les (= vrijdagles) reed. Was het vrijdag alleen btje
vergeten te melden in de les
. Denk er net pas weer aan, hihi
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Kelly_Taco schreef:Belin veel plezier straks op je nieuwe stal.Voor jou wel ideaal denk ik, en dichterbij huis!Iedereen nog een gelukkig en gezond 2009 gewenst met veel paardrijplezier!En toen had je een nieuwe hobbyhttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=194&t=1047231
Talida schreef:sniesie, ik heb jouw deken en mijn longeertouw maar gered uit de regen
xveer schreef:_Rijkie_ schreef:Moest m echt stilzetten en dan nog bleef ze met haar kont naar me toe staan
Naja zal wel weer tijdelijk zijn
Muts is het ook![]()
Rijkie, morgen gaat 't vriezen dus de longeerring zal wel weer keihard zijn.. Zal k haar dan maar een uurtje in de molen zetten dat Pris haar 's avonds als het kan nog even in de mini zet?
Talida schreef:Kelly_Taco schreef:Belin veel plezier straks op je nieuwe stal.Voor jou wel ideaal denk ik, en dichterbij huis!Iedereen nog een gelukkig en gezond 2009 gewenst met veel paardrijplezier!En toen had je een nieuwe hobbyhttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=194&t=1047231
Tis bijna 2x zo ver van mn huis![]()
Taco kan ook alles he, zitten echt leuke foto's tussen. Volgens mij zou Tal het ook wel wat vinden maar ze heeft pech. Heeft ie nou nog de pipi stippen op zn lijf staan?
Gelukkig wordt het niet erger, maar het staat niet zo mooi, hihi!
goedenmorgen op deze zwaaaaaaaaaaare morgen
_Fieke schreef:goedenmorgen op deze zwaaaaaaaaaaare morgen
_Fieke schreef:goedenmorgen op deze zwaaaaaaaaaaare morgen

_Rijkie_ schreef:Zijn er hier wel eens mensen in Batavia stad geweest?
BF en ik hebben eindelijk eens allebei een weekend vrij dus zondag willen we gaan shoppen
Maar nou lijkt het mij wel eens leuk om daat heen te gaan... EN ze hebben uitverkoop![]()
_Rijkie_ schreef:Zijn er hier wel eens mensen in Batavia stad geweest?
BF en ik hebben eindelijk eens allebei een weekend vrij dus zondag willen we gaan shoppen
Maar nou lijkt het mij wel eens leuk om daat heen te gaan... EN ze hebben uitverkoop![]()
Talida schreef:Veertje, heb jij vanaf volgende week maandag als je mina doet ook ff tijd voor Tal? paddockje, molen, opstrooien, niet bijzonders?
Dan kan Snies dr savonds nog ff in de molen zetten. ben echt heel benieuwd hoe mn cursus gaat zijn
Hij start niet! Heb het echt al 20 min. staan proberen maar er gebeurd gewoon niks...
JoNew schreef:Jee en het thema is apres ski he! Moet ik dan echt in me ski outfit!! Als t binnen wordt dan is t wel een beetje warm
dus dan is zo'n skipak helemaal niet zo verkeerd!