Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Ik had vandaag wedstrijd in Venhuizen. Het was WARM om te rijden, echt zweten dus. Het inrijden ging wel lekker buiten, maar toen we naar de binnenbak gingen om het proefje te rijden, kreeg Val nog net geen hartverzakking! Venhuizen heeft een drukke binnenbak, met allerlei hindernissen aan de zijkant en heel veel reclameborden, met als klap op de vuurpijl een jury die naast de bak in het juryhok zit. Hij ging weer in de ankers, maar uiteindelijk ging het toch wel. We hadden 180 en 178 punten en een ervaring erbij.

Tytje schreef:Ik had vandaag wedstrijd in Venhuizen. Het was WARM om te rijden, echt zweten dus. Het inrijden ging wel lekker buiten, maar toen we naar de binnenbak gingen om het proefje te rijden, kreeg Val nog net geen hartverzakking! Venhuizen heeft een drukke binnenbak, met allerlei hindernissen aan de zijkant en heel veel reclameborden, met als klap op de vuurpijl een jury die naast de bak in het juryhok zit. Hij ging weer in de ankers, maar uiteindelijk ging het toch wel. We hadden 180 en 178 punten en een ervaring erbij.
ATE schreef:Tytje schreef:Ik had vandaag wedstrijd in Venhuizen. Het was WARM om te rijden, echt zweten dus. Het inrijden ging wel lekker buiten, maar toen we naar de binnenbak gingen om het proefje te rijden, kreeg Val nog net geen hartverzakking! Venhuizen heeft een drukke binnenbak, met allerlei hindernissen aan de zijkant en heel veel reclameborden, met als klap op de vuurpijl een jury die naast de bak in het juryhok zit. Hij ging weer in de ankers, maar uiteindelijk ging het toch wel. We hadden 180 en 178 punten en een ervaring erbij.
hahahaha jammer voor jouw maar ik vind het komisch hoe sommige paarden reageren
wie weet kun je daar iets aan doe n in drente