Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:26

Om aan Sandra te laten zien dat ik ook normale muziek luister:

Dit was net op de radio, normaal genoeg? :D

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:18

Ik kan het hier helaas niet zien Suus, maar ik geloof je gelijk :-)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:27

marjolijn81 schreef:
ik ben denk ik vroeg, dus als ik je paardje alvast uit wei moet plukken? ik ben tegen zessen op stal.
x

Nou als je dat zou willen doen red ik wellicht de les van 7 uur hihi! Opmerking: Babe loopt heeeeel langzaam dus trek er gerust 10 minuten vooruit hahahahahahaha

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:28

okay hoe laat moet ze voor je klaarstaan?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:47

marjolijn81 schreef:
okay hoe laat moet ze voor je klaarstaan?

Ik denk dat ik er pas rond half zeven ben, misschien zelfs later.....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 09:06

Hallo allemaal.

Erg bedankt voor de bedankjes dat ik aan jullie gedacht heb om dit topic te openen, ook erg spontaan allemaal! :))

Gisteren naar Wanroij geweest, was allemaal erg gezellig, maar ook erg langdradig. Geen vette acties, maar erg veel wandelen met je paard, zo niks voor mij.
Heb 1x een goede actie gezien: een 2-jarige hengst met een net staart ging stijgeren en deed een stap achteruit en stond op die staart; deze lag er ook bijna gelijk uit _O- Dus die man heeft de nepstaart er redelijk hardhandig uit getrokken in de ring, volgens mij heeft het paard nu nog minder haar in de staart!

De ring was erg stoffig en het was af en toe net of je in een zandstorm stond, maar dan zonder wind.

Ik heb mijn ervaringen weer opgedaan hoe het is bij een andere tak van de westernsport, deze tak is niets voor mij.

Frosty en May hadden we op de dag in een stal staan, tegenover ons stonden een Buckskin, zwarte en een palomino hengst. Ik zag dat meisje van die zwarte hengst een limegroen halster omdoen, en ik kreeg een aanval van handelswoede; ik erop af en gevraagd of ze wel eens een sleezy (= slicker) gebruiken, heb nl ook limegroen.
Ze antwoordde met ja, dus ik een kaartje geven, las ze ook dat ik staartzakken had, waarop zei vroeg of ik ze bij me had. Toevallig had ik donderdag expres de bak met staartzakken in de auto gedaan.
Ik ze gehaald, inmiddels waren de andere meiden van die andere 2 hengsten ook gearriveerd.
http://www.vaneckquarterhorses.com/myte ... olbar.html : deze heeft een knalroze staartzak gekocht!

http://test.hcgamblerbytari.nl/wordpres ... 25&lang=nl : deze heeft een oranje bloem staartzak gekocht.

http://www.vaneckquarterhorses.com/gene ... enboy.html : en deze heeft een streepjes glitter staartzak gekocht!

En oh ja, ik heb ze alledrie geaaid! Waren wel leuke hengsten 8-)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:46

Jij zorgt ervoor dat de paps van Whis (GGB dus) voor gek loopt met een streepjesglitterstaartzak? -O-

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 13:41

Authentic schreef:
Jij zorgt ervoor dat de paps van Whis (GGB dus) voor gek loopt met een streepjesglitterstaartzak? -O-

En dus ook de paps van Grace.....
Nee ik heb nergens voor gezorgd, ik had alleen de staartzakken opgehangen, en de meiden hebben het allemaal zelf uitgekozen!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 02:40

Helemaal nieuw en overcompleet 10 stuks.

Scherm Den Haag toog
H x B 180x180 cm. Lamel 1.5 x 13,5 cm.

Gekocht voor € 35.95 per stuk maar mogen voor een leuke prijs weg.

Afbeelding

Uiteraard wel zelf even op komen halen.

