Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Misskaren

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:16

Yep, aan de Papeweg, naast de Horsten. Je kent het ?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:18

kennen is een groot woord, maar ik weet waar het zit :j

leuk hoor! supergaaf voor je, ik heb alief sinds januari daarvoor ook altijd bijgereden,
maar een eigen paard is echt veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:37

Mooi dier!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:17

leuk dier hoor

veel plezier met hem

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:25

wauw leuk beesie hoor!!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:29

@ wonderworst... die van jou is trouwens ook erg gaaf. dat koppie vind ik heerlijk

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 21:57

dankjee :D

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 22:52

haaay allemaal :D

ik heb geloof ik een paar van jullie net ff gezien op stal
woogy geloof ik en die t baasje van elvis, en van donna als k t goed heb hoor :Y)

maargoed hij staat er :D :D
vond het allemaal wat spannend maar gelukkig at hij wel das belangrijk :P
loop morge stage dus kan morgen de hele dag van hem genieten :9

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:14

Klopt, je stond bij zijn nieuwe woning te praten met Herman, toen ik me borstel aan het zoeken was en tot de ontdekking kwam dat Baco niet in zijn eigen box stond. Eigenaar van Donna, dat ben ik.
( Heb me borstel gevonden )

Vandaag na me werk naar me meisje geweest, even eten geven en vlug borstel er over heen halen, nou ja vlug, je kan blijven poetsen en er blijven haren van af komen, er komt geen eind aan. Nu weet ik weer waarom ik me meisje normaal elke jaar scheer, hahaha Het moet toch eens ophouden , dat verharen.
Als het weer teminste mee wil blijven werken ...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:15

Ik ga morgen je kanjer eens bewonderen ,haleyjames

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:23

klopt woogy had het met cees over andere kind wat nog steeds bij de dokter staat.
Tag d'r voet zit nog weinig herstel in, het is wel schoon maar bloed nog tussentijds. Was bij d'r wezen kijken weet niet waarmee ze d'r injecteren(kalmeringsmiddel of misschien ontstekingsremmers?) maar echt gezellig wordt ze er niet van...Hoop toch wel dat ze heel erg gauw mee naar huis kan, vind het maar niks dat ze daar staat, ze hoort gewoon in d'r eigen hok, waar ik d'r elke dag in de gaten kan houden. Ze hoort gewoon 's morgens in dat kampje tussen de andere pismerries te scharrelen...ik mis m'n meisje en d'r nukken ;(

Karen gefeliciteerd!! en alvast veel plezier toegewenst met je gozer. River Dance is echt een geweldige naam, mooi koppie wat erbij hoort.

Ilvy, ik zag inderdaad een heel bouwwerk voor me zo'n soort ding als wat epileptische mensen om hun hoofd hebben maar dan dus om je arm heen. LOL m'n fantasie nam de vrije loop ;)
Laatst bijgewerkt door Woogy op 01-04-09 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:26

haha ja was zo bezig met dat paard in mn hoofd dat er later een lichtje ging brande van; heey stond er niet op haar profiel dat ze baco reed oowjaa dan moest zij dat zijn haha stom :P

mooi dat je je borstel hebt gevonde :+ !

en jaah ik kan het nog steeds niet gelove! eindelijk een eigen paard :D
moet hem morgen zelf ook nog is gaan bewondere en blijve knijpe in mn arm, hopend dat ik niet droom :Y)

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:28

@ woogy, echt vervelend dat t nog steeds niet lekker gaat met je beesiee, hoop ook voor je dat ze snel weer terug naar dr eige plekkie kan :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:32

Was een beetje aan het stoeien met d'r in de box, benen vlogen om me oren heen, ze staat immers bijna de hele dag binnen, even eruit om het verband te wisselen en dan weer op hok. Ik mis m'n meisje gewoon, vorige week stond ze daar ook al, vind het geowon niet fijn.

kimtiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:29

Hey !!

en ook ik heb eindelijk gevonden hoe ik hier kan reageren!!! ( heeft maar 2 weken geduurd:P:P)

Haleyjames: je paard is echt een mooi dier om te zien! hoop dat je echt veel plezier van zult hebben. ( als je je afvraagt wie ik ben, ik was er vanmorgen ook met mesten en was doc aan het helpen.... )

Woogy, echt rot van tag, hoop dat die er snel bovenop komt!

