Ja klopt! I like! Had Romi die niet in het bruin? ..
Ik ga denk ik voor cap 2.. en m'n H&M wintercatalogus is op de mat gevallen yeah!
Whaha, ja.. met alleen maar onze berichten
1234
Geplaatst: 21-07-09 14:18
jaaah heb die catalogus net ook door zitten bladeren xD Alleen nog niet veel leuks gezien Maar komt nog wel Ben nu ook nog niet in de winter stemming De 'zomer moet nog komen'
indd Moeten echt wat meer mensen gaan posten hier, anders lijken wij zo bokt-verslaafd Dan valt het niet zo op
Maar Merle en Olga zitten zowieso al bijna niet op bokt xD
Pff, ik heb het idee dat het al herfst aan het worden is Whaha, ja klopt maar ik verveel me ook gewoon
1234
Geplaatst: 21-07-09 14:25
haha jaah xD Maar ik ga nog over 19 dagen naar Thailand/dubai,dus heb echt het gevoel alsof de zomer nog moet komen alsof het hier nog herfst is tis nu wel warm hier, maar zo broeierig en bewolkt
ikke ook, niets te doen nja ben nu maar weer beetje op horsetycoon.nl bezig (hoe levenloos )
Whaha lekkerr.. Ik ga verder nergens heen .. njah vind dit weer wel oke, behalve die blinde vliegen zeg! jeutje..
Haha, ik ben aan het denken over een portfolio website zoals ik gister al zei, maar het is zoo moeilijk ..
1234
Geplaatst: 21-07-09 14:43
Wij hebben hier geen vliegen xD nja bijna niet maar woon hier ook in de stad, dus tja.. En dazen zitten hier ook niet echt chill zou t echt niet overleven als k iedere keer als je een stap buiten zet met die beesten zit xD die beesten zijn irritant
Mis je Domaine du menil nog niet? xD Of ben je blij dat je daar nu vanaf bent?
Whaha, ja nou is het ook hoor.. gelukkig zitten ze hier thuis ook niet.. maar op stal! Én m'n bak ligt vol in de zon.. dus ik heb gewoon dazen paradijs op stal Maar ja, ik heb eigen gemaakte vliegenspray en ik ga knoflook voeren denk ik.. ik weet het ook niet meer
Haha, ja ergens wel.. had me ingesteld om 5 weken daar te zitten maar jah, nu train ik mooi me eigen peerd en kan ik in het najaar mooi op les..
1234
Geplaatst: 21-07-09 15:01
Das wel relaxt ik kan maar 1 keer in de 2 weken rijden nu nouwja ga denk ik volgende week xtje extra rijden xD ff alvast mn ritten van als ik op vakantie (en op kamp) ben inhalen wil ook gewoon kunnen rijden wanneer ik wil Maar een eigen paard zit er nog ff niet in xD
Whaha relaxed dat is wel weer fijn dan Haha, ja dat is wel veel makkelijker hoor, rijden wanneer je zelf wil.. verzorgpaard dan?
1234
Geplaatst: 21-07-09 15:15
heb hier lang gekeken naar verzorgpaard, maar is hier bijna niet te vinden naja alleen ver weg xD en heb ook geen tijd daarvoor En volgend jaar examenjaar, dus dat gaat em ook niet worden
Meraki
Geplaatst: 21-07-09 15:50
ik wordt moe van het gezeur hier..
"je moet gaan werken" .. "ga eens wat doen" .. "begin maar wat voor jezelf dan"
1234
Geplaatst: 21-07-09 15:58
xD voor die mensen is het wel lekker makkelijk te zeggen zo ja Alsof werken altijd leuk is in de vakantie nja je hebt er dan wel wat geld bij ,maartoch...
Ik moet komende 3 weken alleen op donderdag/vrijdag post rondbrengen hier in de buurt xD Heb zelf hele tijd gezocht naar werk, maar niets leuks achjaaahh Komt nog wel
ja ik ben 17 jaar naar school heen geweest mag ik.. in godsvredesnaam.. 'even' genieten.. van het feit dat ik KLAAR ben ik ben al 5 jaar aan het fokking schoonmaken *kotst* .. bah! en dan moet ik nu wéér gaan werken volgens mij snappen ze niet dat niemand reclame wil momenteel .. :S
1234
Geplaatst: 21-07-09 16:08
whaha indd xD Ik zou echt feest gaan vieren als ik eindelijk klaar ben met school maar moet nog ehh zown minstens 5/7 jaar xD
Whaha, wees blij Mij ook niet hoor, winkel en horeca zowieso niet.. heb wel een tijdje in de horeca gestaan maar dat was niks voor mij En ik heb op een dierenkliniek/dierenhotel gewerkt.. maar die baas was niet zo fantastisch zeg maar
haha xD ik zocht ook vaak naar dierenpensions ofzo maar die zijn allemaal verder weg xD of ze nemen alleen mensen aan die met een opleiding dierverzorging bezig zijn oid of 18+ zijn heel irritant als je dan 16/17 bent en nog op middelbareschool zit gewoon
ben mn moeder toch wel dankbaar dat ze vandaag dat eten met mn oma's had gepland Zou dus vandaag moeten rijden, over uurtje, en tis nu keihard aan het gieten hier xD
xPassion
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-09 23:19
De foto's staan op myn hyves
En ff het nieuws van de dag; ik heb waarschijnlijk werk Was met mn mams uit eten gegaan, en had aan het meisje in de bediening gevraagt of ze nog iemand zochten. Bleek dat de zoon van de baas net aan haar had gevraagd of zij aan mij wou vragen of ik daar wou werken. *logische zin hea* Dus ik word deze week gebeld en mag sowiezo een proefdag komen draaien Echt ideaal want het restaurant is 5min lopen van mn huisje af, nu maar hopen dat ik niks laat vallen