Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LieZ_Horses schreef:Dat is flauw Rosa!
ik wel even veel bokten 

Je weet maar nooit.

Ik ga ook regelmatig met Donna (d0nnaa_dan hier in het topic) naar het bos.
Ik heet Roosmarijn (maar dat had je vast al door
), 16 jaar en zit nu in vwo 5. Drie verzorgpaarden: Gipsy, Tukker en Max. Max rij ik samen met Donna en haar zusje in. En Donna's zusje komt het ook regelmatig poetsen. En als ik tijd heb doe ik dat zelf ook wel eens of ga ik in de bak wat oefenen. Tukker longeer ik tijdelijk 2x per week tot dat hij verkocht is. Over de rest van de paarden en oud-verzorgpaardes > zie profiel.
Rij het liefst op Otis of Chester ofzow.

_Roosmarijn_ schreef:Nee, Gipsy is mijn verzorgpaard, ik mag hem doen wanneer ik wil en mag ook alles met hem doen. Maar dressuurmatig kan hij niet meer gereden worden vanwege zijn artrose. Ik verzorg hem nu bijna een jaar.Ik ga ook regelmatig met Donna (d0nnaa_dan hier in het topic) naar het bos.
Ik zal me dan maar direct verder voorstellen.Ik heet Roosmarijn (maar dat had je vast al door
), 16 jaar en zit nu in vwo 5. Drie verzorgpaarden: Gipsy, Tukker en Max. Max rij ik samen met Donna en haar zusje in. En Donna's zusje komt het ook regelmatig poetsen. En als ik tijd heb doe ik dat zelf ook wel eens of ga ik in de bak wat oefenen. Tukker longeer ik tijdelijk 2x per week tot dat hij verkocht is. Over de rest van de paarden en oud-verzorgpaardes > zie profiel.
edit; En ik rij in de maandagavond les (20:00). Even vergeten..Rij het liefst op Otis of Chester ofzow.

_Roosmarijn_ schreef:Die manege? Of de manege?
').
en dan vertel ik het verhaal