LIQUITA schreef:meelen schreef:
Hahaha, dat dacht ik ook al. Maar ze zal de manege wel bedoelen denk ik.
Lijkt mij ook...........................maar Jo =![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel lief.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Hahaha, dat dacht ik ook al. Maar ze zal de manege wel bedoelen denk ik.
![]()
![]()
![]()

?
LIQUITA schreef:HEEEEEEEEEEEEEEEL LIEF!!!!!!!!!!!!!!!
meelen schreef:LIQUITA schreef:
![]()
![]()
![]()
Maar wel lief.
meelen schreef:O-oooooooh KIJK NOU EENS
KNMI geeft waarschuwing
Het KNMI heeft maandagmiddag een waarschuwing gegeven voor de komende 24 uur. Maandagavond en in de nacht van maandag op dinsdag gaat het vooral in het westelijke deel van het land hard regenen. „Dat kan leiden tot wateroverlast.” Bovendien gaat het dinsdagochtend aan de kust hard waaien.

ATE schreef:meelen schreef:O-oooooooh KIJK NOU EENS
KNMI geeft waarschuwing
Het KNMI heeft maandagmiddag een waarschuwing gegeven voor de komende 24 uur. Maandagavond en in de nacht van maandag op dinsdag gaat het vooral in het westelijke deel van het land hard regenen. „Dat kan leiden tot wateroverlast.” Bovendien gaat het dinsdagochtend aan de kust hard waaien.
en nu maar hopen dat ate boyd en tyson kunnen zwemmen
ATE schreef:meelen schreef:O-oooooooh KIJK NOU EENS
KNMI geeft waarschuwing

ATE schreef:ja ik hoor en zie het doe wel zo mans maar vind het stinkmodder hoor dat paarden nog op land staan
LIQUITA schreef:ATE schreef:
Morgen overdag toch maar even bij ze kijken, Jo???
ATE schreef:ja is goed de pony s staan al binnen de oude eigennaar van gipsy was er vanavond die heeft samen met iris de pony s binnen gehaald
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja is goed de pony s staan al binnen de oude eigennaar van gipsy was er vanavond die heeft samen met iris de pony s binnen gehaald
Okeej....
Volgens mij moet ik nog wel ergens rubbere kaplaarzen hebben. Morgen meteen maar even op zoek, hihi.
hoe laat ben je er ?? LIQUITA schreef:We kunnen ook vragen of we de duikpakken van benookduiker en duikertje mogen lenen.
Hoe laat? Zal ik je bellen zodra ik wakker ben? Wil wel heel graag een beetje uitslapen...althans geen wekker zetten, kan heel goed zijn dat ik toch vroeg wakker ben.
Mireille1970 schreef:Succes morgen dames
.
Mireille1970 schreef:Succes morgen dames
ATE schreef:ik ga nog ff lekker hangen op bankje leuke serie op ned 3 kijken