Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

...spoelde Diddle zowat weg! Ik heb hem maar snel binnengezet!
Toen moest ze wachten aan de muur en mocht Heli eerst, ouderen voor laten gaan!
Nou, toen probeerde ze toch de stal in te rennen, maar ze was vergeten dat ik heel strenk was, dus , en ook heel sterk en toen had ze toch wel een beetje respect voor me
Ze is veilig en rustig naar binnen gegaan, brave Donna
) en nu heeft ze weer minder last, maar ze zal toch even voor een foto moeten..
Echt balen, had er echt ff zin in
Mike wilde donderdagmiddag komen, maar er kan helemaal niemand donderdag, behalve ik dan
Nou ja, dan maar een weekje doortrainen en hopen dat het volgende week beter weer is

NuggT schreef:Madje houd van snijden.
en weet hoe dat moet hahaha..
sterkte tegewenst
NuggT schreef:Sily schreef:Anous het regent hierIk ben er vanavond even om wat aan Loon te geven en neem dan ook gelijk geld plus paspoort mee voor de enting.
Er staan geen entingen in Lay haar boekje, bij Duindigt werd dat allemaal tegelijkertijd gedaan en niet opgeschreven, beetje onhandig vandaar dat ik ook zo laat was met inschrijven want moest eerst de vorige eigenaar opnemen voor de precieze enting datum.
Dus zie julie vanavond.
Xeen een leuke eerste dag, de hele winkel staat nog vol met spullen van zodag hahahaha.
Gelukkig kan jij je beperken tot de beestjes verschonen![]()
Als iemand trouwens nog nieuwe handschoenen nodig heeft en de domy suede wel lekker vinden, die gaan vanaf morgen de reclame in voor €5,- per paar, bruin, zwart en wit maten xxs t/m xxl.
Zo heb ik mijn vertellende plicht weer gedaan
Ik ben geintresseerd.
Ben al lang op zoek naar handschoentjes maar het is er nooit van gekomen haha.
Dan maar even naar Syl he?

,
. Totdat ze doorhad dat het leuk was. Ben ook nog even stukje met Anousje en Mariek naar buiten geweest. Vesra kon ze bijhouden die Bies en Ko, in gestrekte draf. Dat zit egt niet
.
En Tara heeft ook vrijgesprongen. Kleine ukkepuk gewoon 50 cm

. Is helemaal niet zo vroeg. Maar het is al aardig laat, dus ik ga naar bed.
Zoonlief heeft een andere overgekocht van zijn beste vriend gisteren. Die had een hele nieuwe gekocht en Jeff mocht deze overkopen. Degene die hij heeft gekocht is meer geschikt om snelle spellen mee te spelen.......
, gaat ons zeker lukken !
Jeffrey werd het zeker wel zat dat je altijd zit te bokken en hij daardoor niet op i-net kan
hihi
Wehehehehe Binar schreef:Is er nog iemand die a.s. maandag wil lessen??? heb nog een plekje vrij!!!
Lekker Kaar, dat je nu je eigen compu hebtJeffrey werd het zeker wel zat dat je altijd zit te bokken en hij daardoor niet op i-net kan
hihi