Uhhh nee ik heb alleen boodschappen gedaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

astridastrid schreef:Ooh ik ben benieuwd naar foto's/ films!
Ik zal snel mijn archieven doorspitten voor leuke Mari-pics, heb er echt een HOOP, hij is natuurlijk echt fotomodel geweest voor HH! En ik heb ook nog leuke 1M-springfoto's!
Nou, saai hoor Denies, geen lunch beneden, er zijn weinig mensen... Ik heb nog niets gehoord van de foto's, vond je ze zo lelijk, hihi?
sniesie schreef:De meeste zijn verstandig en zijn lekker vrij
)Angelkisssss schreef:sniesie schreef:De meeste zijn verstandig en zijn lekker vrij
Tja je hebt werk paarden en luxe paarden.....ik was vanochtend al om 7.15 uur met mijn eerste patiënt bezig (wel vandaag geluk dat ik om half 4 al naar huis mocht)
tot straks op stal Denies!
Talida schreef:Zet jij ze nog even in de paddock denies?
Heb mn les voor morgen maar weer afgezegd, Tal wil gewoon niet aan de bak. Heb toch liever dat ze gewoon een keer duidelijk kreupel of iets is, in plaats van weer van dat vage gedoe waar niemand zn vinger op kan leggen![]()
zucht had net weer een beetje de motivatie terug gevonden om aan de slag te gaan met een goed zadel, loopt ze weer niet lekker. Laatste keer dat het goed ging was met de kur, en daarvoor ging het eigenlijk ook al niet
sniesie schreef:Tot zo! Mag je even "werken" op onze luxe paarden
xManon_ schreef:He das balen Belinda!
Ik wist niet dat je al zovaak van die rotdingen hebt gehad, echt poedersuiker!
Succes ermee
xManon_ schreef:Nou lekker![]()
Doen ze wat met dat beestje überhaupt Jantine?
Want als jij even niet gaat, staat ie volgensmij ook alleen maar te niksen? Tenminste dat maakte ik op uit jouw verhalen.
Kan je meteen je vest meenemen. 
Gelukkig hebben ze jou dan. 
Wat had jij uitgekozen? Elise had een dekje. En gaaf dat je nu legaal met je nieuwe hoofdstel mag rijden. (Ja, heb alles terug gelezen)

Kwam er heerlijk uit
.

Echt geen zin in,
Daarna door naar
Talida schreef:ja, snif. of ze heeft dikke benen, of wil niet lopen, of heeft een kop vol met bulten, of weet ik het. Het is zo vaag allemaal, daar kan ik gewoon niet zo goed tegen....