Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sabinee__ schreef:Springen . Hij weigerde, maar sprong toen opeens wel met echt dubbel zo veel kracht .
Dus ik werd er af gelanceerd .. Pols zwaar gekneusd ,
( Dachten eerst dattie gebroken was, foto's laten maken etc ),
mn borst doet zeer ( ws omdat ik met mn knie vet hard er tegen aan kwam ),
en mn nek en rechterboven arm .. Ach ja.

tot 3 uur

want echt aardig is ie niet 
Wij hebben Wiek
Vind 'em voor nu wel chill

He's alive ! 4 persoonpaard 4 been aandrijving !

claudiaaB schreef:Wat praten jullie nou, het is ons paard: PEERD is de naam !
We hebben em opgeeigend![]()
Whaha ja idd maar heb jullie er nog helemaal niet gezien(opNoortje na).
En kunstofHe's alive ! 4 persoonpaard 4 been aandrijving !
Ow. En heel braaf :
Oja.. Meneer Hartman ofzo, die geeft ons eeeeeh burgerschap? En die vind mij erg irritant. Hij heeft veel last van mij in de les ..
Doe je goed dan dat hij je irritant vind 
Flevolander schreef:claudiaaB schreef:Wat praten jullie nou, het is ons paard: PEERD is de naam !
We hebben em opgeeigend![]()
Whaha ja idd maar heb jullie er nog helemaal niet gezien(opNoortje na).
En kunstofHe's alive ! 4 persoonpaard 4 been aandrijving !
Ow. En heel braaf :
Oja.. Meneer Hartman ofzo, die geeft ons eeeeeh burgerschap? En die vind mij erg irritant. Hij heeft veel last van mij in de les ..
Als hij je irritant vind komt het er vaak op neer dat je het er zelf naar gemaakt hebt en meestal puberaal(lees kinderachtig) gedrag vertoond in zijn lessen.. en 9 van de 10 keer heeft ie ook daadwerkelijk gelijk![]()
overgens zul je mij niet meer aantreffen op groenhorst..
En ik kan het verder ook goed met hem vinden , hij vond het aleen irritant dat ik idd wat druk was vandaag.
(tenzei iemand onder kinderachtig verstaat dat je een medeleerling probeerd te helpen, op een iets te luide toon dan ist niet aan mij )