Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:30

Hahaha nee idd Clown

Lukte het trouwens een beetje met Gentle op de drafbaan Suus? Ze vinden elkaar wel erg lief he? Schijnheilig

Nou, ik ben thuis en ein-de-lijk de foto's aan het uploaden om een topic te maken! Wat was Whis vies zeg na al dat rennen in de bak! Vanmorgen had ik ijverig gepoetst en nu vanmiddag moest ik weer ijverig poetsen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:40

Gentle was opeens heel jolig en begon te bokken en steigeren enzo Rolleyes , ben ff flink boos geworden en toen deed ze weer redelijk normaal. Wel lekker gereden trouwens.

Eindelijk komt 't Whistopic eraan Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:00

Hahaha als de foto´s een beetje opschieten met laden Clown

Ja ik zag het idd gebeuren. En Whis maakte het nog even mooi af door een skup tegen het hek te geven. Mafkees, ze zag Gentle en begon zich toch aan te stellen! Daarna heeft ze nog minstens 10min gek gedaan. Het heeft mooie foto's opgeleverd Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:02

*LOL* Ben benieuwd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:03

Mwuahahaha het zijn 71 foto's. Zal ik ze allemaal op bokt zetten? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:04

*LOL* Max is 15 foto's per topic en de rest in een linkje, ik zou de 15 mooiste uitkiezen en die posten. De linkjes worden niet altijd bekeken. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:45

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:56

Whis Lovers

"Muahaha, 2 fast 4 camera Clown "
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:09

Hahahaha snelheidsduivel Clown Die vlechtjes vind ik zo grappig Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:17

*LOL* 't Is ff wennen Whis met vlechtjes Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 09:46

Hahaha echt wel Clown Maar gisteren zij iemand dat het haar wel veel meer merrie-achtig maakt *LOL*

Vanavond ga ik naar stal met ál mijn spullen. Gisteren heb ik een kastje gekregen dus ik ga even kijken hoeveel ik erin kan proppen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 09:51

*LOL*

Ik heb heel veel moeite om m'n kast fatsoenlijk te houden en genoeg ruimte over te houden. *LOL* Volgens mij heb ik al 2 dekens op m'n kast gelegd. Moet maar even zo'n doorzichtige box meenemen en ze daar in doen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 09:57

Ja is een goed idee Clown Ik moet alleen mijn kastje delen met iemand. Weet eigenlijk niet wie Nagelbijten / Gniffelen Maar ik heb de bovenste plank dus ik zet er ook een emmer in zodat ik iig mijn spuletjes ook achterin leggen. Maar zonder emmer om op te staan ga ik er niet bij komen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:00

Waar is jouw kast? Mijne is waar die enorme boxen vroegah waren, daar hangt standaard een trappetje bij. Ik heb ook een bovenste plank en zonder 't trappetje kom ik er niet bij. Bloos

Onze Jack Russell staat bovenaan de trap te piepen, de kat ligt op de trap en nu durft ze niet naar beneden. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:08

Mijne is daar aan de overkant, bij de stal waar oa Yellow staat geloof ik. Ik heb de een na laatste in die rij. Wel lekker zo'n kast hoor *LOL* Hmm mss hangt er bij ons ook wel een trap die ik nog niet heb gezien Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:12

*LOL* Ik hoop 't voor je, 't is best lastig bij de bovenkant komen. *LOL*

M'n singel is trouwens goedgekeurd, ik weet niet of die om Stace past want die is natuurlijk heel veel kleiner dan Gentle. Nagelbijten / Gniffelen Maar dat zien we wel. Nagelbijten / Gniffelen

Trouwens, de Jack Russell heeft al d'r moed bij elkaar geraapt en is langs de kat naar beneden gegaan, ik ga ze ff uitlaten. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:18

Ooh hahaha arme Jack, katten zijn ook wel heel eng Nagelbijten / Gniffelen

Nou, het zal toch wel passen denk ik? Normaal zijn die singels wel een beetje standaart maat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:19

Ik snap btw nu waarom ze een slecht weer periode een depressie noemen. Ik word er aardig depressief van als ik naar buiten kijk Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:35

't Is een 30 inch, gemiddelde maat ja, maar tot nu toe heeft Stace enkel een 28 om d'r buikie gehad. Tong uitsteken

't Weer is idd niet om vrolijk van te worden.

Ohja! Ik heb mezelf eindelijk een skup onder m'n reet verkocht en ik ben een beetje fatsoenlijk gaan zitten. M'n houding is altijd zegmaar enorm problematisch geweest en nu dacht ik heel eigenwijs nu ga ik fatsoenlijk op 't paard zitten. Nagelbijten / Gniffelen Kreeg positieve reacties... Schijnheilig

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:35

Pfff, vreselijk dit weer. Ben vorige week ziek geweest, maar ik wil eigenlijk nu alweer mijn bed in. Nagelbijten / Gniffelen

Heb ook nog hoofdpijn, maar zit nog in mijn proeftijd, dus durfde niet langer thuis te blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:44

He jeetje dat is vervelend! Echt naar dat je ziek word in je proeftijd. Maar goed dat je weer naar je werk gaat, ze deinsen er niet voor terug om je eruit te kicken in je proeftijd. Ik heb het altijd vreemd gevonden, je kan er toch niets aan doen als je ziek bent?

Hahaha Suus, je moet wel consequent zijn voor jezelf he? Clown Nouja, het is iig opgemerkt! Mss dat met de wortels die er nu staan dat Stees de 30" gaat passen Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:47

Haha nou van mij hoeft ze niet zonodig een maatje te groeien bij d'r buikje, is d'r net een beetje af. Nagelbijten / Gniffelen

Ziek zijn in je proeftijd is idd minder Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:51

Steesje ziet er mooi uit nu *LOL* Ik ga denk ik ff naar de kruidvat om de hoek en de foto's afdrukken. Als het niet te duur is om foto's uit zo'n apparaat te laten afdrukken Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:57

Daar kan ik niet over meepraten, nog nooit laten doen.

Zo, lekkere dagen gehad in Belgie, geshopt in Aken (2 broeken van mijn favoriete merk gescoord) eindelijk weer eens koffie bij de Starbucks gescoord, (Gingerbread Latte met extra slagroom, is echt zo lekker!) en s'avonds de verkiezing tot sportman van het jaar. Edwin is niet verkozen, maar het was evengoed een hele leuke avond. Hij droeg een pak en stak er echt met kop en schouders boven iedereen uit!
Zondag dan een wat minder bericht: mijn schoonzus had koorts en moest het ziekenhuis in omdat ze bang waren dat er wat van de placenta achtergebleven was en dat was het geval dus ze moest blijven. Gelukkig mocht de baby mee, en gelukkig heeft mijn broer deze weken vrij genomen want anders hadden ze met de andere twee kinderen gezeten.

Kom vandaag op mijn werk, is collega (weer eens) ziek. Als ik nou eens voor elk wissewasje thuisbleef zou er weinig van deze toko terecht komen...