meelen schreef:Hihi...goed om te weten, zal morgen eens bij Liquita kijken.Ik zag vanaaf nog wat grappigs op tv.
Over de kruin van een paard. Als hij tegen de klok in draait is hij of zij linkshandig (hoevig) en rechtsom rechtshoevig.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:Hihi...goed om te weten, zal morgen eens bij Liquita kijken.Ik zag vanaaf nog wat grappigs op tv.
Over de kruin van een paard. Als hij tegen de klok in draait is hij of zij linkshandig (hoevig) en rechtsom rechtshoevig.

LIQUITA schreef:Heb wel gezien dat de paarden bij elkaar gaan staan met hun kont voor de wind.
poepppppppppoeppppppppppppeperdepoep 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Hihi...goed om te weten, zal morgen eens bij Liquita kijken.Ik zag vanaaf nog wat grappigs op tv.
meelen schreef:Wat d8 je van z'n voorhoofd ATE?

ATE schreef:LIQUITA schreef:Heb wel gezien dat de paarden bij elkaar gaan staan met hun kont voor de wind.
en dan gaan ze een orkerst na doenpoepppppppppoeppppppppppppeperdepoep

LIQUITA schreef:was toch even benieuwd...
Hmmm welke kant draait het nou op???
meelen schreef:Hmmm nee, eigenlijk niet....dan klopt haar kruin wel...lijkt namelijk wel of die 2 kanten opdraaid.Heeft LIQUITA iets wat ze beter doet? links of rechtsom?

ATE schreef:en toch liquita ben ik blij dat wij vorige week op vakantie zijn geweest
ATE schreef:Ja zeker, dat zeg ik net nog tegen Ilse (op MSN).en toch liquita ben ik blij dat wij vorige week op vakantie zijn geweest

LIQUITA schreef:meelen schreef:Hmmm nee, eigenlijk niet....dan klopt haar kruin wel...lijkt namelijk wel of die 2 kanten opdraaid.Heeft LIQUITA iets wat ze beter doet? links of rechtsom?
meelen schreef:ATE schreef:en toch liquita ben ik blij dat wij vorige week op vakantie zijn geweest
Ja, waarom zou je daar niet blij over zijn. Het was toch geweldig?

LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja zeker, dat zeg ik net nog tegen Ilse (op MSN).en toch liquita ben ik blij dat wij vorige week op vakantie zijn geweest

ATE schreef:meelen schreef:
Ja, waarom zou je daar niet blij over zijn. Het was toch geweldig?
i.v.m het weer
LIQUITA schreef:Mijn GOD...wat een knal net...zit nu echt even te beven. Voelde de grond trillen, gaf gewoon een gil. Hoor nu een autoalarm afgaan.
ATE schreef:Erik zegt dat ik poepzak benLIQUITA schreef:Mijn GOD...wat een knal net...zit nu echt even te beven. Voelde de grond trillen, gaf gewoon een gil. Hoor nu een autoalarm afgaan.
jakkes houden jullie het wel daar ?

LIQUITA schreef:Mijn GOD...wat een knal net...zit nu echt even te beven. Voelde de grond trillen, gaf gewoon een gil. Hoor nu een autoalarm afgaan.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Mijn GOD...wat een knal net...zit nu echt even te beven. Voelde de grond trillen, gaf gewoon een gil. Hoor nu een autoalarm afgaan.
Hihihi, lachen toch.
Ik was laatst toch speciaal naar de polder gereden tijdens onweer en bliksem? Toen trilde het ook.
Gaaf hoor.

ATE schreef:nog twee weken werken en dan ben ik 2 weken vrij
meelen schreef:Ja vind ik ook, maar ik schrik toch altijd zo van die knal.LIQUITA schreef:Mijn GOD...wat een knal net...zit nu echt even te beven. Voelde de grond trillen, gaf gewoon een gil. Hoor nu een autoalarm afgaan.
Hihihi, lachen toch.
Ik was laatst toch speciaal naar de polder gereden tijdens onweer en bliksem? Toen trilde het ook.
Gaaf hoor.