
nieuw topic
Ik hoop dat het zo wat droog is als ik naar stal ga.. moet eind van de middag naar de tandarts maar zie er behoorlijk tegenop.
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 12:22
Oeii da's minder Ellen. Is het voor controle of heb je klachten?
Ga je met een vriendin Wanda? De Mac is idd heuul lekker!
Arme Daay, het zit je ook niet mee hé!
Ik ben vanmorgen al naar stal geweest. Het is zelfs gewoon een beetje druk op de maandagochtend. Wel gezellig hoor! Thom losgooien, koffiedrinken met Monica en Annet, Thomas gelongeerd en vanaaf na school kom ik weer even om het los te gooien. Gister liep hij zooooh goed, ik zat helemaal in de wolken! Mijn kanjer...!!
Twinklebel
Geplaatst: 16-11-09 12:24
Was jij er ook dan net Lin ?
Twinklebel
Geplaatst: 16-11-09 12:24
Was jij er ook dan net Lin ?
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 13:05
Ooh en natuurlijk koffiedrinken met Fieke en Kim! Tot vanavond Fieke!
hebben jullie geen baan? jeutje mina zeg.... ik ben morgen lekker vrij dus ik ga morgen middag lekker naar mijn knollie en dan maar gaan oefenen met schoudervoor/ binnenwaarts zetten linksom.... en dan morgen draven!!! hoop echt zo dat ie nu wel goed loopt? durf bijna niet eens meer te gaan draven ondanks dat de nieuwsgierheid groot is.
Ik ga met een kennis/ vriend/ oud collega van mij... die is ook helemaal anouk fan... dus dat moet goed komen vanaaf!
ellen_xx
Geplaatst: 16-11-09 16:22
gelukkig heb ik het droog gehouden
tis voor controle maar ik heb nogal last van me verstandskies die komt er niet helemaal recht uit me kaak zetten. Maar heb nogal nare ervaring met de tandarts dus zie er bestwel tegenop
ellen_xx
Geplaatst: 16-11-09 16:29
ik ga nu maar is
ellen_xx
Geplaatst: 16-11-09 17:26
ben er weer
alle 4 me verstandkiezen moeten eruit. rechts is er net wel ruimte maar kan het wel me kiezen beschadigen dus beter als ze eruit zijn en links staan ze scheef ik zit behoorlijk te balen nu
uhu alle 4 dus ben benieuwd van de ene hoor ik van bijna geen last van gahd wel wat pijn maar neti erg en me vriend had er juist weer erg last van dus ik zie het wel.