Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Anne_x schreef:xchristienx schreef:ik heb mijn bevestiging voor de jongerenTRECtocht al binnenwat leuk.
Ik moet mijn inschrijfformulier nog op de post doen, maar als t goed is zijn er al 2 plekken voor ons gereserveerd.
Hoe lang geleden had jij je inschrijfformulier op de post gedaan?

.
mAnDyXX schreef:Anneke zullen we anders in de 1e week weer gaan?
beter laat dan nooit toch??

) x_Anne_x schreef:He het paard van die vriendin van mij (ladypaard @bokt) waarmee ik op trectocht ga, heeft nog al wel eens iets dus er is een kans dat ie straks toch niet mee kan. Weten jullie misschien hoe dat zit. Als zij nu aangeeft dat ze haar eigen paard meeneemt en t blijkt later toch niet te kunnen. Is er dan nog een paard voor haar. Of kan ze beter zeggen dat ze niet haar eigen paard mee neemt en een week van te voren toch beslissen haar mee te nemen?
Dus je kan gewoon een eigen paard opgeven. Als ie dan niet mee kan om wat voor reden dan ook, bel je dat even af!
Nienke gaat mee 
Eef1400 schreef:Ikke waarschijnlijk dan..Maar ik ga op pkheb net het boekingsformulier uitgeprint en ga hem zo snel mogelijk invullen en opsturen.
ga de enerlaatste week met x_staceyy (hier op bokt)
we hebben er al erg veel zin in
wie gaan er nog meer deze week ?
hestr schreef:Nikita & ik zijn waarschijnlijk (indien er plek is) weer van de partij met TRECtocht
wat leuk, is vast nog wel plek joh, t is nog maar januari x_Anne_x schreef:hestr schreef:Nikita & ik zijn waarschijnlijk (indien er plek is) weer van de partij met TRECtochtwat leuk, is vast nog wel plek joh, t is nog maar januari
ktink schreef:Half december zat de TRECtocht al halfvol!
Maar op zich denk ik dat er nog wel plek is..
Ik zou alleen niet wachten tot juni ofzoo, want dat zit ie echt vol![]()

Maar dat regelenen ze pas in maart dus nog geen idee in welke week we gaan. Ik ben een beetje uitgekeken op JT dus dat TRECtocht leek me wel wat maar ik ben op vakantie in die week.
Wie gaan er allemaal weer naar t reelaer van vorig jaar week 3 JT2? 

(ga de 3e week
met nog 2 vriendinnen...
)