valt wel mee denk ik hoor met de spierpijn, zo hoog was het niet. Hij zou eerder spierpijn hebben van de buitenrit met al dat gecros en gehuppel
ilieben schreef:Maar dan heb je nog steeds niet op hem gesprongen jo!Nee dat is waar, nou na de stranrit maar een zondagje plannen!
Ik heb wat kleding op marktplaats gezet, misschien iets voor jullie bij.... Klik even op bekijk alle advertentie's van deze aanbieder dan zie je ze allemaal.
josewoos schreef:ilieben schreef:Maar dan heb je nog steeds niet op hem gesprongen jo!Nee dat is waar, nou na de stranrit maar een zondagje plannen!Ja dat moeten we echt doen, heeft hij ook geoefend voordat we 19 april gaan springen
ilieben schreef:josewoos schreef:zo, ik lig lekker in bedDas wel beter met dat wire-less internet! kan ik niet.....Ja echt lekker! Of in de zomer lekker buiten op het balkon! (al is het wel moeilijk te lezen met zo'n felle zon)
Shetjjee__x schreef:[RIJ-ITP] Een keer iets anders... Schriktraining! haha, zelfde schriktraining als die van ons Het zijn gewoon tinkers, die schrikken toch ook nooit? hihi