Uhmm.. dat staat volgens mij op de KNHS site?! Maar die ik zosnel even kan bedenken:
- Allround pony's
- Allround paarden
- M/Z dressuur pony's
Hmm, ik zal wel even op de site kijken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
]
dat word dus oefenen
CCindy schreef:(Knip)
# Hoe zijn de boxen? Hebben ze contact met andere paarden? Wat is de afmeting? Goed geisoleerd, dus niet snikheet, want het is dan hartje zomer? ?
# Wat voor voer krijgen ze? Of moet je dit zelf meenemen? Krijgen ze voordroogkuil of hooi? Hoe vaak per dag? Staan ze op stro of op vlas? ?
# Twee keer per dag rijden, is dit niet te zwaar voor de gemiddelde pony? Ik heb dit 1 keer gedaan, en mijn pony had er echt wat moeite mee. In zo'n week wil je natuurlijk waar voor je geld en doe je al helemáál intensief mee.. Daar stuit ik ook een beetje tegen aan, de pony die ik nu train is na 1x intensief rijden wel aardig moe. Ik denk dat je eerst in de ochtend een training hebt, je je pony dn mag laten uitrusten en dan s'middags nog 1. Iniedergeval zou er genoeg tijd tussen moeten zitten om je pony uit te laten rusten.
M/Z-dressuurweek pony's:
# Rijd je dan 2x per dag 5 dagen lang intensieve dressuurtrainingen? Of is er ook een spring- of crosstraining, of een buitenrit? Geen idee, ik ben tegen die tijd ong. L niveau dus daar kan ik niks over zeggen.
Pony's Allround
# Wat ga je hier allemaal doen?
# Van wat voor niveau zijn de dressuurtrainingen?
# Hoe hoog is het springen, en wat voor ervaring moet je ervoor hebben? Kun je ook rond de 1m springen?
# Ook hetzelfde met het crossen, wat voor ervaring is hierbij nodig? Ik neem aan geen ervaring, maar hoe hoog wordt er gesprongen bijvoorbeeld? Crossen lijkt me super, maar het springen over die vaste hindernissen vind ik toch wat eng.... 40 cm durf ik handig natuurlijk en door het water is hartstikke gaaf, maar bij hoger kan ik best al gaan zitten miepen met die vaste hindernissen.
Alvast bedankt!

(moet je naar opleidingen, en dan staat er zomerinstructieweken)
_BlackPearl_ schreef:Ik heb even gekeken op knhs.nl, en alles staat er al op(moet je naar opleidingen, en dan staat er zomerinstructieweken)
Als ik ga, dan ga ik naar week 10A, dat is de enigste M/Z dressuur pony's
vanaf 15 januari kan je opgeven
, ik had de crosshindernissen ontdekt en ahum..
Niet veel info ofzo, maar misschien dat voor sommigen nu wel een vraagje is beantwoord ofzo