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 06:33

goedemorgen! T is nog heeeel vroeg maar ik zit alweer in de trein! Weet iemand wat de scores gisteren waren in wanroij?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 09:09

jaa ben ook erg nieuwsgierig!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:30

waar is iedereeeeeeen? echoooo

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:32

Ik ben hier, maar kan je niet helpen aan de resultaten van gisteren...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:15

Kan iemand mij wel helpen aan de resultaten van zaterdag?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:32

:wave:

Ik mag nu eten. :') En daarna tot 7 uur les en daarna hopen dat 't niet te druk is in de trein. -O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:55

Na 7 uur is het meestal niet meer zo druk Suus dus je kunt lekker uitgebreid zitten vanavond :-). Ik zal Stace en Guc de groeten doen! Waar staat Stace trouwens ook alweer (landje)?

Ik heb inmiddels de uitslagen van zaterdag al van Anouk gekregen but thanks anyway !

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:12

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:28

Jammer dat ze niet geplaatst is hoor! Wèl cool dat ze de Jackpot in de pocket heeft :D !!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:36

Foto's van de halter: [WN-ITP] Halterimpressie, NK Quarters te Wanroij

Met mooie foto's van GGB, en natuurlijk Magic, Kimmie, Peppy en Sophie

En Sandra, je nichtje is een schatje, al vond ze de eerste keer op het paard een beetje eng (en cowboy werkte ook niet mee). En na het rijden wilde de jongste ook nog even erop, en wilde er later niet meer af! Die had echt geen angst, geweldig gewoon!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:33

Yes I know, het heeft de kids echt goed gedaan zo'n middagje paardrijden (ik vertel hun geschiedenis nog wel een keer).

Quincy (de jongste) riep toen we Cowboy uit haar box haalde: Deze wil ik, pak maar in we nemen hem mee !!!! _O- _O- Hylarisch als je bedenkt dat deze lieve schat tot aan 4 maanden geleden nog geen woord zei...

Gaby (de middelste) heeft er echt even weer wat zelfvertrouwen door gekregen. Ze durfde zonder handen :D . Echt lief hoor wat zo'n oude poown bij kinderen los kan maken.

Juf Trudy, je was ook hééél lief :D .

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:42

@ San, wat leuk dat je nichtjes zo'n plezier hebben gehad echt fijn voor ze? ben je ook op stal vanavond?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:06

Ja, ik ben ook op stal vanaaf. Beertje heeft morgen vrij want dan ga ik naar een wijnproefavond en het leek mij beter om daarna niet meer te gaan rijden :D .

De kids hebben ècht genoten, wat mij toch weer brengt op wat stiekem toch een grote droom van mij is... Maargoed dat is voor een andere keer.

Die kleine zei trouwens ook nog toen wij terug liepen met Beer van de binnenbak naar zijn box: Beer moet ook mee naar het restaurant :D .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:11

San1978 schreef:
Na 7 uur is het meestal niet meer zo druk Suus dus je kunt lekker uitgebreid zitten vanavond :-). Ik zal Stace en Guc de groeten doen! Waar staat Stace trouwens ook alweer (landje)?

Senks! :+: :D

Stace staat langs de zandbak, achter 't landje van Dolly en naast Lady Jac (emmer hangt achter de waterbak). Ik heb nu weer een kleine pauze, we zijn 3D reconstructies aan 't maken, digitale lichaampjes zijn erg lenig. _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:33

@Thirz: ik heb de Pink Ribbon agenda besteld hoor ! Heb de link gelijk even doorgestuurd naar vriendinnen, die gaan er ook gelijk één aanschaffen. We houden van roze :o èn we steunen nog een goed doel ook !

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 17:38

@thirz: wil jij of Thom morgen jullie lieftallig buurvrouw half schepje musli geven? je weet wel die ene mooie blondje die naar Queen Grace staat :-)

wij zijn morgen niet op stal, ze heeft ook een dagje vrij, maar een half schepje musli is altijd erg welkom. het zit in de zwarte ton voor haar stal, zit ook schep in

thankssssssssss