Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hetismij schreef:Ik wil heel graag naar week 8c (dus sgw paarden t/m 20 jaar) maaar kan iemand mij misschien een beetje de dagdeling van zo'n sgw week uitleggen? ik ben er nog nooit geweest en ben wel benieuwd.
Ga je echt elke dag crossen of ga je ook gewoon springen? en krijg je dan ook dressuurles of is dat echt alleen bij de allround weken?
alvast bedankt!
Joki schreef:Nee logisch want hoe zou het moeten als je het dan niet haalt, dan zou iedereen opeens moeten worden uitgeschreven ofzo. Daarbij is allround ook gewoon leuk hoor
_Fieke schreef:Joki schreef:Nee logisch want hoe zou het moeten als je het dan niet haalt, dan zou iedereen opeens moeten worden uitgeschreven ofzo. Daarbij is allround ook gewoon leuk hoor
Ik wilde dat ik allrround kon doen, maar de pony die ik meeneem heeft spat en mag dus niet meer springen.
Nouja 1 hindernisje en wat balkjes maar verder niet. Dus dan zou een allround week niet echt op ze plaats zijn
Opzich natuurlijk logischmaar wel jammer
scappa schreef:Voor de sgw week zijn geen winstpunten nodig. ik heb het met mijn paard gedaan was ook nog niet gestart hij was alleen te jong vondt ik en niet op conditie. heb de meeste tijd niet mee gedaan achter af erg zonde van het geld maar wel goede ervaring voor hem
Yvie_Juudje schreef:Oke dan is het goed.
Ik begreep namelijk eerst dat alround op B/L niveau is.
Maar daar kunnen dus net zo goed mensen tussen zitten op M/Z niveau?
MeAndManuel schreef:anneve schreef:Weet iemand vanaf wanneer je in kunt schrijven?
Vorig jaar was het nl. al in januari en voor sommige weken moet je er snel bij zijn.
Umm het staat in de paard&sport....
In die van december staat geloof ik meer info...
Verder weet ik het ook niet
hetismij schreef:Ik wil heel graag naar week 8c (dus sgw paarden t/m 20 jaar) maaar kan iemand mij misschien een beetje de dagdeling van zo'n sgw week uitleggen? ik ben er nog nooit geweest en ben wel benieuwd.
Ga je echt elke dag crossen of ga je ook gewoon springen? en krijg je dan ook dressuurles of is dat echt alleen bij de allround weken?
alvast bedankt!