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:54

heey kim :D
nee was er al achter gekome dat je paardje tiffany heet :P
zag op je kasje een mooie foto van jullie

zo te zien spring je graag met haar :D
leuk hoor!!

en ik hoop ook dat ik samen met hem veel plezier ga hebben maar dat gaat vast lukken, de schat :o

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:02

haleyjames schreef:
heey kim :D
nee was er al achter gekome dat je paardje tiffany heet :P
zag op je kasje een mooie foto van jullie

zo te zien spring je graag met haar :D
leuk hoor!!

en ik hoop ook dat ik samen met hem veel plezier ga hebben maar dat gaat vast lukken, de schat :o

Die van mij heet ook Tiffany :D
Hehe, ik heb vammiddag even met je staan praten, ik stond met 'mijn' Tiffany bij jullie voor de huisstal in het zonnetje te poetsen :)

Ik heb eerst heerlijk op Tiffers gereden vandaag ... ik heb dr maar heel even opgepakt, maar ze pakte het weer errug fijn op, dus vond het toen wel weer mooi geweest! Ze heeft gister vastgehangen in dr stal en ze was daar gister een beetje gevoelig op, dus was voorzichtig, maar na wat ze me liet voelen denk ik dat het wel meevalt! :)
Overigens mijn complimenten/dank aan Cees, hij was ervan geschrokken dat tiff was blijven hangen, en toen ik vandaag kwam was er al gelijk wat aan dat haankje gedaan! Echt helemaal top, erg fijn!

Daarna nog even op Venga gereden... wat een heerlijk lekker dier is dat zeg...
Het is gewoon een cadeau'tje om met dat dier te werken! Ik zei het al tegen Kim: Zuinig op zijn!! :D
Nogmaals bedankt voor de lekkere rit!! :)
Laatst bijgewerkt door jarrah op 02-04-09 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:03

ik ga morgen f bij je paardje spieken harleyjames

bay heeft vandaag gevoetbald met een dode kikker
ze liep er per ongeluk tegen aan, omdat ze haar benen weer is niet optilde, ze keek een beetje raar van wat is dat nou, dan lopen we gewoon weer naar de kikker en geven we hem gewoon nog even een trap na, maf paard

daarna vervolgens nog eens de hele poetskist over hoop halen

ze vond zich zelf erg grappig vandaag geloof ik

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:12

@ haleyjames, volgens mij heb ik jou ook gezien vandaag :P... jullie stonden toch in de buitenbak, toen kwam ik net langs lopen om de drafbaan af te wandelen...

wat een lekker weer zeg!!

en woogy,, ik hoop dat het snel weer beter gaat met tag, en dat mijn paardje ook snel weer een buurvrouw heeft !! pfoe wat een gedoe he...

hee kim, jij ook op bokt :P...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:18

;( was vanavond weer langs bij Tag, ze was een beetje door de box aan het wandelen, nog steeds lam kreupel. Ze staat wel nog met drukverbandje maar blijkbaar heeft het weinig effect nou. Ze wordt wel steeds fitter dus ze hebben vast een hele kluif aan d'r.
Dus voorlopig moet Andante het nog alleen af...

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:24

:(:)

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:46

Citaat:
Overigens mijn complimenten/dank aan Cees, hij was ervan geschrokken dat tiff was blijven hangen, en toen ik vandaag kwam was er al gelijk wat aan dat haankje gedaan! Echt helemaal top, erg fijn!

@Jarrah, wanneer was dat dan en wat voor haak dan?? Was gistermiddag op stal en met Tiff was niks aan de hand ? Ze kwam als gewoonlijk ff een aai over d'r bol halan :D Maarre altijd complimenten aan Cees en Co, als er wat is, is het altijd supersnel verholpen !!

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:12

@ jarrah, jaa lekker met je staan kletse wist niet dat tie van jou ook tifanny heette en fijn dat t niks ernstig is van dat blijve hange!!

@ bailey haha lol zie het al voor me "paard dood kikker" :+

@ wonderworst, dr kwame ineens zoveel paardjes de baan op litri stuiterde alle kanten op dus heb niet echt kunne kijke :9 , welke stal staat jou beesie?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:39

Wordt gezellig met alle Kim's en Tiff's :D.
Dat is even schrikken Jarrah, hopelijk heeft ze niks gewond oid? Hopelijk met de schrik bekomen.
Ja die arme Tag, ze heeft echt dubbele pech, ik hoop voor haar dat haar zool snel geneesd.
Kan helaas niet meer in de auto, tot de arts mijn arm genezen verklaart :( , las ik in mijn verzekeringspolis. Als ik bv een ongeluk krijg, ben ik niet verzekerd.. foutje dus :D . Ik heb niet auto gereden bij deze :D.
Morgen gelukkig weer naar stal, vriendlief brengt mij gelukkig :).

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:42

@ haleyjames... in de gamma stal, schuin tegen over tiffany van kim,,,

@ noah2006 ja ik mag ook geen scooter rijden omdat me vinger gebroken is, terwijl ik wel bijna alles kan doen, maar ja dan ben ik ook niet verzekerd, dus dan maar niet :P